FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

19 Şubat 2017 Pazar

BTS Not Today M/V Tepkilerim



bts not today ile ilgili görsel sonucu

Herkese bu sefer daha mutlu bir yazıdan merhaba!

Hoopers beni ağlattıktan sonra,BTS Not Today ile öldürdü.Evet,Not Today m/v'si için Blue Things'te yer açma zamanı geldi...


bts not today ile ilgili görsel sonucu

Bla bla bla!A,B,C,D,E,F,G...Merlin'in sarkık donu aşkına!Nasıl yazacağım şimdi ben...



bts not today ile ilgili görsel sonucu

Not Today...İlk dinlediğimden beri Spring Day'den daha çok sevdiğim o müthiş şarkı.Fire ve Dope'un karışımı.Ama hepsinden daha güzel.Not Today,beni öldürdü.



Öncelikle,Bighit bizi çok kötü trolledi.Muhtemelen küçük bir sorun yüzünden Youtube'a mv'yi paylaşamadı.Sonra vlive'e paylaştı ama yetersiz internetim sağolsun izleyemedim oradan.Ama sonunda Youtube'a da paylaştı ve ben de bayılarak izledim.

Jeon Jungkook'u yakından çekmeyin
Bizde de kalp var

Bilgisayarın önünde 'e bighit paylaşılmadı saat 19:00' diye delirdiğim anı çok iyi hatırlıyorum.Dakikalar geçer de paylaşılmazken çıldırıyordum,böyle sinirli sinirli homurdanıyor,etrafı dağıtıyordum.Aybeniz de şahit,nasıl çıldırmıştım.Ama sonunda paylaşıldı ve izledim.Bighit bildiğin bize dakikalarca işkence çektirdi.



Not Today,harika....Müthiş...İnanılmaz.Spring Day'den çok daha güzel bence,ilk onu söyleyeyim.En sevdiğim şarkıları Fire'den daha da müthiş.Çok güzel.Rap dolu,dans dolu bir şarkı.Harika bir mv.Müthişmel bir şey.

Kooooookiiiieeee
Jungkook ne yaptı ya!Bu çocuk kendini ne sanıyor!Dava edeceğim onu.Ama bu kadar harika olunmaz ki canım.

Mv'de ne olduğu ile ilgili hiçbir fikrim yok,önce onu söyleyeyim de.Harikaydı,çok havalıydı ama neler oldu anlamadm.Kovalandılar,koştular,sonra sanırım vuruldular ama hala anlam veremiyorum.Kısacası beyin Spring Day mv'de olduğu gibi koşarak kaçtı.

Her şey gibi kırmızı da çok yakışıyoor :)
Daha güzel foto bulamadın mı diyenlere mv'den çekiyorum ve Suga yerinde durmuyor :D

Suga'nın siyah saçları,kırmızı ceketi...İkinci bias'm bu sefer de öldürdü beni.BTS'de bias wrecker'm(bias yokedicim,grupta bir bias yokediciniz vardır ki biasınızı size unutturur,bazen o kadar seversiniz ki biasınızı unutursunuz) kesinlikle Suga.Çok harikaydı...Fazla harikaydı...

İnanılmaz havalı Lider Mon :)
Nam Joon ponçikliği!Mor saç nasıl yakışmış ya!Bir de mavi lens takmış...ARMY deliriyor.Rap bölümleri de harikaydı.Bandanasına diyecek yok.Herşeyi müthişti.

Yerinde durmuyordu ama harikaydı :)


J-Hope mu dedi birileri?Alası var bu mv'de...Bu şarkıda bolca bölümü var,rap yapıyor ve çok havalı olmuş...Doğum günü yeni geçti bu arada.Yeniden doğum günü kutlu olsun.

Asi V ^_^


V....V ne yapıyon oğlum?!Zaten seni öldürdüler Hwarang'da!Zaten sinirliyim.
V burada ateş ediyor bizlere.Tuhaf adam asi tavırlara bürünmüş görmeyeli.Çok havalı ve çok mükemmeldi Bay Kim Taehyung.

Mükemmel jojuk :)

Jimin'in pembe saçları!Jimin ne yaptın sen yaa!Jimin nasıl bir görünüş!Nasıl bir duruş!Nasıl bir insan böyle...



Ponçiiik


Jin yine çok mu çok müthiş ve ponçikti.Müthiş adam öldürdü beni.Burada çok söylemedi,Spring Day'de daha çoktu sanki bölümleri.Ama yine de söyledi sanırım,ayrı bölümü yoktu sanırsam.Ama konserlerde değişebilir tabii,bilemeyiz.Yine de harikaydı yine,Pembe Prenses.

Heheee yaşamak güzeldi arkadaşlar :D
Jungkook böyle mükemmel olma.

Jungkook,inanılmazdı.Öldürdü beni,resmen gidip Bighit'i dağıtasım geldi.Haraketleri,mimikleri,suratı,gülümsemesi,herşeyi!Söyleyin bu kadar mükemmel olmasın!Benim de kalbim var,ben de insanım.ARMY'ler de insan.Yazık değil mi bizlere!



Mv'deki sahneler,Bangtan beyler,her yerden mükemmeliyet akıyordu,maşallah.Aferin onlara.Güzel ödüller kazanırlar inşallah.Çünkü harika bir şey bu albüm.Çünkü onlar dünyanın yedi harikası.

Not Today'i dinlemekten alıkoyamıyorum kendimi,o başka.Çok müthiş bir şarkı olmuş.

İnanılabilemez bu comeback.Harika.Müthiş,inanılmaz,her şey!Not Today'i izleyin,nasıl bulduğunuzu bana söyleyin.Bence mükemmeliyetin tanımı.


Nam Joon başta çok havalı değil mi?Hani o sözleri söylerken,yürürken falan.V de çok havalı.Jungkook'tan bahsetmiyorum bile.J-Hope'un bölümünde gözlerim fal taşı gibi açıldı.Sonra Suga'ya kırmızı çok yakışmış.Jimin'in saçları çok harika idi,ama hayranlar olarak her haline ölüyoruz.Jin çok harikaydı,çok havalıydı yine.Hepsi harikaydııı!Ay ölüyorum!Öldüm.

Söyleyecek başka bir şey yok,dünyanın yedi harikası yine mükemmeliğin ne olduğunu gösterdi.

19.02.2017 19:00 ARMY R.İ.P.

BTS,Fighting!ARMY,Fighting!
İzleyin,izletin.
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
BTS - Not Today
BTS Not Today Ezgi İrem reaction (tepkileri benimkilere çok benzeyen çok sevdiğim bu ARMY'i izlemenizi tavsiye ediyorum)
Bu arada bundan sonra Fudanjuku tepki yazılarımda da klipten çektiğim fotoları kullanacağım.
Logo Design by FlamingText.com

8 yorum:

  1. klibi nasıl seyrettim inan hiç bir fikrim yok Aysel, Joon'un mor saçlarını gördüğüm gibi bir kalbimi yokladım. evet yerindeymiş, atmaya devam ediyormuş derken zaten Spring Day'de pembiş tişörtü ve siyah saçlarıyla beni benden birkez daha alan bias'ım Suga bu defa kırmızılar içerisinde yer almasıyla artık o klibi yerimde seyretmediğimi hatırlıyordum. o danslarda Suga'yı yakalayıp ekran görüntüsü alabilene aşk olsun, ah. ah. denemiştim. :D sen yine iyisin. derken Hwarang demeyesiiin diyecektim sonra vazçgetim. bölüm de zaten gözlerim tavşan gibi olmuştu, buğulu buğulu bakıyorum. ekran kalitesini mi ayarlamadım izlerken diye düşünceler dolmuştu aklımda. bence V orada Hwarang'ın intikamını aldı. :D Jimin'in saçlarının pamuk şekerimsi tatlılığı, Jin ile Jungkook'un harikalığı... ya cidden anlatılmaz, her biri ayrı, ayrı öldürüp bitirdi beni. (neden bu denli mükemmelsiniz hıı, sorarııım? bu kadar ponçiklik bize fazla mı biraz? hem evet. hemde doyamıyoruz. ) hele o dansları yok mu? evet spring day'de bolcana göz yaşı döktük, hüzünledik, buruk ve tatlı tebessümlerle seyrettik. Not Today'se doyumsuzdu, son sahnede vurulmuşa dönmüştümm... (ımm... riv bu yazıya ne ekleyeceğini bilemez daha. çünkü o kadar heyecanla okur ki, tam olarak kendisi dahi ne yazdığına emin değildir! galiba bir kez daha kalbim yerinde mi diye bakacağım.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaay biasın Sugaa!Benim de ikinci biasım ve bias wrecker'm kendisi.
      O sahnede ağlayan bir tek benmiyim demiştim,bir tek ben değilmişim.Sen de ağlamışsın.Sanırım senaristler idolleri her dizide öldürmeye kararlı.Hansung'un öleceğini hiç tahmin etmemiştim.v bence de intikam aldı.
      Müthişti,harikaydı.Joon'un saçları inanılmazdı...Jungkook neden o kadar mükemmel?
      Not Today çok daha müthişti.
      Kalbimi hala kontrol ediyorum.
      Çünkü ARMY olmak :)

      Sil
    2. bir ARMY'den diğerine gelsin. :)
      içimden bir ses seyretmiştir bu kız bunu dese de, izlerken aklıma buraya yazdıkların geldi. ^^
      https://www.youtube.com/watch?v=h9ZOSAeJxgk

      Sil
    3. Seyrettim,fakat sonuna kadar değil.Hala zaman bulmaya çalışıyorum.
      Seni seviyorum ARMY Riv :)

      Sil
  2. Nasıl özgün ve güzel bir blog böyle :))

    YanıtlaSil
  3. Bu sefer şarkıyı çıktığı gün dinledim aferin bana :D geç geldim sana kusura bakma :D
    ben bu şarkıyı bir öncekinden daha çok sevdim ya , eski tarzlarına benziyor biraz ^^ namjoon benim favorim diğer mvlere göre daha çok gördüm mutluyum , rapini çok beğeniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aferin sana :D
      Ben de Not Today'i daha çok sevdim. :)
      Vaay Namjoon bias'lı ^_^
      Sevgileer :)

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...