22.2.15

İzledim bitti-Narnia Günlükleri 2-Prens Caspian

 Narnia'da zaman, bizim dünyamızdakinden daha hızlıdır. Bu sebepten İngiltere'deki tren istasyonundan hareket eden Pevensey kardeşler kendilerini Büyücü Kral Mirax'ın hüküm sürdüğü bir adada bulurlar. Şeytani kralı devirebilmek, Narnia'nın eski güzel günlerini geri getirebilmek için adanın genç prensi Caspian ve güçlü Aslan'la ittifak yaparlar.

Bir süre önce Aslan,Cadı ve Dolap filmini izleyip bayıldıktan sonra sonunda Prens Caspian'ı da bu gün izledim.O da çok hoşuma gitti.Özellikle de Narnia,Narnia hep hoşuma gitmiştir zaten.Narnia'ya dolapla geçiş yaparken bir anda tren istasyonundan oraya geçiş yaptık.Ama ben Narnia'yı her haliyle seviyorum,karlı ya da sıcak,farketmez. :)

Bu gün izledikten sonra seri ile ilgili araştırma yapıp,Goodreads'ta kitapları ekledim.Bir ara zaman bulunca okumayı umuyorum.Pevensey kardeşler ve başka kitaplarda başka kahramanlar var,yeni yeni kahramanlarla karşılaşıyor ve her kitapta yeni bir dünyaya dalıyoruz. :)

Ne güzel bir dünya Narnia!Aslan'ın(araştırıp öğrendiğime göre yazarının,yani Clive Staples Lewis gerçekten de aslan olan aslanın ismini de özel olarak Aslan koymuş;ayrıca kitaplarda ve çekilen filmlerde türk motiflerine,örneğin;Türk Lokumu'na rastlayabilirsiniz.)yarattığı bu güzel dünyayı yağmalayıp,yıkmaya çalışan ne kadar çok insan olmuş.Çok sevdim,çok hoşuma gitti bu dünya.Türlü türlü yaratıkların yaşadığı,yetişkinlerin giremediği bu dünya.Sırf fantastik bir çocuk hikayesi.Abi muhteşem ya! :)

Benden diyecek başka söz yok,bu arada Caspian rolü için seçilen adamı da çok beğendim,acayip yakışıklı.Filmde aşk faktörü de var ki, sevip de kavuşmaları mümkün olmayan Caspian ve Susan bir birlerine aşık.Ama en sinir olduğum faktördür ki, kavuşamıyorlar.:)
Genel olarak sonu güzel bitiyor,Son Savaş kitabının sonu yani.Ben de seriyi okumak istiyorum umram gerçekten de sonu güzel biter. :)
Benden bu kadar arkadaşlar,izlemenizi şiddetle tavsiye eder ve sizlere veda ederim. :)
 İzlemek için:filmizlebe
İyi seyirler! :)
Logo Design by FlamingText.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar