7.7.17

Grup Tanıtımı - Vixx - Animemsi Erkekler


vixx ile ilgili görsel sonucu

Merhabalaar!
Yeni takıntım müthiş erkek grubu Vixx.
Kendilerine animemsi erkekler diyebilirim sanırım :D
Şu an Starlight olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum.


vixx ile ilgili görsel sonucu

Uzun zamandır şöyle güzel,sevebileceğim bir erkek grubu arıyordum.BTS'i çok sevdiğimi biliyorsunuz zaten(gerçi BTS değil artık Beyond The Scene galiba ama BTS'in açılımı gibi geliyor bana),onun dışında pek tam anlamıyla fandomuna girdiğim erkek grubu yoktu.Ama belli olmaz Bigbang'i çok dinliyorum bu aralar,belki V.I.P de olurum.

vixx ile ilgili görsel sonucu
anime derken ne kastettiğimi şimdi anladığınızı düşünüyorum

Neyse,Vixx'e geri dönelim.
VIXX (Korece: 빅스) (VIXX'in açılımı Voice, Visual, Value in Excelsis (En iyi ses, En iyi görüntü, En değerli) Jellyfish Entertainment'in adı altında olan bir gruptur. 6 üyeden oluşmaktadır. Üyeler: N, Leo, Ken, Ravi, Hongbin, Hyuk.
Aradığım erkek grubunu buldum!


vixx ile ilgili görsel sonucu

Bence,korkunç,karanlık,sert konseptler kpop gruplarında harika oluyor.O karanlık konseptlere açıkçası ben bayılıyorum.Özellikle de erkek gruplarında bu şekilde konseptler harika oluyor.Ve Vixx de bu tür karanlık konseptlere sahip bi müzik grubu.


vixx ile ilgili görsel sonucu

Kliplerini izledim,dinledim ve dedim ki ben bu grubu neden takip etmiyorum ki?Şimdiye kadar böyle bir gruptan neden haberim olmadı?
Animemsiler.Gerçekten.Böyle grubun bütün üyeleri aşırı inanılmaz.Animeden fırlamış gibiler.
Neyse.Üyelere gelelim.
Üyeler hakkında bilgiler Kprofiles'dan alınmıştır.
kaynak

N

vixx n shangri la ile ilgili görsel sonucu

Sahne adı: N (엔)
Doğum adı: Cha Hak Yeon (차학연)
Pozisyon: Lider,Ana Dansçı,Vokalist 
Doğum tarihi: 30 haziran,1990
Burcu: Yengeç
Doğum yeri: Changwon, Güney Kore
Boyu: 180 cm
Kilosu: 65 kg
Kan Grubu: A
*Aile:Baba,anne,bir abi,iki abla(büyük abim benden 14 yaş büyük,büyük ablam 12 yaş,diğer ablam ise 4 yaş büyük,ben gencim.-N) 
*Favori yemeği etin büyük çeşitleri,özellikle Galbi
*Favori rengi kırmızı ve siyah
*Hobileri dans etmek ve performans
*Lakapları N-Jumma,Hacker Cha,Cha Lider,Can Sıkıcı(annoying) Cha,N-Mi
*Hayranları Boyfriend üyesi Jeongmin ile çok benzediklerini söylüyor.
*Eğer bir kız olsaydı Vixx üyelerinden Ravi ile çıkacağını söylüyor çünkü Ravi saf ve masum.
*'Kwanghwamun Love Song' adlı müzikalde oynadı.
*'The Romantic & İdol'un ikinci sezonunun yapım ekibindeydi.
*'Hotel King'(2014),'The Family is Coming'(2015),'Cheer Up!'(2015),'Perfect Wife'(2017) gibi dizilerde oynadı.
*'Tunnel' dizisinde(2017) çavuş Park Gwang Ho'yu canlandırdı.
*N'in ideal tipi nazik ve akıllı biri,Girls' Generation üyesi Seohyun gibi biri.
Benim düşündüklerim:
N'in suratı oyuncak bebek suratı gibi değil mii?
Ama gerçekten bebek gibi,küçük bi suratı var.Kendisi Dilara unnimin de biası olur.
Tatlı çocuk.

Leo

Leo 2017 VIXX

Sahne adı: Leo (레오)
Doğum adı: Jung Taek Woon (정택운)
Pozisyon: Ana Vokalist
Doğum tarihi: 10 kasım,1990 
Burcu: Akrep
Doğum yeri: Seoul,Güney Kore
Boyu: 183 cm
Kilosu: 63 kg
Kan Grubu: O
*Aile: Anne,baba,3 abla.
*En sevdiği yemek yok,her şeyi yiyebilir.
*En sevdiği renk: mavi,beyaz,siyah
*Hobileri:Moda dergileri okumak ve romantik japon filmleri seyretmek.
*Lakapları: Büyülü ses,Chic Taekwoon,Poker Face Chic,Pinkeu Pinkeu
*2004 yılından 2007 yılında kadar Milli Genç Futbolcular takımının bir üyesi olmuştur.
*Yüzme ve boksta çeşitli şampiyonlukları vardır.
*Leo Tae Kwon Do'yu tanıyor.
* En değerli eşyaları Mp3'ü ve annesinin ona verdiği tespih.
*Her iki eliyle yazı yazabiliyor.
*Eğer kız olsaydı,diğer üyelerden hiçbiriyle çıkmayacağını söylüyor.
*Leo'nun ideal tipi ilk bakışta aşık olacağı,ama görünüşe değil,hislere önem veren biri.
Benim düşündüklerim:
İşte benimki!Aslında ilk Shangri-La'yı izlediğimde Ravi olacaktı ama Leo çıktı ve 'dedi ben buradayken Ravi noluyor?' :D
Leo'nun sesine,dansına,yüzüne,herşeyine bayılıyorum.Gerçekten farklı biri.Ayrıca maknae olmaması ve maknae'nin korktuğu kişi olması da ayrı bir konu.
Ken

Ken 2017 VIXX

Sahne adı: Ken (켄)
Doğum adı: Lee Jae Hwan (이재환)
Pozisyon: Ana Vokalist
Doğum tarihi: 5 nisan 1992
Burcu: Koç
Doğum yeri: Jayang-dong, Seoul, Güney Kore
Boyu: 180 cm 
Kilosu: 65 kg 
Kan Grubu: AB
*Aile: anne,baba,iki abi.
*Favori yemeği: çabuk hazır olan yemekler ve çikolata.
*En sevdiği renk: Siyah,beyaz
*Hobileri: Çizim,komedi şovları izlemek,beatbox,diğer Kpop gruplarının şarkılarına dans etmek.
*Lakapları: Güçlü ruh vokalist,Kenchopper,Kenjjuma,4D Ken,Kenyonce
*Kendi telefonu yok ama iki iPad sahibi.
*Eğer kız olsaydı,diğer üyelerden hiçbiriyle çıkmazmış.
*Şarkı yazmada çoklu ödülleri.
*BTS'den Jin ve B1A4'dan Sandeul ile yakın arkadaşlar.
*'The Legend of The Blue Sea' için 'FOOL' söylemiştir.
*Ken'in ideal tipi yok.Herhangi birine açık.
Benim düşündüklerim:
Mervenur unnimin biası.İlk başlarda kendisini N ile karıştırıyordum.Ama artık ayırabiliyorum.
Vokali müthiştir.
Ravi

Ravi 2017 VIXX

Sahne adı: Ravi (라비)
Doğum adı: Kim Won Shik (김원식)
Pozisyon: Ana Rapper,Lider Dansçı,Vokalist 
Doğum tarihi: 15 şubat,1993
Burcu: Kova
Doğum yeri: Jamsil-dong, Seoul, Güney Kore
Boyu: 183 cm 
Kilosu: 65 kg 
Kan Grubu: O
*Aile: baba,anne,kız kardeş.
*En sevdiği yiyecek yok,herşeyi yiyebilir.
*En sevdiği renk: siyah,beyaz
*Hobileri: vücut eğitimi
*Lakapları: Şanslı Çocuk
*En değerli eşyası şarkı sözü defteridir.
*Grubun mod yükselticisidir.
*Exo'dan Kai ve Shinee'den Taemin yakın arkadaştır.
*Eğer kız olsaydı N'le çıkardı.N'in çok iyi ve dürüst olduğunu söylüyor,ona göre muhtemelen asla hilebazlık yapmazmış.
*Ravi Show Me The Money'nin 4. sezonuna katılmış.
*Ravi'nin idela tipi ne yaptığı bilen ve güzel bir kadın.
Benim düşündüklerim:
İşte grubun inanılmaz rapper'ı!Ravi,gerçekten inanılmaz.
Onun için bias wrecker'm desem yalnış olmaz herhalde.
Hongbin

Hongbin 2017 VIXX

Sahne adı: Hongbin (홍빈)
Doğum adı: Lee Hong Bin (홍빈)
Pozisyon: Vokalist,Rapper,Görsel,Grubun Yüzü 
Doğum tarihi: 29 eylül,1993
Burcu: Terazi
Doğum yeri: Jayang-dong, Seoul, Güney Kore
Boyu: 183 cm
Kilosu: 62 kg
Kan Grubu: B
*Aile: anne,baba,iki abla.
*En sevdiği yiyecek: Spagetti,Köri,Kore şekeri ve ekşi domuz eti.
*En sevdiği renk: Lacivert
* Hobileri: fotoğraf çekmek ve baksetbol oynamak.
*Lakapları: Visual Master,Fasulyeler,Kong
*Hayranları SE7En'e benzediğini söylüyorlar.
*Eğer kız olsaydı Ken'le çıkardı çünkü Ken ile eğlenebilir ve ayrıca ondan kendisine şarkı söylemesini isterdi.
*Orta okuldan beri Park Hyoshin'in hayranı.
*Hongbin B1A4'dan Gongchan ile çok yakın,onunla Celebs Romance'da oynadı.
*Hongbin kariyerine 2014'de SBS'nin romantik dizisi Glorious Day'de Yoo Ji-ho'yu oynayarak başladı.O zamandan beri KBS2'nin fantastik romantik-aksiyon dizi Moorim School'da(2016) baş rol Wang Chiang'ı oynuyor.
*En değerli eşyası Park Hyoshin'in üzerine teselli edici mesaj yazdığı CD.
*Hongbin'in ideal tipi Secret'den Hyosung çünkü onun gülümsemesini seviyor.
Benim düşündüklerim:
Gülümsemesi...Grubun büyülü gülümsemesi Hongbin.
Hyuk

Hyuk 2017 VIXX

Sahne adı: Hyuk (혁)
Doğum adı: Han Sang Hyuk (한상혁)
Pozisyon: Lider Dansçı,Vokalist,Maknae
Doğum tarihi: 5 temmuz,1995
Burcu: Yengeç
Doğum yeri: Daejeon, Güney Kore
Boyu: 184 cm 
Kilosu: 62 kg
Kan Grubu: O
*Aile: Baba,anne,abla.
*En sevdiği renk: Siyah,beyaz
*Hobileri: Kitap okumak
*Lakapları: Hyukkie,Hyukawaii,Manhyuk,Jungle Baby,Hyogi
*Leo'nun etrafında çok garip davranıyor,ondan korkuyor,eskiden onu 'hyung' diye çağırmaktan korkuyordu.
*Telefonu yok.
*Eğer kız olsaydı,üyelerden Hongbin ile çıkardı.
*Hayranları onun Bigbang'den Seungri'ye çok benzediğini söylüyor.
*Hyuk'un ideal tipi Sistar'dan Dasom.
Benim düşündüklerim:
Maknae,nasıl desem,Vixx'de biraz tahmin edilemezdi.Hatta ben ilk baktığımda Hyuk'dan hoşlanmadığımı bile söyleyebilirim.
Ek olarak bu tatlı çocuk Leo'dan korkuyordu. :D


İlgili resim

Bu grup bence en iyi konseptleri uygulayan grup.En güzel konseptler kesinlikle bu çocuklardan çıkıyor.
Ben bütün şarkılarını seviyorum.Chanied Up,Dynamite,Super Hero,Shangri-La,Hyde,Voodoo Doll,hepsi güzel.
Gidin bir dinleyin.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^

Logo Design by FlamingText.com









2 yorum:

Okuduğum bloglar