26.2.14

Okuduk bitti-Kayıp hakraman-Olimpos kahramanları #1

Bir kitap da bitti.Bu kitapta Percy olmadığından benim ilgimi çekmedi.Ama tabi her anlatımın da bir yeri var, Rick Riordan her zamanki anlatımını bir yana bırakıp başkası tarafından anlatıyor ola bilirdi ama gene de Jason, Piper ve Leo'nun maceraları harikaydı.Başka bir yerden gelmiş, hafızasını kaybedip Piper ve Leo'nun yanında gözlerini açtığından zorlu görevden melez kampına geri dönene kadar bazı yerlerde kıkırdadım, bazı yerlerde hüznlendim.En komiği de Leo.Beni gülmekten bayıltan bir çok sahne var.Hangisinden başlayım?




Beni hüznlendiren sahnelerden biri de Festus'un ölüm sahnesiydi.O mekanik ejderha çok büyüktü, ama küçücük bir aklı vardı.Yıllar önce Beckendorf'un düzelttiyi o mekanik ejderha nasıl yardım etti onlara...Sonunda da her şey bitti işte.Hiç bir şey sonsuza dek var olamaz.

Benim için ilginç bir kitap oldu dostlarım.Şimşek kız'a güvenin, ablam ve ben sizin en iyi kitap stillistleriniz.Sizin için harika kitaplar tavsiye ettiğimizi unutmayın.Ha, kitabı okumak isteyenler Canavar sayfam Webcanavari.net'den      indire bilirsiniz.İyi okumalar canişkularım! :D

-Alida-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar