19.4.15

Okuduk bitti-Julia Quinn-Yüreğe söz geçmiyor


Kadere inanır mısınız? Peki ya kader bir gün yolunuzu aşkla keserse...

Tutkuyu ilişkilerinizde hissederken aşktan korkup her şeyden vazgeçmek zorunda kalırsınız... Bazen imkansızlıklar geçicidir, bazen ise imkansızlıklar hayallerle kesişir...

Julia Quinn New York Times'in "Çok Satanlar" listesine giren romanıyla okuyucularıyla buluşuyor. Quinn'in etkileyici üslubu karşısında duygulanacak, gerçek aşkın varlığına inanmaya başlayacaksınız. Bir yandan da gülümsemenizi sağlayacak bu içli aşk romanının her sayfasında kendinizden bir parça bulacaksınız...


(Tanıtım bülteninden)

Biraz gecikmiş yorumumdan herkese merhaba. :)
Biraz değil de aslında baya gecikti.Neden diye sorarsanız pekala tembelliğimi bahane edebilirim.Ama asıl sebep küçük sorunlar ve okuyanların da normal olarak bildiği gibi okul.Okul ve okul.
Herneyse.Gelelim kitaba.Aslı'nın isteğiyle birlikte okuduğum kitabın sonuna geldiğimizde,söyleyebileceğim tek bir şey vardı:Bir daha Aslı'nın zevkine güvenmemezlik edersem,kendimi damdan atarım! :)

Aslı'nın lanet olası bir zevki var!(Ve bunu kendisi söyledi,ben değil.İspiyonlamazsanız sevinirim. :D )Ama gerçekten güzel.Onun zevkine güvenmediğimde de başlıyor gevezelik etmeye.Şu anda yanımda,suratını buruşturarak "Allah Allah!" diyor. :D :D :P

Aslı bazı (aslında benim için ilginç onun için olmayan) yerleri kesip biçip bahçıvanlığı öğrendi resmen.Ve hala içten içe o yerlerde ne yazdığını öğrenmek için gidip kitaba bakmamak için kendimi zor tutuyorum.Ya bana ilginç geliyor,ne var bunda?! :)

Kitap gerçekten güzel,romance olsa da.Kadının mizah insanı öldürüyor,eşek tepmişe dönüyorsunuz.Ama şöyle bir şey var ki, kitabı okurken Simon'u öldürmemek için kendimi zor tuttum.Çok sinir oldum amaaa! :/ :)

Benden beş yıldız,sizden de okumak.Yakında Aslı'nın Tess Gerritsen Cerrah yorumu gelirse hiç şaşırmayın,zira kendisi kusmaktan bir hal oldu,otopsiler ve diğer bazı onun iğrenç olduğunu düşündüğü şeyler yüzünden.Pekala çok fazla kesip biçmek olabilir kitapta,ama insan okuduğu şeyden iğrenmez,değil mi?Bence yani.Ben iğrenmem.Çocuk değilim yani,buradan size gönderme yaptım! :) :) :)

Keyifli okumalar ve keyifli Simon'u öldürmeler! :) :) :)

Logo Design by FlamingText.com

1 yorum:

Okuduğum bloglar