FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

10 Ocak 2014 Cuma

Sana bir sır vereceğim:Yeni bölümde neler oluyor?

Bildiğiniz gibi reytingleri oldukca yüksek olan Sana bir sır vereceğim dizisi yeni bölüm fragmanını yayınladı.'Bu aralar sana bir sır vereceğim'de neler oluyor böyle?' diye soruyorum.Yanıt yanı başımda.Dizi yavaş yavaş yıkılıyor.Yeni bölümde de gördüğümüz gibi her kes bir tarafa dağılmış ve kendi açımdan da düşünüyorum, bu şeyler SBSV hayranlarını hiç sevindirmeyecek.Son olanlar açık, Şifacı'yı, yani Duru'yu kaybettik.Son bölümdede depo patladığında Aylin'i -inşallah yanılıyorumdur- kaybettik.Bölüm fragmanından da gördüğümüz gibi gerçekten durum vahim gibi görünüyor.Yönetmenler ne yapmaya çalışıyordur bilmiyorum, ama bu hayranların hiç hoşuna gitmeyecek.

Sana bir sır vereceğim'in bu pazar olacak bölümünü izlemeği iple çekiyorum arkadaşlar.Son bölümden önceki diğer bölümlerde olanları hatırlıyorsunuzdur her halde.Aylin'in babası olduğunu öğrendiğimiz büyük abi bir baba olmayı bile bimiyor.Kolay bir mesele, adamın kalbinin ve ya vicdanının yerine taş koymuşlar.Kendi kızından bile güzünü alıp kendine nakl etmek isteyen bir baba'dan ne bekleeye biliriz?Kısacası, Büyük abi 'babalık sınavından' 0- aldı.

Evet arkadaşlar, iyi günler dileğiyle yayınımı bitirmek istiyorum.Büyük abi'nin ölmesi dileğiyle, hoşçekalın.Ha, bu arada izlemeyenler için dizinin fragmanı burada.İyi günler. :)




-Alida-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...