21.1.15

Mimlenmişim-Etkinlik-Kendi Kitabını Yarat


Biricik ablam Aslı'nın beni mimlediği bu eğlenceli mimi yapmanın zamanı geldi.Kendi kitabımı yazmış olan ben,bu mimi de yapmaktan memnun olurum. :)

 1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Elbette fantastik ya da polisiye yazmak isterdim.Seri olarak hazırladığım kendi kitabım da fantastik zaten.
 2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Seri kitapları çok seviyorum,o yüzden serinin başlangıcı şeklinde yazmayı daha çok tercih ederim.Zaten yazdığım ilk kitap da bir serinin başlangıcı. :)
  3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Ben kendimden uydurmayı tercih ediyorum,ama bazen pek de güzel olmuyor,o yüzden bazen arıyorum.Kitabımın baş karakterlerinin (esas kız ve esas oğlanı diyorum) Alida ve Fredrick.
 4) Her yazarın etkilendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
J.K.Rowling,Richelle Mead,Rick Riordan(aslında o daha fazla) gibi bir çok yazarlardan etkilendim. :)
5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Kitabımın geçtiği bir yer var,evet.Ama tabi ki, bunu söylemeyeceğim. :)
 6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Elbette ablama ve Deeptone'a verirdim. :)
 7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Kendi kitabımın ismi Şimşek kız'ın güncesi,bu hem de serinin ismi.İlk kitabın ikinci ismine gelince ise Prenses'in dönüşü.İsmi bulmak çok zor oldu. :)
 8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?
Ben.Normal.Değilim.Evet,ilk aklıma gelen bu oldu çünki Alida gerçekten de pek anormal.Okuyup anlarsınız. :)

Bitti.İsteyen herkes yapsın diyorum.Ve iyi günler diliyorum. :)
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar