16.11.14

Oyun/Uygulama eleştirisi-Lady Popular


Merhaba,uzun zamandır oyun/uygulama eleştirisi yapmıyordum,çünkü açıkçası eleştirisini yapacak oyun/uygulama bulamıyordum.Uzun bir zaman eleştirisini yapacak oyun aradıktan sonra,sonunda Lady Popular isimli oyunun eleştirisini yapabilirim diye düşündüm.

Bu blogda yaptığım tüm etkinliklere fikrinizi bildirmenizi istiyorum.Bu blogda yaptığım eleştirilerin nasıl olduğunu tam da bu paylaşıma yapacağınız bir yoruma sığdırabilirsiniz.O yüzden lütfen bana bu blogda yaptığım etkinliklerin nasıl olduğunu söyleyin,yoksa boşu boşuna paylaşım hazırlamış olurum. :/ :)

Neyse,bu günkü oyunun adı Lady Popular.Etkinlik için yaptığım bir çok oyun eleştirisi gibi bu oyun eleştirisinde de online bir oyun seçtim.Bu oyun aslında biraz Stardoll isimli oyuna benziyor,bu da daha çok kızların oynadığı çok eğlenceli bir oyun.Umarım beğenirsiniz.

Gelelim oyunun kurallarına,nasıl oynandığına.Dediğim gibi,oyun bir çok kişi tarafından oynanan,çok büyük kitleye sahip online bir oyun.Sanıyorsam oyunu biraz değiştirmişler,eskiden olan bazı şeyler değişmiş.Şu anda oyun yeni bir modda,yani Moda Arenası modunda.Bu oyun Madmoo'dan ücretsiz olarak oynanan online bir oyundur.Ben oyunun şimdiki modunu anlatacağım.

Her online oyun gibi bu oyunda da üye girişi var,dolayısıyla oyuna ilk girdiğinizde üye olmalısınız.Üye olurken doldurmanız gereken bir takım yerleri doldurduktan sonra,oyuna gire bilirsiniz.Oyunda,tıpkı Stardoll'da olduğu gibi size yardım edecek biri vardır.Bu kişi sayesinde oyun çok daha kolay olacaktır sizin için.

Oyunu ilk açtığınızda önünüze çıkacak olan:




 Yukarıdaki fotoğraftan da göründüğü gibi sarı rengin içindeki ile üye oluyor,mor rengin içindekiyle de giriş yapıyorsunuz.Eğer üye değilseniz,sarı rengin içindeki 'üye ol'a tıkladığınızda,açılan pencerede beyaz şeritleri doldurup 'yeni hesap aç!'a tıklayıp üye olabilirsiniz.Giriş yapmak için ise fotoğrafta,sarı rengin içindeki 'üye ol'un hemen altındaki beyaz şeritleri doldurmanız gerekmektedir.Beyaz şeritlere üye adınızı ve şifrenizi yazın,'beni hatırla' seçeneğini işaretleyin ve 'oturum aç'a tıklayın.Eğer şifrenizi unuttuysanız,'Beni hatırla' seçeneğinin hemen yanındaki altı çizgili şifrenizi mi unuttunuz?'a tıklaya bilirsiniz. :)


Üye olduktan sonra görünüşünüzü seçmelisiniz.Yukarıda gördüğünüz fotoğrafta da gösterdiğim gibi,gözünüzü,burnunuzu,dudağınızı,saçınızı ve teninizi seçtikten sonra beyaz şeride isim yazın ve sarı rengin içindeki 'oluştur'a tıklayın.Eğer isterseniz,seçtiğiniz saçın rengini iki kez tıklayarak değiştire bilirsiniz. :)

Bu da görüntünüzü yaptıktan sonra önünüze çıkacak sahne.Buradan itibaren,size fotoğraftaki siyah saçlı kız yardım edecek.Sizi başımdan atmak gibi olmasın ama,bence o da size benim ettiğimden daha az yardım etmeyecektir.O yüzden buraya kadar diyorum ve noktayı koyuyorum. :)


Bence Lady Popular çok eğlenceli bir oyun.Bir deneyin bence. :)

İYİ EĞLENCELER! :)



Logo Design by FlamingText.com








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar