26.8.17

Son Günlerden Fudanjuku - Yeni Albüm,Yeni Tekli,İkemen Paradise




Selam dünya ben Menolly!

Hani geçenlerde bir kere Fudanjuku ile ilgili yazı gelecek demiştim ya,işte o dediğim gibi bir liste gelmese de,Fudanjuku son haberleri ile ilgili bir liste ile dönebildim sonunda.

Başlıktan da okuyabileceğiniz gibi Son Günlerden Fudanjuku.Bu son günlerde o kadar şey oldu,o kadar yeni haber geldi ki, hepsinden bahsetmem biraz zaman alacak.


Ağustos,ya da dur,yaz başından alırsak,Fudanjuku yeni üyelerini tanıtma amacı taşıyan ve haziran boyunca sürecek olan Sora Ni Saku Hana ve The Hoopers Fudanjuku işbirliği olan ve temmuz boyunca sürecek olan kollobrasyon konser turu İkemen Paradise bitmiş bulunuyor.Her ikisi de kazasız belasız,başarıyla sonlandı,hepsi çok güzeldi.

Öncelikle gelecek yeniliklerle ilgili haberler.
Efenim biliyorsunuz Fudanjuku eylül ayında,24 eylülde 10. yılını deviriyor. :)
Evet,yalnış görmediniz,10. yıl dedim.10 yıldır müzik yapıyor Fudanjuku.Bir sürü farklı üye,bir sürü farklı şarkı ama her zaman aynı ruh,aynı amaçla.Dile kolay 15 üye,9'u geldi geçti,6'sı hala bizlerle.
One fu all,all fu one Space Peace diyerek bu günlere kadar devam ettik.2007 24 eylülde kurulan Fudanjuku,bu eylülde 10. yıldönümü kutlayacak :D
Gurur doluyum lan!

Eee,kocaman 10 yıl olduğu için,27 eylülde de bunun şerefine bir 10. yıl özel,dolu dolu bir albüm çıkarıyoruz.Teichiku Entertainment/İmperial Records'un yayımladığı listeye göre  yeni albüm baştan sona bütün teklilerin ana şarkılarından ve bu ana şarkıların kliplerinden oluşuyor.Bir de bir kaç bonus track var ki, onlar tam olarak belli değil,gerçi ben aralarında Mugen no Procyon falan gördüm ama hadi bakalım,emin değilim.Bir de Kizuna'nın özel bir müzik kutusu olacakmış.
27 eylülde 'ALL TİME BEST' adıyla çıkacak 10. yıldönümü özel albümümüz,hayırlı olsun.

Daha sonra,neden bilmiyorum ama 7 ekimde 10. yıl konseri yapılacak.Neden 24 eylül ya da eylülün herhangi bir günü değil bilmiyorum ama 7 ekime kararlaştırılmış.Hibiya Amphiteatre'da olacak 10. yıl özel konseri.Büyük şeyler bekliyorum.Bizi 2016 2017 turu finalindekinden daha da şaşırtsınlar,çıldıralım istiyorum :D



15 kasım tarihinde ise yeni bir tekli geliyor.Adı henüz belli olmayan tekli iki farklı versiyonda,bir de Limited Edition şeklinde çıkacakmış.Teklinin A-side'da adı henüz belli olmayan yeni bir şarkı var,Ame İro Cocoa adlı animenin ikinci sezonu 'Amekon!!' için tema şarkılarından(opening ya da ending) olacakmış.Ame İro Cocoa'ı az önce bitirdim,iki dakikalık bölümlerden oluşan 12 bölümlük bir ilk sezonu var.İkemen'lerle dolu Rain Color kafesindeki olaylardan bahsediyor.İzlerken acayip eğlendim ama umarım ikinci sezon da 2 dakikalık sürede olmaz.
Zaten kısa,Ame İro Cocoa'yı izlemenizi tavsiye ediyorum.
B-side ise The Hoopers Fudanjuku kollobrasyonu olan ve İkemen Paradise'ın tema şarkısı olan Kira To Love.
Bu arada,yeni şarkıların sözleri son iki tekli şarkıları Noir ve Akashi Soulmate gibi yine Elements Garden elinden çıkma.Çok da güzel yazıyorlar ben memnunum.
O zaman kasımı iple çekelim!

Bir de,geçenlerde,daha doğrusu 20 ağustos tarihinde nicomona üzerinden canlı yayınla Tsutaya O-East'de İkemen Paradise turu final konseri oldu.Açıkçası,20 ağustos sabah 7'de uyanıp canlı yayını delicesine izledikten sonra,bir de internete yüklenen 3 saatlik tekranını izledim(çünkü izleyemediğim bölümleri vardı).Ve bence,harikaydılar.Kesinlikle aşırı harikaydılar.


風男塾 2017 ile ilgili görsel sonucu

İkemen Paradise finali,Fudanjuku ve The Hoopers'ın birlikte çıktığı son konser,yani turun son konseri.Tam bir yaz konseri oldu,izleyerek bile bolca keyif aldım,dans ettim,eşlik ettim,yani benim gibi koyu bir Fuou için pahabiçilmez bir hazdı.İzlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

Herşeyden önce Masaki ve Sora'nın seslerini bu sefer resmen duyuyoruz.İkisi de çok güzel ama daha çok Sora'nınkini beğendim,kendisi bana nedensizce sesi ve karakteriyle Kanbei'i hatırlatıyor :(
Masaki ise rap yaptı,evet :D Hem de mükemmeldi,kendisiyle bu son zamanlarda aşk yaşıyoruz.
İki kohai de über süper fantastik,ama hala bana Kojiro/Uramasa mı yoksa Sora/Masaki mi diye sorsalar düşünmeden Kojiro/Uramasa derim.


İlgili resim

Ama yeni üyelere yavaş yavaş alışıyorum :D
Bu konseri nasıl anlatabilirim bilmiyorum,çünkü anlatmaz izlenir bir konserdi.Mirai ve Kouki birlikte şarkı söyledi ki, huzur....Mirai ve Kouki kesinlikle herşeyden sonra,yani eğer grup dağılırsa ya da ilerde ayrılırlarsa(Allah korusun) iki grup için de solo olarak devam etmesi gereken kişiler.İkisinin de sesi muhteşem,yeme de yanında yat vokalleri var.Performanslarını izlerseniz benimle aynı fikirde olacağınıza eminim.
Masaki,Leo,Tsubasa,Cecil,Noa ve Makoto'lu sahne efsaneydi,Masaki ve Tsubasa'nın rap yapışları özellikle harikaydı,Masaki ve Sora bu performanslarda gerçekten çok iyiydi.Sora ve Haruki'nin Butterfly performansı da oldukça başarılıydı.Haruki ve Leo bu konser ulusa seslenir gibi izleyicilere seslenip durdular :D
Fudanjuku'nun İtoshi Koishi Kimi Koishi performansı gerçekten çok başarılıydı aynı şekilde The Hoopers'ın Noraneko Maria performansı da.Chenmen Paradise ve Muteki!Natsu Yasumi söylenirken ben koptum,Shirotsumekusa ve Shamrock söylenirken de aynı şekilde.
Aşırı aşırı keyif aldım bütün performanslarda.Harikaydınız kızlar.


AXELL 2017

The Hoopers'ın yeni konserleri,Fantasia turunun DVD'si,Fudanjuku'nun yeni konserleri ilerde.Ayrıca,bir de Little Hoop'dan AXELL'e iki yeni üye eklenmiş,Sho ve Aoi,AXELL'den de yakında iyi haberler gelecek diye tahmin ediyorum,bakalım.Ama harika olmuşlar.
Lee'nin değişimi beni hala şok ediyor *_*

Yeni şarkıları insanüstü bir heyecanla beklemekteyim,okulların açılmasını bu kadar sabırsızlıkla beklediğimi hatırlamıyorum.Bangtan Fudanjuku derken bir sürü şey olup duruyor.
Ne olursa olsun,hep mutlu olmayı unutmayalım o zaman. :)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
İkemen Paradise 2017 final konseri için
Logo Design by FlamingText.com

8 yorum:

  1. heey çeviri yapıyom diyodun yaaa koreceden mi çeviriyon sen yaaaa yoksaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unni korece ve japoncayı çeviri yapacak kadar güzel bilsem keşke,japonca şarkıları ingilizce çevirilerinden türkçeye çeviriyorum ben,anlayacağın ingilizceden çeviri :)

      Sil
  2. harika olmuş :) izlemekten bıkmayacağım bir konserdi ve ilk defa full fdj konser izledim bunun mutluluğunu anlatılmaz .Koukinin rapi .................... bir de ben masaki ve soraya alıştım bir rapçimiz oldu yuppi ve son olarak masakinin şarkı söylerken kıyafetini çıkarması ..............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özellikle bu son zamanlar bol bol DVD'leri indirip izleyip izleyip suyunu çıkarıyorum unni :D Gerçekten FDJ konseri izlemenin mutluluğu anlatılmaz :) Haha o sonuncudan hiç bahsetme yaa :D Mükemmeldiler yine ^_^

      Sil
  3. Vay be 10 yıl! ^-^ Daha niceleri olması dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  4. Tavsiye için tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz,ben de hemen sizin blogunuza gidiyorum :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar