2.9.15

Okuduk bitti - Jane Graves - Abartılı Yalanlar Aceleci Duvaklar


Aceleyle evlen...

Muhasebeci Heather Montgomery planlarıyla yaşayan bi­ridir. Dolayısıyla, seksi ve baştan çıkarıcı Tony McCaffrey ile Vegas'ta tanışacağı, bayan şansı oynayacağı ve kumarda kazanılan paraları şampanya dolu bir geceyle kutlayacağı, en çılgınca hayallerinde bile aklına gelmemiştir. Ertesi sabah evli uyanacağı ise, kesinlikle ihtimal vermediği bir şey dir! Bu cici, düzenli ve güzel kız, nasıl olur da buzdolabı boş ve dairesi felaket bölgesine benzeyen ama aynı zamanda kendisini şehvetten çılgına çevirerek düzgün düşünmesini engelleyen biriyle evlenebilir?

Şehvette ağırdan al !
Çabucak evlenen ve boşanmak için yanıp tutuşan Tony, çapkın yaşamına dönmek için sabırsızlanmaktadır. Ama Heather'ın ailesi, ciddiyeti ile bilinen kızlarının nihayet aşık olduğunu öğrenerek heyecanlandığında, Tony Heather'a bir plan önerir: Heather, onun diş fırçasını sterilize etse ve yatakla ilgili her şeyi yasaklasa bile, iyi şansın bedelini ödemek için bir ay daha evli kalmaya razı olur. Ama Heather onun tahmin ettiğinden ve beklediğinden çok daha fazlasıdır; Tony'nin neredeyse ıskalayacağı bir evliliği kutsamaya dönüştürecek, keskin zekalı, tutkulu ve duyarlı bir kadındır!
Evet,bu aralar Aslı beni okumak istediği kitabı okumamız için zorlamaya ve ben okumayınca da ben okuyana kadar somurtmaya başladı.Bu yeni taktiği gerçekten de işe yarıyor ama,kendisini taktir ettim. :)

Bu kitabı daha önce Aslı Seymen de yorumladığı için fazla uzatmayacağım.Beni bilirsiniz,pek romantik tarzda kitaplar okumam ama bu biraz da chick lit tarzında olduğu için Aslı'yla birlikte okudum.Gerçi Aslı romantik kitapları da okumamız için beni zorluyor ve sonunda okuyoruz ama neyse.

Kitap tek kelimeyle insanı gülmekten kırıyor ve ayrıca çok ama çok harika bir kitap.Okunması gereken bir kitap ve kesinlikle 5 yıldızı,hatta 5 değil 100 yıldızı hakeden kitaplardan.Bayıldım,bayıldım,bayıldım!Sizin de okunmanızı tavsiye ediyorum,eğer içinizde hala okumayanlarınız varsa!



İyi Günler ve Keyifli Okumalar dilerim! :)

Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Öncelikle böylesine güzel bir bloga sahip olduğunuz için tebrik etmek isteriz.

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Dİğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar