25.4.17

Mayısı beklerken ~~~


doctor who gif ile ilgili görsel sonucu

Buna!
(romence merhaba)
yazarken dinledim: ♫ One Ok Rock - We Are (evet neden onunla yazdım bilmiyorum :D)
Biliyorum sürekli 'beklerken'li bi şeyler yazıyorum bıktırdım,'bekleye bekleye ağaç oldun' dediğinizi duyar gibiyim :D
Umarım benden bıkmamışsınızdır :D




doctor who gif ile ilgili görsel sonucu

Bu beklerken,doğum günümün olduğu,okulların yavaş yavaş bitmeye yüz tuttuğu ve yazın 'ben geliyorum' demeye sonunda karar verdiği ay mayıs ayı için.Mayısın dördünde doğum günüm var,mayısı iple çekmemin ilk sebebi bu.Sonra,mayıs en sevdiğim ay,havaların gerçekten ısındığı ay.Şu an nisan ayındayız ve hava hala karar aşamasında gibi.Burada çok şiddetli rüzgarlar var ve ailecek bıktık *_*
Ben bunu hiç kullanmadım değil mi burada?Böylece bu emojiyi de kullanmış oldum ehehehe :D
Doctor Who'nun yeni sezonununun ilk bölümünü izledim(sonunda!).Yakında Doctor Who yazısı gelecek.Yeey!


daoko haikei goodbye sayonara ile ilgili görsel sonucu

Daoko'nun yeni şarkısını dinledim.Adı 'Haikei Goodbye Sayonara'.Sözlerine baktım,çok güzel anlamları var.Bu yeni şarkı Shingeki no Bahamut:Virgin Soul adlı anime için ending olacak.Daoko da sonunda animeler için şarkılara başladı.

daoko haikei goodbye sayonara ile ilgili görsel sonucu
Bi an Daoko'yu tanıyamamıştım hehe :D

Şarkının klibi güzeldi,neler döndüğünü anlayamasanız da,sözleri ile birleşince klip anlamlanıyor.
Bayılmadım,hayran kalmadım ama,güzeldi.Ben hip hop Daoko'yu daha çok seviyorum ama bu da güzel olmuş.Benim için en iyi şarkısı 'Moshimo Bokura No Game no Shuyaku De'.Bu o kadar güzel değildi.
Daoko - Haikei Goodbye Sayonara
Bu arada,AAA'den İto Chiaki ayrıldı ya,kendisi evlenmiş(aralıkta) ve o da bebeğini kucağına alacak,bu yüzden ayrılmış.Haberi alınca 'bu ne evlenen evlenene' diye bir tepki vermedim değil.Mus mutlu oldum :D
Bu gün,çok hoşuma giden ve çok hak verdiğim iki yazı okudum.İkisini de Google+'da paylaştım ama bu yazıda da bahsetmek istedim.



İlki Eda Demir'in yazdığı 'Neden Kadınlar Öldürülür?'
Öncelikle müthiş bir yazıydı.Çok çok hoşuma gitti.
Dediği her şeye hak veriyorum.Keşke bir gün düzelse yaa.İnanıyorum,bir gün kadınlar gerçek anlamda özgür olabilecek.Bazı 'insan'(!)lar yüzünden üzülmeyecekler.Umuyorum ve inanıyorum ki bir gün gelecek ki bütün kadınlar mutlulukla gülümseyecek.İnşallah.
O yazıyı okuyun,kesinlikle okuyun.
Eda Demir 'Neden Kadınlar Öldürülür?'


Yeni nesil genç

İkincisi,Bol Kahveli'nin 'Yeni Nesil Gençler Neden Bu Durumda?'
Şu anki nesli çok güzel anlatmış.Şu anki nesle kahretsin ki,ben de dahilim değil mi? :D
Üzülüyorum,yorumda da dediğim gibi.Halimize üzülüyorum.Dünyaya.
Aslında,daha büyük olanların daha genç olanlara 'biz gençken böyle değildik' demesinden hoşlanmıyorum.Hem de hiç.Ama Bol Kahveli çok güzel anlatmış durumu.
Teknoloji mi insanları soyutlaştıran?Şu an mutlulukla,müziğe ve yazıma odaklanmış bir şekilde düşündüklerimi az da olsa bazı insanlara açabilmemi sağlayan teknoloji mi?Şu an parmaklarımın hızla haraket ettiği klavye mi?Şu an gözlerimin fıldır fıldır döndüğü parlak ekran mı?Kulağıma müziği ileten kulaklıklar mı?Ya da,bir sürü gerekli gereksiz şeyi tuttuğum,gün boyunca farketmeden elimden düşürmediğim telefonlar mı?
Ya da,basitce,sadece kendi beynimizdir.Kendi salaklığımız.Kendi gerizekalılığımız.
Bazen diyorlar ya,bu yeni teknoloji,telefonlar,bilgisayarlar,internet insanları soğuklaştırdı.İnsanları değiştirdi.Çok komik geliyor.Peki,bütün bu 'değiştirenleri' ya da başka bir deyişle,çok bilenlerin dediği ile 'köleleştiğimiz teknolojinin' yaratıcısı ve sahibi de biz değil miyiz?Bizi ele geçirmemesi için direnmeli olan da biziz.Hani,suçu kendimizde aramak yerine teknolojiyi günah keçisi yaparak kurtuluyoruz.
Nerelere gittim demi ben de ipin ucunu kaçırdım ah ben ah ben :D
Herneyse,demek istediğim,'devir değişti','yeni nesil böyle','yeni nesil şöyle biz böyle değildik' demekle varamıyoruz bir yere.Bol Kahveli'nin de dediği gibi,çözüm yolları aramalıyız.Nasıl çözebiliriz?
Anne babalara çok yük düşüyor,ama suç onlarda da değil.Çevre bu şekilde olunca,ve insanoğlu da çevrede gördüklerini uygulayınca,bu hale geliyor işte.
'Ergen' kelimesini de hiç sevemedim ya,kendim de onlardan biri olsam bile.Bazı 'ergen'ler kadar çirkinleşmemeye çalışıyorum neyse konudan konuya atlamayayım :D
Bundan sonrasını doğru yetiştirmeye bakmak lazım bence.Çocukları mümkün olduğunca düzgün yetiştirmeye çalışmalıyız.Sonuçta,çocuklar,küçük yaşlarından ne öğrenirlerse,büyüyünce de aynı şekilde devam eder.
Konu Bol Kahveli'nin yazısından nerelere geldi Menolly kendi beynini de okuyanların beynini de yaktın aferin sana :D
Okuyun bu yazıyı okuyun.Çok güzel. :)

Bol Kahveli 'Yeni Nesil Gençler Neden Bu Durumda?'

Bir 'beklerken' yazısı için çok mu uzun oldu?Neyse.

J-pop,K-pop,işte yeni grup,yeni keşif yazılarından sıkılıyor musunuz?Öyle yazılar yazmaya devam edeyim mi?Keşifçi olarak yazmadan duramam ama,eğer bıktıysanız söyleyiin.

Bi de,ilham geldikçe,'içimden gelen' öykü yazılarına devam etmeyi düşünüyorum.Deep ve diğer öykü yazanlara soruyorum ne düşünüyorsunuz?Yazayım mı yoksa yol yakınken bırakayım mı?Umutsuz vaka mıyım?
Benden bu kadar arkadaşlar.Söyleyin mayısa çabuk gelsin :)
One Ok Rock - We Are (bununla okumanız şiddetle tavsiye olunuyordu)
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. öykü yaz beklerken yaz allam sen keşifçisin deee. ben senden çok fazlasıyla memnunuuum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Deep çok tatlısın yaa :)
      Ben seni çok seviyorreeee ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar