22.2.15

New Blog-Rutin Seven Kadın'ı keşfettim


Merhaba,ablamla bir blog daha keşfettik.Kocasından,oğlundan,rutin hayatından ve yaptığı işlerden,ilgi alanlarından bahseden,fikir ve bilgi veren Rutin Seven Kadın ile hala tanışmayanlar var mı?O zaman tanışın. :)

 Rutin Seven Kadın en son yazdığı yazıdan da bileceğiniz gibi peri masalı gibi bir aşkı olmuş,harika bir insan.Onunla tanışmak istediğinizi umduğum için sizi oraya davet ediyorum.Yeni bloglara yardım etmek için paylaştığım bu yazılarda bana destek vermek isteyenler için uğraşıyorum.Yeni blog açmış tüm arkadaşlara ve Rutin Seven Kadın'a blogger hayatında,bloğunda başarılar diliyor ve böyle güzel bir blog açtığı için onu tebrik ediyorum.
Bloğunu ziyaret etmek için tıklayın. :)
İyi Keşifler!
Logo Design by FlamingText.com




2 yorum:

  1. Tam da günlük rutinimi bitirmiş,oğulcuğumu uyutmuş ve bir kaç dakika bloglarda ki yazıları okuyayım diye kendime vakit ayırmışken yazıyı gördüm ve çok mutlu oldum.Çok çok teşekkür ederim, hem desteğin için hem de güzel sözleriniz için.. 😊 Buyurup gelmek isteyen herkesi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil,eğer yardım edebildiysem ne mutlu bana.

      Sil

Okuduğum bloglar