1.4.17

Solo Tanıtım - Tanaka Alice


tanaka alice ile ilgili görsel sonucu

Savad dii ka!
(bu da tayca merhaba bu arada)

Bu gün bir j-pop solo sanatçısından yazıyorum.Daha az önce araştırdığım bir sanatçıdan.Tanaka Alice.




tanaka alice ile ilgili görsel sonucu

Tanaka Alice,Atlas Records ile çalışan j-pop solo sanatçısı.2013 yılında,15 yaşında Atlas Record altında ilk teklisi 'Make Me Alright' ile çıkış yaptı.Kendisi hip-hop sanatçısıdır.Yapımcı Giorgio Cancemi ile çalışmaktadır.


İlgili resim

Alice,Tokio şarkısı ile keşfettiğim müthiş kız.Arkadaşlar bayıldım.Çok sevdim.Çok güzel rap yapıyor.Sesi çok güzel.Bağımlılık yaptı.
Chanmina'dan daha mı iyi derseniz benim için tartışılır ama hiphop'da kesinlikle çok iyi.2013'de çıkış yaptığını düşünürsek bir de,kendisinin çok büyük bir fanı oldum ben.
Tanaka Alice'i Tokio şarkısı ile keşfettim,en çok onu sevdim ben.İnanılmaz enerjik şarkıları var.
'Tokio','Bad Day,So What','Dont Stop' ve Nerdhead ile birlikte çıkardığı 'My Chain'e bakmanızı tavsiye ediyorum.Dinlemenizi tavsiye ediyorum.
Tanaka Alice - Tokio
Tanaka Alice - Bad Day,So What
Tanaka Alice - Dont Stop
NERDHEAD & TANAKA ALİCE ft. KAZMANİAC - My Chain (remix)

Alice'i dinleyin arkadaşlar.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Tanaka Alice resmi websitesi
Tanaka Alice instagram
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar