FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

28 Nisan 2017 Cuma

Tomodachi To Yoberu Kimi E


best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu

Xin châo!
(vietnamca selam)
(bir not:yazıyı ♫Scandal - Sisters ile okuyun çünkü ben onu dinleyerek yazdım :D)
(yazının adı,bir Fudanjuku şarkısıdır ve anlamı 'dostum olan kişiye'dir.)
Bu yazıda bahsetmek istediğim bazı şeyler var.Bu aralar,bana gerçek arkadaşlarımdan bile daha yakın olan insanlar hakkında öncelikle bu yazı.Ve başka bazı şeyler hakkında.



best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu
Öncelikle,Menolly'i anlamayanlar varsa açıklığa kavuşturmak istiyorum.Menolly,bir çoğunuz bilebileceği gibi Ayın Kız Kardeşleri serisinde baş karakterlerden biri.Vampir olan kız kardeş.Benim Ayın Kız Kardeşleri'nde favori karakterim kendisi.
Ve Ayın Kız Kardeşleri okumaya başladığımdan beri lakabım olur Menolly.Her yerde onu kullanıyorum bu aralar.İnstagram'da adım Menolly Sekai(Menolly Dünya),Facebook'da diğer adım Menolly,Twitter adım MenollySekai.Kısacası diğer adım Menolly.Siz bu ad hakkında ne düşünüyorsunuz?Merak ediyorum.
Bu aralar insanlara isim bulmaya taktım.İngilizce isimler,lakaplar falan.Herkese isim takıyorum :D
Deeptone'a bayılıyordum en başından beri.Bu adı hani çok güzel bulmuş Derin.O yüzden ben de bir adım olsun istedim (ehuehuehe özenmeeek ve been :D)
Şimdi gelelim esas konuya.
best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu



Öncelikle benim arkadaşlarım var.Yani okul arkadaşlarım.Ama şöyle diyeyim,hiçbiriyle gerçek anlamda en yakın dost sayılmam.İçlerinde en yakın saydıklarım bile,çoğu zaman sadece işleri düşünce,ödevle ilgili bir şey lazım olunca ilgileniyor benle.Elbette onlardan,hiç birinden nefret etmiyorum,ama onları tam olarak en yakın dostum adlandıramam.Bilmiyorum,olmaz yani.Onlar değil benim en yakın dostum.


best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu

Onu söyleyeyim ki benim en yakın dostum ablamdı.Hala da öyledir.Ondan daha yakını yok bana.
Bazılarının tripleri var böyle sanal arkadaşlara güvenilmez diye.En çok duyduğum şeydir.Yüzünü görmediğin,dokunamadığın gerçek anlamda konuşamadığın kişiye asla güvenme diye bir takıntı vardır ya.Ben ona sinir oluyorum.Çok saçma buluyorum.Elbette gerçek arkadaş gibisi yok,sanalda tanıştığımız her insana pat diye güvenemeyiz ama,bu kadar da önyargı fazla değil mi?
Ben de sanalda tanıştığım,sosyal medyada arkadaşım olan insanlara öyle herşeyimle güvenmiyorum ama,bazı zamanlar oluyor ki, bana gerçek arkadaşlarımdan daha yakın oluyorlar.
Mesela bana kilometrelerce uzakta olan diğer ülkelerden insanlar var.Ama bana gerçek arkadaşlarımdan daha yakınlar.İşte şimdi size onlardan bahsedeceğim.

Fudanjuku sevgimden sonra başladı başka ülkeden insanlar.Fudanjuku hayranlarına ihtiyacım vardı.Benim gibi delilerin olduğunu bilmeye ihtiyacım vardı.Ve öyle insanlar gerçekten varmış.
İlk,geçen yıl yazın tanışmıştım bir Fudanjuku hayranıyla.Türk Fudanjuku hayranı.O bana yazmıştı instagramdan.Ne sevinmiştim anlatamam.Kyohei hayranıydı.Benden büyüktü.Adı Esmaydı.Uzun bir süre konuştuk onunla ama bu aralar çok konuşamıyoruz.Okul yüzünden meşgül çünkü.
Sonra,tek tek başkalarını buldum.Esmadan sonra bir kızı daha,sonra bir kızı daha.Zeynep,Meltemnur gibi bir sürü arkadaşım vardı.Hepsi Fudanjuku hayranıydı.Sonra Meltemnur bir tane daha buldu.İşte o,aralarından en yakın arkadaşım.


best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu

Mervenur Aydına,İstanbulda yaşayan Fudanjuku hayranı.Liseli,15 yaşlarında.Arkadaşlarının ona taktığı lakapla Japon.Japonyaya bayılıyor.Fudanjuku'yu ilk Ginga E Kickoff'la tanımış ve en sevdiği şarkı İf This İs Love.En sevdiği üye Kouki ve onunla acayip benziyor(karakter olarak).
Bir süre sonra da BTS sevdiğini,ARMY olduğunu öğrendim.Bir arkadaşı sayesinde ARMY olmuş.O arkadaşıyla da sonradan tanıştım ki oraya da sonra geleceğim.
BTS'ten biası Jin bu arada.Jin'le de çok benziyorlar.Ayrıca Jin'i benden bile kıskanır,kimseyle paylaşamaz.Ondan daha kıskancını görmemiştim,taa ki sınıf arkadaşı olan ARMY ile tanışana kadar.
Mervenura taktığım lakaplar Nipponjin ve Ginny.Dikkat edin hepsinde Jin var ehuehu :D
Nipponjin,tamamen ilham geldiğinde bulduğum bir lakap.Japonca japon demek.Ginny ise Jin'in kız versiyonu gibi.Ayrıca Harry Potter'da çok sevdiğim karakterlerden biri ve Mervenur unni'me çok benzettiğim bir karakter.
Mervenur okulda ikinci yabancı dil olarak almanca görüyor ve ben iyi almanca konuştuğu için onu kıskanıyorum evet :D
Sonradan,o beni kendi sınıf arkadaşı,onu kpop'a alıştıran ve canı kankası ile,Dilara ile tanıştırdı.Her ikisi aynı liseye aynı sınıfa gidiyorlar.Bazen ödev hakkında konuşuyorlar ki, ben anlamadığım için arada kaynıyorum,ehuehu :D


İlgili resim

Dilara,kendi lakabı ile Diloş.Fudanjuku hayranı değil ama koyu ARMY ve çok büyük kpop fanı.BTS biası Suga'dır ve kimseyle ama kimseyle paylaşamaz.Aramızda en kıskancıdır.Kesinlikle çok kıskançtır.Dikkat edin,o kıskanç :D


best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu

Ayrıca,aramızda bias'na en çok benzeyen o herhalde.Suga ile o kadar benziyorlar ki, bu kadar olur.İkisinin de hayatta en sevdiği şey uyku,sinirlendiğinde Dilaranın ağızından hep küfür kaçar ki Suga da öyle.Ayrıca,Dilara,aramızda tıpkı Suga gibi en atarlı ve en gıcık.Ama çok da tatlıı!


best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu

Benim ona taktığım lakaplar Gıcık Swag,Mrs. Swag ve Lara.Lara onun ingilizce adı,hepsine bir ingilizce ad bulmuştum.Di'yı çıkarınca o kalıyor yaa ehehehehe :D

Bir de,en son grubumuza katılanlardan Meryem ve Nur Nisa var.Benim taktığım isimlerle Mary ve Nana.
Şimdi,Meryem Jungkook biaslı ARMY.Aslında koyu Army değil,daha çok Exo-L(Exo hayranı).Hala onunla anlaşabildiğime şaşırıyorum,ama kavga edemiyorum da.İyi kız.Hani,Jungkook konusu açılsa ve hanginiz daha çok seviyorsunuz,Jungkook hanginizin diye konuşmaya başlasak,belki bi kavga çıkar diye korkuyorum ama,henüz bir sorun yok.Hani Jungkook'u da paylaşamam yani.Ama olsun :D

Nana ise,yani Nur Nisa ise Jimin biaslı.Tanıdığım ilk Jimin biaslı ARMY.Kendisi çok tatlı.Ayrıca Dilarayla çok benziyorlar.Jimin'le de benziyor ve Jimin'e platonik derecede takık olduğunu düşünüyorum.


best friend tumblr ile ilgili görsel sonucu

Benim en yakınlarım oldu onlar.Özellikle de,Mervenur ve Dilara.Gerçekten arkadaşım olanlardan daha yakın.
~~~~~~~
Hey!Abla
Ayaklarının üzerinde dur
Korktuğun şeylere göz kırp
Bunu başaracaksın
Scandal - Sisters
~~~~~~~~
Paylaşmak istedim çünkü benim için özeller ve değerliler :)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

3 yorum:

  1. ayyyy ne tatlı yazı bu yaa sevdim tabisi arkadaşlarınıııı menoliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden daha fazla sevemezsin onları :D

      Sil
  2. Deep Aysel'den bahsetmiş, Aysel'de sizin blogdan ve işte buradayım şimdi:) Hayırlı olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...