12.10.14

Ablam Error veriyor!



Malum mevsim değişikliği oldu,havalar da soğumaya başladı,hastalıklar da başladı.Bizim ailede ilk Error veren de ablam.Ablamı bilirsiniz,Parmak kız'dan masallar isimli şirincik bir bloğun sahibi.Aslı Seymen'in hastalanması işten bile değildi ama okuldan geldim bir baktım,yok üşüyorum,çok ocağı kapama,böyle böyle hastalandı. :(







Şimdi annem ilacıydı,boğaz bağlamasıydı her bir şeyi yapıyor.Aileden hiç kimseye,özellikle de bana bulaşmasın diye 'sakın yaklaşma ablana!' diyor.Çünkü ben hastalandım mı tamam,bunun dönüşü yok,bir hu dönüşü yaparım ve ölümüne öksürürüm.Evet evet,lanet olasıca alerji!Annem hastalanmayım diye çok üzerime titriyor,her şeyde titrediği gibi ama abla bu,aynı evde yaşıyoruz,Aslı'yı karantinaya alamayız ya. :/

Neyse,umarım siz hastalanmazsınız ve umarım ablam çabuk iğleşir.Eski Aslı'yı şimdiden özledim. :)

Hadi,iyi sağlık korumalar! :)



Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar