12.2.17

BTS Spring Day M/V tepkim ve Not Today tepkim



BTS Spring Day ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhaba!

Kahretsin,Kookie!

Spring Day m/v'si Türkiye saati ile saat tam 18:00'da,Azerbaycan saati ile tam 19:00'da,Kore saati ile tam 00:00'da yayımlandı.Ve bütün ARMYler izledi.Not Today'in ise m/v'si değil de,audio versiyonu,yani sadece şarkı paylaşılmış.İkisini de izledim ve şimdi Blue Things'te ikisine de yer verme zamanı.


V bence bu kadar tatlı olma :)

 Kalp krizi geçirdim...Şöyle demek daha doğru,ölüm gibi bir şeydi,amma,kimse ölmediii :D

Ve rapper'lar bir arada :)

BTS comeback'i için çok çok çok aşırı heyecanlanmıştım.Bütün ARMY'ler heyecanlanmıştı.Ve heyecanımıza,kalp ağrılarımıza,her şeye değmiş.Çok güzeldi...

Jimin ve müthiş saçı

Bir iki,üç dört.Nerden nefes alabilirim?Afedersiniz,nasıl yazıyorduk?


Müthiş Suga
Tamam,biliyorum şu an saçmalıyorum.Ama bildiğiniz yazamıyorum.Spring Day m/v'si için dakikaları saydım.12 dakika kaldı,10 dakika kaldı,5 dakika kaldı diye...Ve sonunda m/v paylaşıldığında yanımda olmalıydınız.Aybenize sorabilirsiniz

isterseniz.Böyle ellerim titriyordu ya...Sonunda izleyince de böyle yüksek bir yere çıkıp aşağıya bağırasım geldi...

Çok güzeldiiiii!Spring Day m/v'si bana biraz Run'ın m/v'ni hatırlattı.Anlamlı idi,muhtemelen yine bir sürü teori çıkarılacak bir m/v idi.Üyeler,vokaller,m/v,her şey harikaydı.Her şey mükemmeldi.Spring Day de,Not Today de harikaydı.Özellikle Not Today'e bayıldığımı söylemeliyim.Not Today'i daha çok sevdim.Fire ve Dope'u andırıyordu.Ama Spring Day de harika elbette.


Bu kadar mükemmel olmaa
Bir tek Spring Day'de J-Hope'un ayrı bölümü olmamasına takıldım.Neyse ki Not Today'de vardı.Not Today'in sonunda silah sesi duymak da harikaydı,uzun zamandır yoktu öyle bir şey şarkılarda.İlk bu kurşun,silah sesini daha çok kullanıyorlardı,sonuçta 'Kurşungeçilmez İzciler'.

Yaa ama yaaa

Klipte olanları anlamış değilim,birinin açıklamasına ihtiyacım var.Yine bir sürü teori var,ama klipte olanları kimse tam anlamadı.Fakat harika bir klip...Trende geçmesi de ayrı bir harikalık...Mükemmel....


Ben bıkana kadar(ki bıkacağımı sanmıyorum),ya da evdekileri bıktırana kadar ikisini de defalarca dinleyeceğim.Ezberleyene kadar.Not Today'i yarı yarıya biliyorum zaten ama daha çok dinlemem lazım.
BTS Spring Day ile ilgili görsel sonucu

Bir de şöyle bir şey var,ben izlediğimde gülüyordum,ama sonra yazmaya başladıkta ve klibi bir kaç kez izledikten sonra ağlamaya başladım.BTS...

Ve dünyanın en güzel diş fırçalayanı ödülü Suga ve J-Hope'a gidiyor! :)

Trendeki sahnelerini,V'nin kulaklıklıklı şapkasını,Nam Joon'un saçlarını,Jimin'in saçlarını,Jungkook'un herşeyini,J-Hope'u,Jin'i,Suga'nın pembe gömleğini(çok yakışmış ona pembe),bütün üyeleri ve herşeyi çok çok beğendim.Çok sevdim ben bunu yaa!Niye bu kadar harika!Niye bu kadar harikalar!Neden Bighit?!Allahım delirdim :D

J-Hoooope!
Çok harikaydı,inanılmazdı,müthişmeldi...Melon sitesini çöktürdüklerini biliyor musunuz?Twitter dünya gündeminde You Never Walk Alone'un birinci sırada olduğunu?Peki Spring Day'in şu anda Bighit resmi youtube sitesinde 494.487 izlenmeye ulaştığını?Daha da artmaya devam ediyor.

V is çok müthiş

Comeback stage'i(comeback'ten sonraki ilk konser) çok çok merak ediyorum.Şimdiden rekorlar kırıyor BTS.İşte BTS,ARMY gücü :)

Bu kadarı fazla Jin
Not Today m/v'si için sabırsızlanıyorum.

Ponçikleer :)
Fighting BTS!Fighting ARMY!


İzleyin,izletin arkadaşlar.Ben bayıldım.Çok çok sevdim.

 :D

12.02.2017 19:00 ARMY R.I.P :D

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
BTS - Spring Day
BTS - Not Today (audio)

Logo Design by FlamingText.com

11 yorum:

  1. gecenin dört buçuğu, ve şu an parçayı yeniden dinleyip yazını okumak o kadar müthiş ki tarif edemem!
    ilk defa gecenin dört buçuğunda bloğunun kapısını çaldım. yaaa o tren sahnesiii! bir de bugün klibi seyredip üzülen tek ben mi varım dedim, off! şu an aynı duyguyu paylaşan birine daha rastladığımı öğrendiğimde nasıl tarif edemeyeceğim bir hissi paylaştım anlatamam Aysel. Suga'nın pembe gömleği konusunda katılıyorum. bir de dün nedense erkeklere pembe rengi yakıştıramıyorum, yolda ki çocukta neydi öyle diye düşünürken üstüne klip geldi. dahası Suga'nın pembe giydiğini görüp, tövbe, sözüm geri moduna girmiştim. :D
    bu arada yüzsüzlük yapıp yarın bloğunun kapısını tekrar çalsam sorun olmaz di'mi?
    şu an uyku bastırdı, ama yazını da okuyunca büyük bir heyecanla yorumsuz bırakmaya gönlüm razı olmadı.
    ÇOK PONÇİK VE TATLI OLMUŞ Kİ AMA! Spring Day'in klibi gibi. gülümseyerek okudum resmen, her bir satırını. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa yorumların kocamaaan gülümsetiyor benii!Ben sana çok teşekkür ederim ponçik River.Ne zaman istersen gel.Aynı duyguları paylaşmamız ne güzel yaa,şarkıyı duyunca nedense salya sümük ağlayasım geliyoo.Çok ponçik ve tatlılaar.Çok ponçik ve tatlısıın.
      ^_^

      Sil
  2. ay tımams izlerim klibi bakalım neymiiş :) bi de bu günlerde bi dolu mim yapıyom istediklerini yapabilirsin tabiiiii yaniiiii zamanın olursaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağııım çok sevdiklerimi yapacağııım Deeep :)

      Sil
  3. Canimm nasıl bir heyecanla anlatmışsın öyle merak ettim gerçekten. 😂💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öldüm öldüm dirildim izlerken,heyecandan içim içimi yedi.Gerçekten müthiş bir şey.

      Sil
  4. merak ettim yahu izleyim diyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Ya bir ben mi bu mv den bir şey anlamadım , acaba devamı mıydı bu yoksa bundan sonrası mı gelicek :D var ya bende j-hope 'u görmedim hiç
    , fanlar baya telaşlanmışlar bu yüzden . Birde sende kendimi gördüm , hahaha gerçi ben artık sadece b.a.p için bu kadar heyacanlanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilsin ben de anlamadım :D Not Today'in mv'si gelecek 20 şubatta,Türkiye saati ile pazar günü saat 18:00'a denk geliyor.J-Hope üyelerle birlikte vokal yaptı fakat ayrı partı yoktu,Not Today'de var ama merak etme,yani sorun yok.Hayranlar telaşlandılar biraz J-Hope'un sesini duyamayınca aynen,ama sorun yok yani söylüyor o da,sadece arka vokal yaptığı için sesini pek duymadık.
      B.A.P seviyorsun demek?Adını duymuştum,biraz incelerim o zaman.Teşekkürler :)

      Sil

Okuduğum bloglar