11.4.14

Yeni oyun eleştirisi-Skyrama



Merhaba sevgili blog izleyicilerim.Bu gün sizlere yeni oyun eleştirimi paylaşmak isterim.Bu günkü oyun eleştirim her zamanki gibi facebook oyunu değil.Bu gün bir değişiklik yapıp online bir oyun eleştirmeye karar verdim. :)



Umarım oyun eleştirilerimi seviyorsunuzdur çünkü tüm oyun eleştirilerimi size özel olarak en sevdiğim oyunlardan seçiyorum. :)

Skyrama bir pilot oyunu.Kendimize bir havaalanı kurup orayı işletiyoruz.Bayadır girmiyordum, bir kaç gün önce kendime yeni bir Skyrama hesabı açıp oradan kendime yeni bir havaalanı açtım.Skyrama çok güzel bir oyun,insanın coğrafi bilgisini daha da artırmak için ideal.Yeni kıtaları,hiç ismini bu güne kadar duymadığımız ülkeleri öğrene biliriz.Eğlence açısından da bence yeterince eğlenceli.Oyun hakkında bu kadar konuşma yeter,şimdi oyunu nasıl oynayacağımızı ve püf noktaları öğrenmeye başlaya biliriz.

İlk olarak size sadece bazı görevler verilir.Sadece Skyrama özel uçağınız vardır.Size uçak pisti ve uçağı hazırlamak için pisti almanız söylenilir.İnsanları toplamak için ise bir bina gerekir.Onu da almanız söylenecek.

Skyrama'da püf nokta uçağı az gönderİp, parayı çok tutmaktır.Öyle hep keyfine göre uçak alamazsın.Uçakların çok olmasa da olur,esas görev için paran olsun.Skyrama para birimi uçak banknotu'dur.Uçakları göndermek için ise yeterince yolcunuz olmalıdır.Yolcuların sayısını sol üstte göre bilirsiniz.

Uçaklar geldiğinde size uçağı gönderdiğiniz yerden bir hediye gelir.Bunlar görevleri bitirmek için verilen eşyalar ve ya yiyeceklerdir.Hangi ülkenin hangi eşyayı verdiğini görmek isterseniz fare ile uçağı göndermek istediğiniz ülkenin arazisinin üzerine gele bilirsiniz.

Uçağı göndermek istediğiniz ülkede herhangi bir üye ola bilir ve siz bu ülkeden olan herhangi bir üyeye uçağı göndere bilirsiniz.

Bazen görevlerden size yeni uçaklar gelir.Eğer isterseniz kendiniz de uçak ala bilirsiniz.

 Benden bu kadar arkadaşlar.Skyrama'yı anlamışsınızdır umarım.Ben  bu oyunu çok seviyorum ve sizin de seveceğinizi düşünüyorum.O sizin paşa gönlünüze kalmış.Hadi artık iyi akşamlar herkese. :D


Alida Marmaris



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar