6.6.15

Tess Gerritsen Özlemi




Herkese merhaba!
Bu postu niye yazdım bilmiyorum,ama yazmam gerektiğini hissettim.Uzun zamandır içimde biriken hisleri siz de görün ve bana az da olsa bir yardım edin istedim. :)

Geçen yaz her şey daha farklıydı.Okumam ve daha hiç fikir sahibi olamadığım tam 10 tane koca kitap vardı.Onları okurken kendimi o kadar garip hissettim,beni o kadar garip yerlere götürdü ve getirdi ki,size anlatamam.Hangi büyük seriden bahsettiğimi tahmin edebildiniz mi?Tamam,bir ipucu vereyim,bu seri polisiyeydi.Hala tahmin edemediniz mi?Eğer tahmin edenler varsa doğru bildiler,cevap kesinlikle Rizzoli&İsles serisi ile Tess Gerritsen. :)

Ondan sonra bir polisiye seri daha okudum,ama aynı etkiyi bırakmadı nedense.Hatta baya sıkıldım diyebilirim.Bilmiyorum,belki doğru zamanda okumamamdandı,belki karakterin sıkıcı ve biraz melankolik hayatı yüzündendi,emin değilim ama pek sevmedim.Tekrar söylüyorum,eğer hayranları varsa lütfen alınmasınlar ve blogdan 'Sen iğrenç birisin,tanrım,bir insan nasıl Dave Gurney serisini sevmez?!Ah,lanet olsun,senden nefret ediyorum porsuklu Leyla!' diye bağırıp kaçmasın.Sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz.Yoksa tartışılır mıydı?Neyse,unuttum. :/

Artık Haziran ayındayız.Gerritsen'in mükemmel serisini de tam bu zamanda okumuştum,bir yazdı ve 3 ayda hooop diye bitti seri.O kadar hızlı okudum,ya da ben öyle sanıyorum bende bıraktığı etki uzun süre üzerimden kalkmadı.Ve size bir sürprizim var,diğer Tess Gerritsen hayranlarını mutluluktan havaya uçuracak ve beni de gördüğümde mutluluktan havaya uçuran bir haber bu.Rizzoli and İsles serisinin 11. çıkmış!Bu gerçekten ama gerçekten delirmeme sebep olmuştu.11. kitap!Gerritsen'i bulsam onunla uzun bir konuşma yapar,elini sıkardım.Bir de alnından öperdim çünkü şimdiye kadar kaleminden çıkan her kitabı beğendim.En azından yazdığı serinin tamamını,seriden ayrı olanları daha okuyamadım çünkü.Ablam yarın benimle tekrar başlamak istiyor ve Aslı'nın sonsuz otopsi nefretini düşünürsek bu onun için büyük bir başarı.Herneyse,ben Aslı'nın dilinden Gerritsen okumak için sabırsızlanıyorum ve Bridgerton serisini okumaya da devam edeceğiz,akşamları onu,gündüzleri ise Gerritsen'i okuyarak güzel bir düzen kurmayı düşündük.Mahoooooo!!! :)

Ve şimdi onu özlüyorum,onun cümlelerini,soluksuz hikayeleri,Rizzoli'nin her kadında aradığım tavırlarını ve Regina'nın tatlılığını.Maura'ya bile razıyım yaaa!  :( :)

Yarın özlem bitiyor ve ben Aslı'la beraber okumaya devam ediyorum! :)

Ayrıca sizden şöyle bir ricam var,bana beğendiğiniz tüm polisiye kitaplarını tavsiye edin,çünkü yaz kapıda ve yaz benim en iyi polisiye okuma zamanım! :)

Bana polisiye seriler tavsiye etmeyi unutmayın!Bloğuma üye olun ve yorum yazın ve yorumlarınızda lütfen polisiye seri tavsiyelerinizi belirtin!Sizi seviyorum.Hoşça kalın! :)
Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

  1. Merhabalar! Öncelikle Tess hayranı olduğumu söylemek istiyorum. Ben Tess Gerritsen'i Siliniş adlı kitabı ile tanıdım ve çok çok çok sevdim! Bundan önce polisiye alanında en güzel kitap Mario Marzanti-Şahmat diye düşünüyordum oysa Tess bir harikaymış. Siliniş adlı kitap bende çok büyük etkiler bıraktı. Ben kitap okumayı çok seviyorum ama, elimden düşürmeden okuduğum nadir kitaplardan biriydi siliniş. Ve sonra bu kitabın Rizolli&Isles serisinin 5. Kitabi oldugunu duydum. Bunu duyunca öyle sevindim ki :) Ve seri 11'e kadar gitmiş. :) Ben seriyi henuz okuyamadım >_< serinin kitaplarini sirasiyla bana söylersen seriye en baştan başlamak istiyorum. Serinin sıralaması nasıl ve hangi kitaplardan oluşuyor acaba ? :) Ayrıca polisiye okumak istiyorsan Mario Marzanti Şahmat'ı tavsiye ederim :) Ayrıca Osman Aysuda harikadır. Polisiye/Gerilim dalında Türkiyede rakipsizdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.Çok mutlu oldum.Beklettiğim için üzgünüm,bir süre hesabıma erişemedim de.Ben de seriden en çok Siliniş'i seviyorum.Kitapların sırasına gelince aşağıdaki gibi:

      Tess Gerritsen - Cerrah
      Tess Gerritsen - Çırak
      Tess Gerritsen - Günahkar
      Tess Gerritsen - İkiz Bedenler
      Tess Gerritsen - Siliniş
      Tess Gerritsen - Mefisto Kulübü
      Tess Gerritsen - Ruh Kolleksiyoncusu
      Tess Gerritsen - Buz gibi soğuk
      Tess Gerritsen - Sessiz Kız
      Tess Gerritsen - Sona Kalan
      Tess Gerritsen - Diriliş (Bunu da şimdi öğrendim)

      Bir de bunların dışında novella'ları falan olması gerek.Daha ayrıntılı bakmak için:
      https://www.goodreads.com/series/41620-rizzoli-isles

      Umarım yardımcı olabilmişimdir.Tavsiye ettiğin kitaba da bakacağım.Tekrar çok ama çok teşekkür ederim.İyi günler. :)

      Sil
  2. Merhaba büyük bir Tess Gerritsen aşığı olarak ara ara Rizzoli&Isles'i özlediğim zamanlarda girer insanların yorumlarını blog yazılarını okuyup mutlu olup yaa çok özledim bir tane daha yazsa diye ara ara bakarken bugün tesadüfen yazınızla karşılaştım vee her satırına evet kesinlikle katılıyorum diye okudum :D ben lisedeyken başlamıştım 10 yıl önce ve resmen Rizzoli'yle büyüdüm yani dirilişi okurken kıyamadım ya..Rizzoli eski bir dost gibi gerçekten on yıllık bir serüven olunca onu tanıdığınızı sizi siz yapan kısımda onun da parmağı olduğunu görüyorsunuz...bende sizin gibi delice bir heyecan ve bambaşka bir duyguyla okumuştum hatta en yakın arkadaşım okurken sırf Cerrah'ın benim evim,benim arabam,ben kısmında arkadaşımım heyecanını yaşamak için sabah 4e kadar onunla uyumamıştım ya ♥ mesela son kitapta Gabriel'le olan gezileri konuşmaları hani tanıyorsun ya onları o kadar farklı bir his ki o arkadaşıma yaa şuan okumadın anlatamıyorum da ama çok güzel yaa çok özledim demiştim o da hiç birşey anlamadan heyecanlanıyordu :D öyle bende çok özlüyorum :D
    Böyle güzel başka seri biliyor musunuz?ben artık eskisi kadar okuyup takip edemiyorum da maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür eder ve bu kadar geç cevap yazdığım için özür dilerim.Bir süredir buralarda yoktum.Şu an Agatha Christie romanlarını okuyorum,belki de okumuşsunuzdur,ya da adını duymuşsunuzdur.Ama başka bildiğim yok.Bloğuma bakarsanız başka polisiye kitaplar da okumuştum ama bunun kadar güzeli yok.Agatha Christie de çok iyi,okumadıysanız tavsiye ederim.Tekrar teşekkürler.Benim gibi polisiye severlerin olduğunu görmek harika bir şey. :)

      Sil

Okuduğum bloglar