13.9.16

Anime Listesi



Herkese merhaba.İnstagram'da izlemek istediğim animelerin bir listesini paylaşmıştım,ama sonra Deep okunmadığını,bloga yazmamı söyledi.Ben de şimdi yazıyorum.




İzlenecek animeler
  • Ao Haru Ride
  • Golden Time
  • Cowboy Bebop
  • Steins Gate
  • Samurai Champloo
  • One Outs
  • Code Geass
  • Last Exile
  • Rurouni Kenshin
  • Hunter x Hunter 2011
  • Full Metal Alchemist
  • Bleach
  • Naruto Shippuden 
  • Fate/Zero
  • Hellsing Ultimate
  • Ginga e Kickoff
  • Kill la Kill
  • Serial Experiments Lain
  • Mirai Nikki
  • Sword Art Online
  • Darker Than Black
  • Neon Genesis Evangelion
Animelerin çoğunu Onedio'dan aldım,oradaki listelerden konularını beğenerek seçtim.Ao Haru Ride'ın kliplerini falan da izlemiştim ama hiç ciddi ciddi başlamayı düşünmemiştim.Cowboy Bebop'un ise ilk bölümünü izlemiştim ve hoşuma gitmişti,ancak devam edememiştim.Naruto Shippuden çok popüler olduğundan,ben de deneyim diye düşündüm.Mirai Nikki ve Sword Art Online'ı ise neredeyse her yerde görüyordum,animede geçen şarkıların cover'ları falan yapılmıştı.Golden Time'ın bir videosunu Youtube'da görmüştüm,bir deneyim dedim.Ginga e Kickoff'u izleme sebebimi ise herhalde tahmin edersiniz,Fudanjuku hayranlığımdan dolayı.Fudanjuku şarkılarından Jinsei Wahaha 2012'de Ginga e Kickoff'un sanırım ikinci sezonunun ending'i olmuştu.Aynı zamanda konusunu beğendiğim bir animedir.Bunu da listeye bu yüzden ekledim.Kalan bütün animeler ise,dediğim gibi,Onedio listelerinden seçtiklerim.

Ey anime izleyen blogger'lar,sizce liste nasıl?Hangi animeler izlenmeli?Denemeye bile değer olmayan animeler var mı?İzleyip de beğendikleriniz hangileri?

Animeleri okul başladıktan sonra izlemeye karar verdim,her gün okuldan geldikten sonra bir bölüm izlerim.Böylece hem anime izlemiş,hem de animeleri son hızla tüketmemiş olurum.Çünkü genelde beğendiğim bir animeyi bir günde bitirenlerdenim de.

Bu yazı da bu kadardı.Yorumlarınızı bekliyorum.Kurban bayramınız kutlu olsun! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar