28.6.14

Kitap tanıtımı-Fulsen Türker-Garson ve mutlu




"Ne işim var benim burada? Müşterisi olmam gereken yerde servis yapıyorum. Yaş otuz iki. Çok değil, daha dört ay önce takım elbiselerimin içinde kırıtıyordum şu caddede. Ama hadi evimize gidelim Fulsen. Burası bize uygun bir yer değil."

"Omlet alacağım bir tane. Bir de çay. Omleti yumurtasız yapalım lütfen."

"... bu arada salata rica ediyorum ben. Ama gereksiz yeşillik koymayın içine."

"Vejetaryen bir içeceğiniz var mı? Sıcak, soğuk fark etmez."

Garsonluk yedi milletten insanla anlaşabilme yeteneği ve yüksek sabır gerektirir. İçinizden söyledikleriniz duyulmasın diye güçlü mimik kontrolü ve teatral yetenek ister...

Yalnızca statü ve etiketlerin yüksek sesle konuştuğu bir hapishanede yaşıyorsunuz. Ne kadar dayanabilirsiniz? Mutlaka sizi de "daha iyi yerlerde görmek" isteyenler vardır. Onlara bir fincan iyi kahve verin. Sakinleşeceklerdir. Bazı işler geçici olabilir, evet. Ama hayat kesin olarak geçici. Bunu bilirken nasıl durduğu yerde durabiliyor bunca insan?

Blogunda paylaştığı "32'me doğru, garson ve mutlu..." yazısıyla 300.000'den fazla okurun yoğun ilgisiyle karşılaşan Fulsen Türker, ilk romanında herkesin içten içe "ah keşke" dediği büyük dönüşümünü, beyaz yakalıktan garsonluğa uzanan yolu bütün ayrıntılarıyla anlatıyor.

Yalnızca bir meslek değiştirme serüveni değil, insanın kendisi ve geri kalan her şeyle yeni baştan ilişki kurma mücadelesi.

Ansızın tepetaklak olan hayatını kahve kokusuyla, soslarla, kokteyllerle, sandviçlerle ve envai çeşit müşteriyle dolu rengarenk bir alemde tedavi eden genç bir kadının öyküsü...

"Dede sana bir şey söylemem lazım."
"Söyle kızım."
"Ben mutluyum."

İşte pozitif enerji yayan bir kitap buldum.

Garson ve mutlu gerçekten de pozitif enerji yayıyor.Belki işten yorgun gelen biri için,biraz huzur arayan biri için iyi bir hikaye garson ve mutlu.Biliyorsunuz,Fulsen Türker'in kendisi hakkında yazdığı '32'me doğru,garson ve mutlu' yazısını okudum.Bu kitap da onun gibi bir şey.Çok güzel olduğu zaten özetinden çok belli değil mi?Garson ve mutlu insanı kıkır kıkır güldüren,her sayfasında pozitif enerji yayan bir kitaba benziyor.Bilirsiniz,böyle kitapları bulmak zor oluyor bazen,değil mi canım?

Ne yazık ki,kitabın pdf'si daha çok yeni olduğu için çıkmadı.Yani webcanavarı'nda bile yok.Bu yüzden ben beklerken size kitabın parayla satıldığı sayfayı çok büyük bir mutlulukla teklif edeceğim. :)

                                                                                                              Fulsen Türker

Garson ve mutlu gerçekten çok komik bir kızdan bas ediyor.Bir zaman önce takım elbise ile gezerken şimdi normal giysiler içinde 7 milletten insanın geldiği bir lokantada garsonluk yapan,herkese gülümseyip pozitif enerji yayan bir garson.Bundan daha komik ve rahatlatıcı ne ola
bilir ki?

Eminim ki,bu kitap benim gibi bazılarınızın çok ilgisini çekmiştir.Benim çok ilgimi çekti.Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum,Sophie Kinsella Pasaklı Tanrıça'dan sonra okuduğum ikinci komik kitap.Bence bir Pasaklı Tanrıça beni bekliyor. :)

Kitap bilgileri
Kitap ismi:Garson ve mutlu
Yazar:Fulsen Türker 
Kategori:Türkiye romanı,komedi
Yayınevi:Okuyan Us yayınları
Fiyat:(%25 indirim)15,00 TL(KDV Dahil)

Fulsen Türker hakkında okumak isteyenler için:http://www.okuyanus.com.tr/kitap/garson-ve-mutlu/

Fulsen Türker'in '32'me doğru garson ve mutlu' yazısını okumak isteyenler için:http://fulsyaziyor.com/2013/10/30/32me-dogru-garson-ve-mutlu/

Fulsen Türker'in Garson ve mutlu kitabını satın almak isteyenler için(%25 indirimli):http://www.dr.com.tr/Kitap/Garson-ve-Mutlu/Fulsen-Turker/Edebiyat/Roman/Turkiye-Roman/urunno=0000000602060


Dikkat:Bu kitap idefix.com sitesinden alınmıştır.Kitabı satın alırken bir sorun çıkarsa bunu idefix.com sitesine bildirin.
Satın alanlar için iyi okumalar! :)



Alida Marmaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar