19.10.13

Gizli dosyalar (x files)

Gizli dosyalar (gerçek adıyla x files) uzaylılara ve başka farklı maceraları araştıran 2 kişi.Onlar Fox Mulder ve Dana Scully.Onlar benim hayatımı değişdirdiler.Onların biri birine aşkı, Scully'nin akıllılığı, Mulder'ın hiç bir tehlikeyi düşünmemesi...Neyse, en başta eskilerin -şimdi benim de-  günlük yaşam kaynağı olan Mulder 4-5 ay içimi yaktı.Sonra da her şey bitti, yani okul başladı.Bu sayede kafam gizli dosyalardan (başka bir deyişle x files'dan) uzaklaştırdı.

 Hala Mulder'in o harika cazibesine kapılmak istiyorum ama şimdi sadece bizim için önemli olan -ancak can sıkıcı- derslere gömülmeliyim.Birincisi Fox Mulder hiç bir FBI ajanının ilgisini çekmiyor.Bunların başında onun psikopat uzaylı görüşleri var.Bütün bu istedikleri için her şeyinden geçmeyi göze alan Mulder'ın ilginç macerası neredeyse  9 sezon devam ediyor.Sonunda Fox Mulder x files'ın kapatılmasını bile sağlıyor.Ve dediğim gibi Mulder istedikleri  için her şeyden geçe bilen bir tip.Ama ya Scully?...Ondan vaz geçe bilir mi? x files hayranlarından cevabı duyar gibiyim.Hayır!...

Bir kere onu kaybettiğinde de değerini daha iyi anladı.Eğer ilginç bir uzaylı fenomeni izlemek istiyorsanız bu film sizin için uygun seçim.
Şimdi diyeceksiniz ki, uzaylıdan bize ne, garip aşktan bize ne? Ama öyle değil arkadaşlar, bu film sadece uzaylı fenomenlerinden bas etseydi önceden size bunu tavsiye etme zahmetine bile katlanmazdım.Ancak bu film içinde komediyi, (Mulder'in yarattığı kendi şakacı hareketleri), aşkı, (Mulder ve Scully'nin bir türlü biri-birlerine açıklayamadıkların o efsanevi aşkı), trajediyi ve uzaylı fenomenlerini (Mulder'in Scully ile birlikte araştırdığı fenomenler)   kendinde barındırıyor.Ancak arkadaşlar, Scully'nin FBI müdürünün yardımcısı Walter Skinner'la Mulder hakkında konuşması çok komik.Skinner Mulder hakkında biraz konuştuktan sonra Scully Mulder'a üniversiteli yıllarından tekinsiz (yani Fox) Mulder diyorlarmış.Ve Scully de bunu vurguluyor.

"Ona, tekinsiz Mulder dirlerdi."

Kısacası, her şeyi bir yerde toplayan harika bir film.Çok kabarık bir şekilde izlemenizi tavsiye ederim. :D

-Alida-

2 yorum:

  1. ya bir zamanlar çok izlerdim:) keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,hemen sizi de ziyarete gidiyorum.Bu arada,X files'ın devamı çekilmiş.Bitsin onun hakkında da bir yazı yazmak istiyorum,hala devam ediyor. ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar