8.8.14

İlk mim yazım-Beni en çok anlayan canım ablam


 Öncelikle ablamın benim hakkımda yazdığı yazı için ona çok teşekkür etmek istiyorum.Beni çok iyi tarif etmiş. :)

 Onu çok seviyorum ve ailede beni anlayan tek kişi o.Onun sapan saçma fikirlerine bazen sinirlenirim.Yine de onunla zaman geçirmek vazgeçemeyeceğim şeylerden biri. :)



Ablamın en sevmediğim özellikleri nelerdir?

Öncelikle kendisi yapmak istediği bir işte hiç çaba göstermez ve fazla kötümserdir.Önüne çıkan engelleri de geçmek yerine onlara boyun eğer.Onun kötümser düşünceleri hakkında hep negatif düşünmüşümdür.Böyle düşünmeğe devam edeceğim,onun bu kötümserliğini çürütmeye kararlıyım.


Ablamla yapmayı sevdiğim şeyler nelerdir?

Şöyle sıralaya bilirim:

-Akşamüzeri bahçeye çıkıp top oynamayı çok severim.Aslı reddetse hemen somurturum,eve gidene kadar da duvarla oynayıp söylenirim.Arada gelip ayağına kapanır,yaptığım-artık her neyse-onun için
özür üstüne özür dilerim.Bazen onu kızdıran şeyin ne olduğunu ben bile anlamam.






-Akşamüzeri top oynadıktan sonra tabletten dizi izlemek bizim vazgeçilmezimizdir.Bu aralar tabletten izliyoruz,izlediğimiz dizi ise x files.Daha önce film izliyorduk ama sonrasında önceler de izlediğimiz x files'ı izlemeye doyamaz olduk.Şu anda sekizinci sezondayız.Bu arada Harry Potter'ın hepsini bilmem kaç kere izledik,Vampir Akademisi'nin ilk filmini izledik,Percy Jackson ve Açlık oyunları'nın iki filmini de izledik.Film ve dizi keyfi yapmaya bayılıyorum. :)
 -Akşam olduğunda yatmadan önce kitap okuruz.Ablamla birlikte okuduğum kitapların eleştirilerini blogda bula bilirsiniz.Percy Jackson,Vampir Akademisi ve Harry Potter serilerini okuduk.Harry Potter'ı şu anda tekrar okuyoruz ve izliyoruz.

Zevklerimiz aynı mı?

Zevklerimizin aynı olduğu doğru,ama ben daha çok polisiye türü romanlarına daha çok meraklıyım.O
ise tarihi ve bugünün aşk romanlarına meraklıdır.Fantastik kitap türü ise ikimizin de zevk aldığı bir kitap türüdür. :)


Kavga etmek gün içinde yaptığımız şeylerden biri mi?

Buna daha çok yıl içinde yaptığımız bir şey diye biliriz.Çünki ablamla aramızda 11 yaş farkı olsa da bşr birimizle gayet iyi anlaşıyoruz.Hatta ablamın paylaşımında da okumuşsunuzdur ki, komşumuzun kızlarından daha iyi.Kavgalarımız her abla kardeş gibi oluyor,ama çabuk barışmayı da beceriyoruz.Gördüğünüz gibi,aramızda pek kavga sorunu yok. :


Hayal kuruyor ve hayallerimizin peşinden gidiyor muyuz?

Benim hayalim belki bazı okurların bildiği gibi yazar olmak.Evet,onun hakkında hayal kurarım.Bu yaptığım şeylerden biri.Hayallerimin peşinden gitmek için ise önce ilk okul yıllarımını bitirmeliyim.Orta okula geldiğimde belki bu hayalim hakkında bir şeyler yapa bilirim. :)


Sonuç olarak insanın bir ablası ya da kardeşi olması büyük şans.Onu çok seviyorum. :)


Paylaşımımı burada bitirmek istiyorum.Size de hayallerinizin peşinden gitmeyi,hayal kurmayı,kitap okumayı ve azimli olmayı tavsiye ederim. :)



Alida Marmaris



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar