21.10.15

Blue Things


Bir dakika,kendimi toparlamam lazım.

Bloğun ismi değişti,teması değişti,arka planı değişti ve yayınlar bile değişir bundan sonra!

Nerede kalmıştım,evet,Şimşek Kız'ın Güncesi artık geçmişte kaldı!

Baştan beri sürekli değişiklik yapıp,daha creatif(yanlış yazdım muhtemelen) olmaya çalıştığımı fark etmişsinizdir.Ve son zamanlarda canıma tak etti artık!

Öncelikle Şimşek Kız'ın Güncesi şeyini bilmeyenler vardır,anlatayım.Benim bir kitap vardı,oradan almıştım ben bu ismi,bloğun ismini de böyle koyayım dedim.Ama baştan beri hikayede bir şeylerin oturmadığını fark ediyordum.Evet,ve bilgisayarımız sağ olsun daha düzenlemesi tam bitmeyen birinci kitabı da kendi kendine çöpe atınca,bir şey yapamaz oldum.

Sonuç olarak Alida ve tüm o tuhaf hikaye:Puff diye uçup gitti arkadaşlar.Sevgili Windows'un metin yazıcı programı(bilgisayardan ve programlardan ne kadar anladığımı böylece göstermiş oluyorum) Microsoft benim üzerinde o kadar emek sarf ettiğim ve bana her okuduğumda hala saçma gelen koca yazıyı,ya da kitabı 'açılamayan dosya' ilan etmiş ve girdiğimde bana 'Artık bu dosya kullanılamaz,silmek ister misiniz?' diye çıldırtan bir uyarıyla gelmişti.Ya kardeşim benim dosyam değil mi?Ne zaman istersem açarım.Sen niye şimdi böyle bir şey yaptın ki?

Biliyorsunuz,ben çok üşengecimdir.Gerçek hayatta bunu pek göstermem ama bazı şeyler vardır ki,gerçekten üşenirim.Bunu zaten artık kendi bloğumda kitap yorumlarına kitapların indirme linklerini koymamdan fark etmişsinizdir.Bu yüzden dosyayı geri getirmek için hiçbir çaba sarf etmedim,direk 'giderse gitsin,zaten hiç hoşuma gitmemişti' deyip sildim.Ve böylece Şimşek Kız'ın Güncesi de tarihin katmanları arasına karışıverdi.

Gerçekten,hikayede çatırtılar vardı ve bundan sonra da devam etmeği düşünmüyordum.Son zamanlarda zaten çok yoğunlaştım,bir de onunla mı uğraşacağım ya! 

Dersler yüzünden.Orta okula geçtim bu yıl.Alışmaya çalışıyorum.Zor ama dikkatli olacağım ve bu yüzden de açıkçası kısıtlı olan boş zamanımı hiç bir şey için harcayamıyorum.Bir de üşengeçlik basınca ne blogda sizlere laf anlatasım geliyor,ne de şablonda değişiklik yapasım.Ama bu cumartesi yapacağım diye söz verdim kendime ve işte Blue Things karşınızda!

Bu arada,Şimşek Kız'ın Güncesi talihsizliğinden sonra başka bir şey üzerine çalışmaya başladım.Umarım ondan daha sağlam bir hikaye çıkar.

Açtım Ayarlar'ı,girdim Temel'den Başlığa,orada düzenle'yi açtım,sildim eski başlığı,durup düşünüyorum şimdi.Ben ekrana bakıyorum ekran bana bakıyor,karşılıklı bakışıyoruz.'Kaptan Blue' yu(tamam komik olduğunu ben de fark ettim!) 'Blue Things'e çevirmem baya zamanımı aldı,ama sonunda düzeltip kaydetmeği başardım.

Sıra geldi temaya.Aslında çok zor olmadı.Yerlerini de düzeltip,arka planı kaydettim.Bence eskisinden daha hoş ve düzenli oldu. :)

Umarım siz de beğenmişsinizdir.Blogdaki ankette oyluyoruz,lütfen siz de oy verin ve fikrini belirtin.İyi günler. :)

Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar