4.2.14

Kedi yumağı bohçasından fotoğraflar-Sevmeğe doyamayacağınız Croocshans-"Hadi şimdi kendini tut da, kediyi yeme bakalım!"

Merhaba arkadaşlar!Bu gün kedim Croocshans'in  birkaç sevimli fotoğrafını çektim.Ben, kedimi çok sevimli buluyorum.Siz de beğenirsiniz herhalde.Çünki Hermione'nin Croocshans'i çok güzel.Benim kedimin de rengi Croocshans'inki gibi açık turuncu, yani sarıya çalan renkte.Şuna bakın, çok tatlı yaa. :D
 
 Ay, kimse bana bakmıyor, kimse beni umursamıyor, en iyisi ben biraz cool takılayım. :D

 










Ay, parmaklarım acıdı, biraz rahatlıyım. :)
Oh, şöyle bir yayılayım.Şunu şuraya koy, haa, tam şuraya.
Sıradışı uyuma teknikleri.Halının üstünde dört dönme tekniği kedilerin en sevdiği teknik.Sıradışı bir uyuma tekniği de Croocshans'e geçmiş. :) 










Dur biraz da şöyle poz vereyim.Nasıl olmuşum? :D










İşte bunlar da kedimin bazı fotoğrafları.Umarım beğenirsiniz.Bir de size video çekip getireceğim, hiç merak etmeyin.Haydi, hoşçekalın canişkularım. :D

-Alida-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar