11.9.16

Dream High Happy Day bloğuma şeref verdi


Bu yazıda beni sevgili Deep'in 16 yazısından tanımış Dream High Happy Day'den bahsedeceğim,yani Nana Happy'den.


Deep'in yazısına yorum yazmıştı,daha sonra gelip benim bloğuma da yorum yazmış ve bloğumu takibe almış.Kendine çok çok teşekkür ederim.

Təşəkkürlər. ^_^

Kendisinin bloğuna bayıldım.Ayrıca Azerbaycan'da benim gibi deliler,benim gibi Asya severler olduğunu görünce de ayrı mutlu oldum.Yazılarını okuyunca,daha çok ortak noktamız olduğunu farkettim.O da benim gibi piyano ve kaykay seviyordu.Ayrıca ikimiz de One Ok Rock'a bayılıyorum.Yazılarımda bahsettiğim diğer asya gruplarını da denemesini kendisine tavsiye ederim.

Bloğunu ziyaret etmek için: http://dreamhigh-happyday.blogspot.com/

Eğer bloğunu görmediyseniz,kesinlikle deneyin.Azerbaycanca biliyor musunuz onu biliyor musunuz bilmiyorum ama bloğu çok fazla azerbaycanca gerektirmiyor.Evet,kendisi azerbaycanlı ve yazılarını da azerbaycanca yazıyor.

Bloğuna uğrayın!

Başka yazılarda görüşmek üzere,hoşçakalın! ^_^

6 yorum:

  1. wooooooooooow Çox sevindim, tam olaraq hislərimi ifadə edə bilmirəm. Gözlərimdə sevinc və uzumdə bol təbəssümlə oxudum. Səni tanıdığıma çox sevinmişdim. Və bu yazı ikiqat sevindirdi, yazılarımı sevdiyinə, oxuduğuna görə daha çox sevindim. One Ok Rock dinləməyən qalmasın :D Digər yapon rok qruplarına bloguna ilk gəldiyim andan diqqətimdə saxlamışam. Tam bir günümü buna həsr etmək istəyirəm :D Təçəkkürlər yazın üçün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. One Ok Rock həqiqətən də əla qrupdur,mənim də bildiyim yapon qrupları var,amma hamısı rok qrupları deyil.Məsələn Fudanjuku var,əgər yapon popunu sevirsənsə,dinləmisənsə,sevəbilərsən.
      Qurban bayramın mübarək! :)

      Sil
  2. Blog çok hoşuma gitti :) Bana da beklerim

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar