FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

24 Haziran 2017 Cumartesi

Mim - Bir Öneri De Bizden

manzara tumblr ile ilgili görsel sonucu

Yeniden selam!
Yazıya geçmeden önce bir konudan bahsetmem gerekiyor.
100 takipçiyi geçmişim!Çok şaşırdım ve sevindim yaa.Takipçi umursamıyor,sadece yazmak,içimi boşaltmak için kullanıyorum bu blogu.Yani ilk açtığımdan beri takipçiler umrumda değildi.Bu arada 2013'den beri yazıyormuşum onu farkettim.Ona da biraz şaşırdım.
Okuyan olmasa da ben yine de devam ederim ama, Blue Things'i okuyan birilerinin olması güzel.Çok teşekkürler takip eden herkese.(şimdi kendimi biraz youtuber gibi hissettim ne alakaysa ehehe :D )
Ben daha fazla sapmadan konuya dönersek,bir kaç gün önce Deep'in blogunda gördüğüm bir mimi yapmak istiyorum.Bir Öneri De Bizden.


Bu mim aslında Eda Demir ablanın içinde olduğu bir proje.Projenin da Bir Öneri De Bizden.Yeni bir site bu, üye olan herkesin istediği her konu hakkında öneri alabileceği bir internet sitesi.İsterseniz ilgilendiğiniz konu hakkında soru soruyorsunuz,isterseniz verilmiş önerilere bakıyorsunuz,kısacası ilginç,her konuda önerinin bulunduğu bir site.

Eda Demir - Bir Öneri De Bizden
Deeptone - Bir Öneri De Bizden


anime tumblr ile ilgili görsel sonucu

Deeptone herkesi mimleyince,ben de neden yapmayayım diye düşündüm.Muhtemelen yine bütün blogları dolaşacak bir mim olacak ve ben de dolaştırmaya devam etmek istiyorum.
İlk gördüğümde yapmayı düşündüm ama ne hakkında yapacağımı bilemedim.
Ben de en sevdiğim konuda öneri vermek istedim.Animeler.
(müzik olacak sandınız değil mi?İkisi kapışıyordu ama ben animeleri tercih ettim)


anime tumblr ile ilgili görsel sonucu

Animeye yeni başlsam da,gerçekten çok severim.Benim için boş zamanları doldurmanın en iyi yoludur,ve bence izleyerek bi şeyler de öğreniyoruz.Anime incelemeleri yapmayı çok seviyorum ve anime izleyince başka bir dünyaya giriyormuş gibi hissediyorum.
Dediğim gibi daha çok yeniyim ama otaku olma yolunda ilerliyorum.
Anime tavsiye edeceğim size.


anime tumblr ile ilgili görsel sonucu

Anineye yeni başladıysanız eğer,benim gibi Death Note izleyin bence.Yani ben gerçek anlamda onunla başlamıştım.Tabii ilk izlediğim Sailor Moon idi ama,animeye girişimi tam anlamıyla Death Note ile yapmıştım.
Zaten eğer Türkiyede yayımlanan Sailor Moon gibi çocuk animelerini çocukken izlemişseniz,animeler hakkında az da olsa bilginiz olacağını ve animelere az da olsa aşina olacağını tahmin ediyorum.Tamamen yeni olmayacaksınız yani.
Tabii başlamadan önce bütün önyargılarınızı bir kenara bırakmanızı da rica ediyorum çünkü anime is not çizgi film.Anime is not for çocuklar.Anime hem de yetişkinler içindir.Emin olun öyle yetişkin animeler var ki, animeye ve dünyaya bakış açınızı değiştirir.
Daha sonra,elbette elinizde izleyebileceğiniz zibilyon tane anime olacaktır.Tercihinize göre,zevkinize göre istediğinizi izleyebilirsiniz.Ama ilk başladığınızda kısa ve sizi sıkmayacak şeylere de ihtiyacınız olacağından,ben,Noragami,Tokyo Ghoul,Another,Elfen Lied,No Game No Life,Akame Ga Kill gibi klasikleri size tavsiye ediyorum.
Özel tavsiyelerimden ise,yakında izleyeceğim,fakat izlemeden konusunu çok sevdiğim bir anime var.Korkunç,baya korkunç ve gerilim tarzında bi anime aslında.Madoka Magica.Ben bunu yakında izleyeceğim.Siz de izleyin.
Cowboy Bebop ve Steins Gate'i de tavsiye ediyorum.Lütfen izleyin.Ve eğer gerçek futbolu görmek istiyorsanız Ginga E Kickoff izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Ve benim hali hazırda elimdeki animeyi bitirdikten sonra atlayacağım anime tarihin efsanesi Naruto'yu da izlemeden ölmeyin diyerek bitiriyorum.
Umarım anime izlerken eğlenirsiniz.
Peki ben kimi mimliyorum?Aslında 3 kişi mimlenmeliymiş,herkes de 3 kişiyi mimlemiş ama ben daha fazlasını mimleyerek adeti bozuyorum :D Mimlediklerim:
Saife-i Saliha,Birpembesever,Gökyüzünde Bir Hanım,Annesinin Prensesi,Kız Kardeşler Arasında,Kitaplık,Çağla Görmenoğlu,Bayan Kirpik
Ve yazmak isteyen başka herkesi mimliyorum.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

13 yorum:

  1. Tebrikleeerrr!! Daha nice yazılarını bizlerle paylaşman dileğiyle :)
    Anime ben de izlerim. Ama biraz seçiciyim bu konuda sanırım -.-
    Death Note'u bir günde izlemiştik kız kardeşimle,çok çok güzeldi :) Diğer önerdiklerine de göz atacağım müsait olunca,kalemine sağlık Ayselciğim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer :) Death Note animeler animesi,efsane bi şey kesinlikle.Asla eskimeyecek bir efsane.

      Sil
  2. Bu arada beni de mimlediğin için teşekkür ederimm,bu mimi de yapacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. heeey ay hep burda olcaz kiiiii yıllarcaaa, müzik ve anime ivit, anime önerilerin de yazın lazım olur artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaparım yine anime önerisi,zaten yazın en çok yaptığım şey anime izlemek ^_^

      Sil
  4. Animasiyaları mən də çox sevirəm. Və sadəcə uşaqlar üçün olmadığı məsələsində səninlə həmfikirəm. Bu arada izləyicilərin 100-ü keçməsi münasibətilə təbrik edirəm :) Mənim üçün də nədənsə heç önəmli deyil sayları. Oxuyanlar çox olsun yetər.

    YanıtlaSil
  5. Takipçi sayın için tebrik ederim Aysel'cim, burası benim de çok sevdiğim ve takip ettiğim bir blog, daha nice takipçilere:) beni düşünüp mimlediğin için çok teşekkür ederim ama bir süredir mim yapmıyorum...:) ben de ilk Death Note izlemiştim, Elfen Lied'i de izlemiştim devamında, animeler iyi ki var diyorum:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,sağol.Bence de,iyi ki var animeler ^_^

      Sil
  6. Ben film izleyemiyom bu velet izletmiyo canm 😁 ama bence öneri mimin cok tatli olmus ama ben yaptım bile bu mimiii. Eda mimlemisti 😁 yoksa kesin yapardim biliyosun. Tesekkr ederm.yinede kuzucumm öptük seni coookkk 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veledinin yanaklarından öpüyorum çok çok :)
      Bak o kadar da baktım yapanları mimlemeyeyim diye.
      Sevgileer ^_^

      Sil
  7. Çok geç oldu ama geldim ^^ internette problem vardı ve şehir dışındaydım -.- . Çok tatlı olmuş mimin ^^ ben pek korkunç animeleri izleyemiyorum psikolojim bozuluyor , hhahaha , kardeşim izliyor bende uzundan bakıyorum , ben böyle şapşik animeleri seviyorum :D kanlı filan izleyebildiğim tek anime attack on titan herhalde o da seon finali verdi çok merak ediyorum ne olucak :D
    Çok teşekkürler mimlediğin için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Attack on Titan izliyorum ve Another'ı bitirdim tavsiyem incelemesine bakman zira bayıldım.
      Elfen Lied da bitti ehe :D
      Ricalar ve sevgileer ^_^

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...