2.3.17

Grup Tanıtımı - J-pop erkek grupları - Da-İce,Lead,Exile

music is life ile ilgili görsel sonucu



Ni-Hau!

Bu gün,Da-İce ve Lead adlı yeni bulduğum erkek j-pop müzik gruplarından bahsedeceğim.Yazımın esas konusu Da-İce ve Lead adlı erkek müzik grupları,Exile grubundan ise bir kaç şarkı önermeye karar verdim.
Da-İce ve Lead,harika erkek grupları.Çok fazla erkek j-pop grubu takip etmediğimden geçenlerde küçük bir liste yapmaya karar verdim.J-pop erkek grupları çok iyi olmuyor,genelde kız gruplarını daha çok beğeniyorum ben dediğim gibi.Ama çok iyi olan erkek grupları da var tabii.
Bu arada,yakında bir de J-pop solo sanatçıları yazısı hazırlamak istiyorum.


Lead ile başlayacağım.


lead jpop ile ilgili görsel sonucu

Lead,j-hiphop tarzında bir müzik grubu.Üç üyeli müzik grubu Record of Pony Canyon/Flight Master ile çalışıyor.2002'den beri müzik yapan grubun bir de bir adet eski üyesi var.Grubun çıkış teklisi 'Manatsu no Magic' 2002'nin 31 temmuzunda piyasaya sürülmüş.

İlk defa j-hiphop grubu dinledim.J-hiphop,beklediğimden daha güzel itiraf edeyim.


lead jpop tokyo fever ile ilgili görsel sonucu

Şarkılarını açar açmaz başladım mı dans etmeye.Nasıl bir enerjidir.Çok hızlı,çok enerjili,çok eğlenceli bir müzik grubu.3 kişi olmaları,bir avantaj,hepsinin sesi duyuluyor.Eğer bu aralar hareketli bir şeyler dinlemek istiyorsanız,Lead dinleyin.

Ben kendilerinin Tokyo Fever(トーキョーフィーバー /) şarkılarını dinledim.En yeni teklileri Tokyo Fever.8 martta resmi olarak satışa sunulacak.
Henüz bütün şarkılarını dinlemedim ama dinlemenizi tavsiye ediyorum.
Lead- Tokyo Fever
Üyeleri Taniuchi Shinya,Furuya Keita ve Kagimoto Akira,bir de Nakadoi Hiroki adında bir eski üye var.

Taniuchi Shinya

谷内伸也

Adı: Taniuchi Shinya (谷内伸也)
Lakabı: Ucchi
Doğum tarihi: 23 eylül, 1987 (29 yaşında)
Doğum yeri: Osaka Prefecture, Japonya
Boyu: 176 sm
Kilosu: 53 kg
Kan grubu: A
Kişiliği: Ciddi, utangaç ve titiz
Zayıflığı: Çabuk sinirlenmesi
Hobileri: Alışveriş

Aile: Anne baba ve 2 kız kardeş (Misaki ve Miki)


Furuya Keita

古屋敬多

Adı: Furuya Keita (古屋敬多)
Lakabı: Kei-chan
Doğum tarihi: 13 haziran, 1988 (28 yaşında)
Doğum yeri: Fukuoka, Japonya
Boyu: 171 sm
Aile: Anne baba, 1 abi, 1 kız kardeş
Kan grubu: A
Hobileri: Dans etmek, yüzmek
Kişiliği: Dost canlısı, optimistik

Kagimoto Akira

鍵本輝

Adı: Kagimoto Akira (鍵本輝)
Lakabı: Akkun
Doğum tarihi: 20 ağustos, 1988 (28 yaşında)
Doğum yeri: Nara, Japonya
Boyu: 177sm
Kan grubu: O
Kişiliği: eğlenceli, enerjik
Hobileri: Balık tutmak, Basketbol
Aile: Anne baba, abi

Benim favori üyem Kagimoto Akira.Evet,yine en küçük üye.Evet,yine ben.
Şimdi düşünüyorsunuz ki her halde bütün üyelere bakıp en küçüğü seçiyorum.İmzam olsun diye.Hayır,kendiliğinden oluyor.
Lead generasia
Lead wikipedia
Lead resmi web sitesi
Da-İce'a geçiyoruz.Aralarından en sevdiğime.


da-ice ile ilgili görsel sonucu

5 üyeli erkek j-pop müzik grubu Da-İce,2011'de yaratılmış,fakat esas çıkışını 2014'de yapmıştır.Grup Universal Music Japan'la(The Hoopers da aynı şirketle çalışıyooor heeey) çalışmaktadır fakat Avex Trax(hiç şaşırmadık) tarafından yaratılmıştır.Grup esas çıkışını çıkış şarkıları 'Shout İt Out' ile 2014 15 ocakta yapmıştır.


da-ice ile ilgili görsel sonucu

Da-İce,inanılmaz ponçik,aynı zamanda inanılmaz harike bir grup.Çocukların hepsi çok başarılı.Danslar harika,sesleri harika.Aynı zamanda mv'ler çok başarılı,çok eğlenceli olmuş.

Size 'Paradive','Koigokoro' ve 'Bond'u dinlemenizi tavsiye ediyorum.
Da-İce - Koigokoro
Da-İce - Paradive
Da-İce - Bond


da-ice ile ilgili görsel sonucu

Grubun adı olan Da-İce'in anlamı şöyle:dice,yani zar kelimesi ile 'ai',yani japonca aşk kelimesini birleştirerek ortaya çıkarmışlar.Yani Dai-ice.Dice kelimesinde d ve i arasına ai kelimesini koymuşlar.
Üyeler Ohno Yudai,Kudo Taiki,Hanamura Sota,İwaoka Toru,Wada Hayate.

Ohno Yudai



Sahne adları: YUDAI Ohno, YUDAI, Ohno Yudai (also Ouno Yudai; 大野雄大)
Doğum tarihi: 1 nisan, 1989 (27 yaşında)
Doğum yeri: Aichi, Japonya
Kan grubu: A
Boyu: 170 sm
Kilosu: 63 kg
Pozisyonu:vokalist

Sloganı: Eğlenceli bir akşamı kederli bir sabah takip eder 
Benim düşündüklerim:
Grupta ilk dikkatimi çeken,şarkılara ilk başlayan kişi.Grupta zaten şarkı söyleyen sadece 2 üye var,diğerleri dans ediyor sadece.İlk lider olduğunu düşünmüştüm ama yanılmışım.

Kudo Taiki



Sahne adları: TAIKI Kudo, TAIKI, Kudo Taiki (工藤大輝)
Doğum tarihi: 28 haziran, 1987 (29 yaşında)
Doğum yeri: Hokkaido, Japonya
Kan grubu: B
Boyu: 172 sm
Kilosu: 62 kg
Pozisyonu:Lider,performer(dansçı)

Sloganı: AIMAIMOKO
Benim düşündüklerim:
Grupta şarkı söylemiyor,sadece dans eden üyelerden bir tanesi.Ama grubun lideri.Avex'in müzik gruplarında bu durum çok fazla oluyor.E-Girls'de de şarkı söylemeyip sadece dans eden bir sürü üye var.Aynı şekilde Happiness ve Flower'da da durum böyle.Hatta Flower'da sadece bir üye vokal yapıyor diye biliyorum.Bu durumdna pek hoşlanmıyorum açıkçası ben,bence herkes söylemeli.Bu durum E-Girls gibi çok kalabalık müzik gruplarına daha uygun.
Happiness üyesi Miyuu grubun lideri ama şarkı söylemiyor,sadece dans ediyor.Taiki de onun gibi.
Favori üyem değil,ama yetenekli.

Hanamura Sota 



Sahne adları: SOTA Hanamura, SOTA, Hanamura Sota (花村想太)
Doğum tarihi: 15 ağustos, 1990 (26 yaşında)
Doğum yeri: Hyougo, Japonya
Kan grubu: A
Boyu: 166.7 sm
Kilosu: 68 kg
Pozisyonu:Vokalist

Sloganı: Uçabileceğime inanıyorum
Benim düşündüklerim:
Ponçik!Bence grubun en ponçik üyesi Sota.Aynı zamanda iki vokalistten bir tanesi.
İlk gördüğümde dedim aha bu en küçük üyedir,kaç Aysel kaç.Ama hayır.Sota değilmiş.
Sota da favorim değil ama harika.

İwaoka Toru



Sahne adları: TORU Iwaoka, TORU, Iwaoka Toru (岩岡徹)
Doğum tarihi:6 haziran, 1987 (29 yaşında)
Doğum yeri: Chiba, Japonya
Kan grubu: O
Boyu: 170 sm
Kilosu: 55 kg
Pozisyonu:Performer(dansçı),grubun en büyüğü

Sloganı: Hayat kederli ya da mutlu yaşanabilir
Benim düşündüklerim:
Grubun en büyüğü kendisi.Ben de öyle düşünmüştüm,yanılmamışım.Aynı zamanda performer'dan bir tanesi.

Wada Hayata



Sahne adları: HAYATE Wada, HAYATE, Wada Hayate (和田颯)
Doğum tarihi: 3 şubat, 1994 (23 yaşında)
Doğum yeri: Gunma, Japonya
Kan grubu: O
Boyu: 162 sm
Kilosu: 48.7 kg
Pozisyonu:Performer(dansçı),grubun en küçüğü
Sloganı: Yarın başka bir gün 
Benim düşündüklerim:
Favori üyeem!Hayata,Koigokoro'da gördüğümden beri benim adamamım.Şarkı söylememesi sorun değil,o harika!
Ve yine bir klasik,ne kadar kaçmaya çalışsam da yine en küçük üye favorim oluyor.Yine her zamanki gibi en küçüğü tutturduğum için bi alkış alayım :D



tumblr_m6fp749XMj1qczn6n.jpg
AAA'den Nissy ve Taiki ^_^


tumblr_m6fp6n0Lg61qczn6n.jpg
AAA'den Misako ve Taiki ^_^
Bu şekilde arkadaşlar.Bir de,Da-İce hakkında bir bilgi.Da-İce,Faky ile aynı yaratılma projesi dahilinde imiş.İkisi de aynı projede olmuşlar yani.Bu yüzden de ayrı bir seviyorum.

tumblr_m6fp7cHXez1qczn6n.jpg
AAA ve Da-İce ^_^ Ponçikler yaa hepsi harika :)
Da-İce generasia
Da-İce wikipedia
Da-İce resmi websitesi
Da-İce resmi blog
Da-İce resmi facebook
Da-İce resmi twitter

Geldik Exile önerilerime.Dediğim gibi Exile'ı tanıtmayacağım,sadece bir kaç şarkı önerisi vereceğim.

Ama biraz hakkında konuşmam da gerek tabii.


exile ile ilgili görsel sonucu
Erkekler hamamı gibi ehuehuu :D

E-Girls'ü biliyorsunuz değil mi?Hani benim deli gibi sevdiğim şu 20 kişilik kocaman kız grubu.Efsanevi ve harika kız grubu.Avex'in ve Japonyanın en meşhurlarından.Ve aynı zamanda benim en sevdiğim kalabalık grup.
Daha önce de dediğim gibi Japonyanın kalabalık gruplarından favorim Exile ve E-Girls.AKB48,Morning Musume,SKT48,Nogizaka48 gibi müzik grupları benim için arkaplanda,benim için asla Exile/E-Girls gibi olamazlar.
Exile hakkında biraz konuşalım.Exile,Avex'in 19 üyeli erkek grubudur.E-Girls'ün erkek versiyonu yani.


exile ile ilgili görsel sonucu

Bu arada,şunu da söyleyeyim ki kafanız karışmasın.Exile E-Girls'ten önce yaratıldı,daha eski.Yani E-Girls Exile'ın kız versiyonu olarak düşünülmüştür.
Zaten çoğu E-Girls,Flower,Happiness,Dream klibinde görürsünüz,mv'leri yapanlar Exile üyeleri oluyor.Yani Exile,E-Girls ve alt gruplarının kliplerinin yapımında çalışıyor.
Exile,sadece Japonyada değil dünyada da çok meşhurdur.
Exile,sadece Japonyada toplamda 20 milyon satıyor.


exile ile ilgili görsel sonucu

Grubun 15 sadece dans eden üyesi,yani performer'ı,2 sadece vokal yapan üyesi,yani vokalist'i ve iki hem dans eden hem şarkı söyleyen üyesi var.Bir de gruptan ayrılmış olan bir eski üye var.Grubun şu ana kadar dört jenerasyonu açıklandı,yani grup kendi içinde dört jenerasyona ayrılıyor.
Bana göre Exile efsanevi bir tarih.Bir sürü kuruluşu,bir sürü farklı kolu var.Bu yüzden kendim araştırmadım ve araştırmayı sizlere bıraktım.AKB48'de de dediğim gibi,bu iş benim içinden çıkabileceğim bir şey değil :D
Exile,tıpkı E-Girls gibi sürüyle alt gruba ayrılıyor;Exile Tribe,Generations from Exile Tribe,Exile The Second,The Rampage from Exile Tribe,Generations from Exile Tribe,Sandaime J Soul Brothers ve benim şu an bilmediğim daha niceleri.
Size bir kaç şarkılarını önereceğim.Benim çok sevdiklerimi.
Eğer biraz Exile dinlemek istiyorsanız listem şöyle:
Exile Tribe/Higher Ground feat Dimitri Vegas & Like Mike
Exile The Second/Yeah!!Yeah!!Yeah!!
Sandaime J Soul Brothers from Exile Tribe/Welcome to Tokyo
Generations from Exile Tribe/Ageha
Exile/Ki Mi Ni Mu Chu
Exile/Joy Ride
The Rampage from Exile Tribe/Lightning
Generations from Exile Tribe/Hand Knock Days
Exile Tribe/The Revolution
Sandaime J Soul Brothers from Exile Tribe/ Feel So Alive
The Rampage from Exile Tribe / Get Ready to Rampage introduced by Anarchy
Exile The Second / Superfly

Bu kadardı arkadaşlar.Umarım beğenmişsinizdir.Exile hakkında çok fazla bilgi veremesem de,dinleyip sevdiğim şarkıları bunlar.Umarım keyif almışsınızdır.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar