FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

7 Eylül 2016 Çarşamba

Fudanjuku - Noir - Klip


fudanjuku noir ile ilgili görsel sonucu

Evet,bu gün o gün. 
Evet arkadaşlar,Noir'ın klibini dün itibariyle izledim.Aslında bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu ama bu gün sabah erkenden kalkıp bir yolculuğa çıkmam gerektiği için bu güne ertelendi.Ve işte şimdi,yazıyorum.

fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle,şunu söylemeliyim,temmuzun sonundan,Fudanjuku'yu yeni öğrendiğim ve tanımaya çalıştığım ve Noir diye yeni bir şarkılarını çıkacağını öğrendiğimden bu yana,bir ay boyunca çektiğim heyecan sancılarına kesinlikle değiyor.Noir'ı nasıl beklediğimi bilemezsiniz,deli gibi merak ediyordum.Ve sonunda,voila!Mükemmel şarkı,mükemmel klip,mükemmel Fudanjuku.
Şarkıyı daha önce dinlemiştim ve mükemmel olduğunu biliyordum,ama klibi henüz bulamamıştım.Dün klibi de izledim ve gerçekten,kelimenin tam anlamıyla mükemmeldi.Fudanjuku'nun diğer kliplerini izlediniz mi bilmiyorum,ama neredeyse hepsini beğeniyorum.Klipler için gerçekten uğraşıyorlar.

fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu




fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu

Klibin çekildiği ev olsun,kostümler olsun,üyelerin vokalleri ve dansları olsun,her şey tam beklediğim gibiydi.En çok Leo'nun performansını beğendim ben,gruba o kadar çabuk uyum sağlamış görünüyordu ki...Söyleyecek söz bulamıyorum.


Ve Fudanjuku bir daha,bir kez daha,kalitesini konuşturdu.

fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu

Bu arada,Noir'dan başka yeni çıkan iki şarkı daha var,With You ve Only Lonely Hearth.Dinlemek istersiniz diye onları da buraya bırakıyorum.

fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu

Ben Fudanjuku'nun klibini Facebook'ta bir paylaşımdan izlemiştim,ama az önce daha kaliteli bir şekilde başka bir siteden buldum ve sizin de izlemeniz ve görüşlerinizi bildirmeniz için buraya bırakıyorum.

fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu

Linkdeki site,J-pop Asia,gerçekten güzel bir siteymiş,az önce keşfettim.Sitedeki Noir videosu Dailymotion'dan sanırım,720 p'ye kadar seçeneği var,yani hd yaparak tadını çıkara biliyoruz.Ben 480 izledim,ama hd izlemekten de zarar gelmez elbette.Donma olayı pek yaşanmadı,oldukça güzel ve rahat bir site.Başka sanatçı ve grupların da kliplerinin de bulunabileceğini düşünüyorum.Sitenin en sevdiğim yanı lyric'leri ekranın sağ tarafında kanji ve romaji şeklinde yazmasıydı,Noir'ın henüz ingilizce çevirisi yok maalesef.

fudanjuku noir mv ile ilgili görsel sonucu

İzleyin ve bana yorum yazın,nasıl buldunuz?Dediğim kadar var mı?Görüşlerinizi bekliyorum.
O zaman başka yazılarda görüşürüz,hoşçakalın!
(Dipnot:Yeni bir üye alsalar gerçekten iyi olur,ama Leo'nun ilk yılı dolmadan yeni bir üyenin katılacağını sanmıyorum.Yeni bir üye katılırsa,Leo da yeni olmaktan kurtulmuş olur.Gerçi öyle de durmuyor ama yine de. :) )

10 yorum:

  1. heeeey holeeeey :) ay bi de baksanaaa, yanda bi foton vardı yaa, porsuklu muydu neydiii o haniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noir'ı nasıl buldun Deep?Güzel mi? :)
      Hangi foto,neyin fotosu,kendi fotom mu?

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yeeeey. :D Artık yeni şarkı bekleyeceğiz. :)

      Sil
  3. senin foto ya hani uzun saçın vardı ya pürsüklü mü porsuklu muydu yanda duruyo ya oo o foton.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olmuş o fotoya? :D Porsuklu püsküllü saç asdjfldhfl :D

      Sil
  4. Salaam Deep sayəsində tapdım səni. 16 yazısında Azərbaycanlı başqa blogger qız var dedi mən də ora da yazdım sonra da bura gəldim;) Tanışlığımıza şad oldum. :))) Mən də blog yazıram istəsən baxa bilərsən ;) artıq izləyəcəm blogunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mən də tanış olduğuma şad oldum.Azərbaycanda mənim kimi Cənubi Koreya,Yaponiya sevənlər var imiş.Blogunuza baxdım,doğurdan da əladır,çox bəyəndim.One Ok Rock yazısını oxumağa gedəcəyəm indi. ^_^

      Sil
  5. "16" adlı yazıma yorum yapmıştın ya bak o yoruma bir arkadaşımız cevap verdi kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet şimdi gördüm çok heyecanladım. ^_^

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...