FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

8 Mayıs 2017 Pazartesi

Fudanjuku - 10. Yıl Özel Albümü ve Yeni Alt Grup W♠︎PRINCE


Görüntünün olası içeriği: 6 kişi, ayakta duran insanlar ve şapka

Ohayoo!

Bücür ve veled yazarınız Menolly geri döndüüü!


Görüntünün olası içeriği: 6 kişi
şu fotonun ponçikliğine gelin!Lütfen gelin...

Nasılsınız bakalım?Ben harikayım,çünkü inanılmaz haberlerim var.Bi süredir jpop/kpop yazıları yazmıyordum.'İçimden Gelen'leri yazmayı çok seviyorum,onları yazıyordum.Fakat Fudanjuku'dan,harika haberler gelince,hemen yazmam gerek dedim.
Yine mi japon japon şeyler diyenlere buradan kınayan bakışlarımı sunuyorum -_-
Şaka şaka sevmeyenler olabilir sonuçta :D
Daha fazla saçmalamadan başlayayım en iyisi.
Önce derin nefes alalım.
(fotoğraflardaki yorumlar delirmiş bi Fudanjuku hayranının yorumlarıdır.Keyifle okuyunuz :D)



Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, yakın çekim
Light ve Sora kurtarın bizi der gibi bakmıyorlar mı?
Ve Light'ın omzundan kafasını uzatan bi Leo
Dünyanın en şirin gülümsemesi ile en normal pozu sunmuş Kensui
Ne yapsam da kurtulsam planları kuran Masaki
Evet Fudanjuku çok normal :D

Fudanjuku,yeni üyeler geldikten ve performanslar başladıktan sonra,öncelikle herkesin sevinçten uçmasına sebep olacak bi haberle geri döndü.Hazır mısınız,söylüyorum!Eylülün 27'de 10. yıl albümü çıkıyor!



Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, yakın çekim
Light ve Masaki: Sev bizi Menolly!Biz çok tatlıyız!Evet Aysele kalp krizi geçirtelim!
Ben: Fazla tatlısınız kaldıramıyorum! ^_^

Bu yıl,yani 2017'nin eylülünde Fudanjuku'nun resmi çıkışının(2007 eylülün 24'ü) 10. yılı kutlanacak.10. yıllarına girecekler.
Vay canına,10 yıl!
Ve,Nakano Fujo Sisters'ın çıkışından da 11 yıl geçmiş olacak(2006 ağustosun 9'u).
Fudanjuku 10. yılına giriyor.10 yıl geçmiş oluyor.(bu arada ben de bu yıl ağustosta ilk yılıma gireceğim ehehe :D)


Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, ayakta, gökyüzü, bulut ve açık hava
Bu nasıl poz Leo? :D
o değilde yelek nasıl yakışmış yaaa *_*

Bu yüzden eylülün 27'de bütün şarkıların bulunduğu bi 10. yıl albümü piyasaya sürülecek.Albüm iki CD'den ve bir DVD'den oluşacak.CD'lerde çıkış şarkısı Otokozaka'dan Akashi Soulmate'e kadar şimdiye kadar piyasaya sürülmüş bütün şarkılar yer alacak.DVD'de ise aynı şekilde bütün şarkıların klipleri yer alacak.Bi de popüler şarkıları Kizuna için ayrı bir müzik kutusu ile birlikte geliyor albüm.


Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, yemek yiyen insanlar, tatlı, içecek ve yiyecek
o nasıl çilek yemek?!
resmen çilekle aşk yaşıyorlar :D
size normal değiller demiştim!
Ve aniden gelen o çilek olma isteği..

Gördüğünüz gibi albüm dolu dolu geliyor ve ben çok mutluyum.İlerde satın aldığımda,ilk albümü almayı düşünüyorum çünkü,albümde bütün şarkılar yer alacak.Benim için harika.
Albüm haberini aldığımdan beri mutluluktan uçuyorum.Bu arada albüm için henüz bir isme karar vermemişler,bu yüzden 10. yıl albümü diyip duruyorum.

Şimdi hazır olun,esas önemli haberi söylüyorum!Yani bombayı patlatıyorum! (kendimden soğudum eğlence programı sunucularına döndüm resmen *_*)

Fudanjuku'nun alt grubu çıkış yapacak arkadaşlar!

Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, ayakta duran insanlar, çocuk ve açık hava
Evet pilotlarınız Kensui ve Kouki ile yolculuğa hazır mısınız?
Allahım sen bizi bu senpai'lerin mükemmelliğinden koru! *_*
Fazla mükemmelsiniz senpailer :D
Fudanjuku üyeleri Kouki ve Kensui,yeni bi grupda ikili olarak çıkış yapacaklar.
Sadece ikisi olacak,yani ShuuKaRen gibi olacak diye tahmin ediyorum.

Grubun adı 'W♠︎PRINCE' olarak seçilmiş.Grupta Kouki ve Kensui olunca,doğru bi seçim bence. :D
Yine bi dansou grubu olacak ve Fudanjuku'daki görünüşleri değişmeyecek diye düşünüyorum.
W♠︎PRINCE'in çıkış şarkısı 5 temmuzda piyasaya sürülecek.Şarkının adına henüz karar verilmemiş.
Şarkının çıkış tarihi çok hoşuma gitti.Ne çok yakın,ne de çok uzak bi tarih.Mesela ağustosta olsaydı,bekle Allah bekle ölecektim ben.Noir'dan alışığım gerçi beklemeye.Ama,tarihin ortada bi şey olması,özellikle hoşuma gitti.Ne ağustos,eylül,aralık ayına doğru bi tarih,ne de haziran,mayıs sonu gibi yakın bi tarih.Şimdiden sabırsızlanıyorum!
Bir mv fragmanına acilen ihtiyacımız var *_* (yok ben çok kullanmaya başladım bu emojiyi)

Şimdi,W♠︎PRINCE hakkında düşüncelerime gelince...


Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, yakın çekim
yeni üyeler :)

Kouki ve Kensui,grupta şu anda en eski üye,yani senpai,en tecrübeli konumundalar.Özellikle de Kouki.Ve,böyle bi şey olması gerçekten harika olmuş.Kouki ve Kensui'nin sesine bayılan(özellikle Kensui'nin) biri olarak beklentilerim yüksek.
Grup adını görünce aklıma K.A.R.D gelmedi değil :D (Mervenurun da aklına o geldi)
Bi de haberi ilk öğrendiğimde, 'yok artık' olmuştum.Beklemiyordum.Fudanjuku yine beklemediğimiz anlarda beklemediğim şeyler yapıyor.
Ama 10 yıl oluyor artık,bi kaç alt grup çıksa güzel olur.
İşler E-Girls gibi karmaşıklaşmasa diyorum bi yandan da :D


Görüntünün olası içeriği: 2 kişi
yorum yok....  :D

W♠︎PRINCE iki kişi kalmaz diye düşünüyorum ben,ama bakalım.Belki üye sayısı artar,belki Fudanjuku'dan üyeler,belki yeni üyeler geçer gruba.Göreceğiz.


Otomatik alternatif metin yok.

Çok çok heyecanlıyım.Çok çok merak ediyorum.Ve beklentilerim yüksek.
Fragman yayımlandığında,sizlerle düşüncelerimi paylaşmak için burada olacağım.
Merakla bekliyorum.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. ya ben bayılıyom senin böyle yazılarınaaa kuuuu veled :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deep aplaaaaam ^_^

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...