20.8.15

Okuduk Bitti - Julia Quinn - Biz Evleniyoruz (Bridgertons #8)

                     

            
                              Garip Bir Şey Oldu...

Tanıdığı bütün adamların aksine, Gregory Bridgerton gerçek aşka inanmaktadır. Ve hayallerinin kadınını bulduğunda, onun doğru insan olduğunu bir anda anlayacağından emindir. Başına da tam olarak bu gelmiştir. Fakat...
Bu kadın, doğru kişi değildir. Hatta, nefes kesici Bayan Hermione Watson başkasına âşıktır. Ama en iyi arkadaşı Leydi Lucinda Abernathy, Hermione'yi feci bir birliktelikten kurtarmaya karar verir, böylece Gregory'ye onun kalbini kazanması için yardım etmeyi teklif eder. Ama bu esnada Lucy âşık olur. Hem de Gregory'ye. Fakat...
Lucy nişanlıdır. Ve amcası onun nişandan caymasına izin verecek gibi görünmez. Gregory kendine gelip, doğru kişinin keskin zekâsı ve insanın içini açan gülümsemesi ile kalbine şarkılar söyleten Lucy olduğunu anlayınca bile... Böylece, düğün yolunda, gelini öpme vakti geldiğinde, sunakta duran kişinin yalnızca kendisi olmasını sağlamak için Gregory'nin her şeyini riske atması gerekmektedir...


"Zekice ve komik."
                            Times Dergisi

Herkese tekrar merhaba.


İlk okul yıllarını bitirdiğim ve en azından benim için daha zor olacak olan orta okul yıllarına geçeceğim için ciddi hazırlık içeresindeyim, (bu hazırlığı okula bir az kala başlamış olmam ne kadar akıllıca,değil mi? :D ) bu yüzden de pek bir şeyler yazma fırsatım olmuyor.Öğrenmediğim ya da tekrarlamam gereken o kadar çok şey varken insan bilgisayarda yazı yazmayı boş bir ana sığdıramıyor ne yazık ki.Ama önemli değil. :)

Evet,bu kitap yorumu biraz geç oldu,böyle olmasında biraz benim üşengeçliğimin de bir katkısı var tabi.Dün yazmaya hiç fırsatım olmadı ama Bridgertons serisi sonunda bitti,benim için bir defa,ablam için ise ikinci defa.Şimdi okuyacak yeni kitap bulmakta zorlanacağız tabi,ama bir seçeneğimiz var ve hatta kararı vermiş sayılırız.Herneyse,Bridgertons Julia Quinn'in muhteşem yazım tarzı ve mizah yeteneği ile bizi epey idare etti. :)


Gerçekten ama gerçekten ama gerçekten(gerçekten'in dibine vurdum şu anda) harika bir seriydi.Başka kitaplarda daha önce okuduğumuz karakterleri görmemiz,onlardan haber almamız,gerçekten komik olaylar ve diyaloglar ayrıca zekice tasarlanmış bazı hikayeleri de geçmemek lazım.Bir tarihi aşk hayranı değilimdir,hatta beni neredeyse hiç bir aşk kitabı okurken göremezsiniz ama gerçekten Julia Quinn'e hayran kaldım. :)

Okunması gereken bir kitap,bunu herkes biliyor. :)

Ve sonunda,bütün kardeşler bitti ve ben çok üzgünüm.Hepsi evlendi,en sonunda da Gregory.Lucinda beni biraz sinirlendirmiş olabilir(sadece Lucinda mı?Richard ve Hermione'ye ne demeli?! :P ) ama harika bir seçim.Herkesin sonunun nasıl bittiğini anlatan Happily Ever After isimli novella'yı da sabırsızlıkla bekliyorum,bir indirsek de okusak yani. :)

Julia Quinn yazımı okumasa bile,Bridgerton'ların çocuklarının(ve belki de torunlarının) hikayelerini içeren yeni serileri bekliyorum.Epey de büyük bir seri olurdu hani. :D :)

Benden bu kadar,sonuçta daha önce yüzlerce kez yorumlanmış bir kitap hakkında gevezelik etmeye gerek yok.Kendinize iyi bakın! :)

Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

Okuduğum bloglar