25.3.17

Okudum Bitti - Yasmine Galenorn - Ejderha Cadı (Ayın Kız Kardeşleri #4)

Yasmine Galenorn Ejderha Cadı ile ilgili görsel sonucu



Merhaba!

Ayın Kız Kardeşleri serisinin bir kitabını daha bitirdim.Yeey!İnşallah bu seriyi hayırlısı ile bitireceğim.


Bence,yani bana göre bu kitap rekor süreyle bitti(gerçekten göz açıp kapayıncaya kadar bitirdim).
Bütün seri gibi bu kitap da güzel.Camille kız kardeşlerden favorim olmasa da,severim kendisini.
Bu kitapta özellikle,Dumanlı ve Morio'ya hayret ettim.İkisi de hayret edilecek karakterler.Özellikle de Morio'ya bayılıyorum.
Titania ve Morgaine,inanılmazdılar.İlk başta kötü karakter olarak gösterilseler de,sonradan,iki müthiş karakter oldukları ortaya çıktı.
Camille'in erkekleri...Ah,cidden,bu konudan bahsetmiyorum...Okuyanlar ne demek istediğimi anladı zaten.
Bu kitapta Camille'in Anne Ay'a ne kadar bağlı olduğunu da görüyoruz.Ayrıca nasıl Anne Ay'a bağlılık yemini ettiğini de.
Kısacası,güzeldi.
Menolly hala favorim karakterim tabii.Bir de,Chase bu kitapta daha bir gözüme girdi sanki.
Kitabı Exile Higher Ground,Fudanjuku Noir ve Hatsune Miku World is Mine ile okudum.Uydu mu bilmiyorum ama ben bu üçü ile okurken zevk aldım.Özellikle de Exile Higher Ground ile.
Ben tavsiye ediyorum,cidden güzel kitap.
bir de,o nasıl kapak ya? :D
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. hımmm bilmmiyoduum buna da bakayıım nası yetişcez dizilere filmlere kitaplaraaa of of :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar ^_^
      Ben de yetişemiyorum kiii :)

      Sil

Okuduğum bloglar