24.1.17

The Hoopers Shirotsumekusa fragman videosu tepkilerim




Herkese ikinci kez merhaba!

Bir kaç gündür sınavlar sağolsun erteleyip durduğum iki yazıyı sonunda yazmayı başarıyorum bu gün.İkisi de bir birinden önemli ama bir türlü yazamamıştım.Sonunda yazıyorum.İlki,iki gün kadar önce yeni teklisi Shirotsumekusa'nın fragman videosu(kısa versiyonu) yayımlanmış The Hoopers hakkında.Yani Shirotsumekusa hakkında.



Allahım ölüyorum...

Dün sabah The Hoopers'ın bir süre önce bahsettiğim şubatta çıkacak olan yeni teklisi Shirotsumekusa'nın fragman videosunu(kısa versiyonunu) izledim.Şu an,eğer kendimi toplayıp yazabilirsem(hala şokun etkisi altındayım) tepkilerimi yazmak istiyorum.





Shirotsumekusa,fotoğraflarından da belli olduğu gibi samuraylıkla ilgili olacak bir tekli idi.Üyeler kimano'lar giymişlerdi ve beni o müthiş samuray görüntüleri ile kalpten götürmüşlerdi.Ve 22 ocakta,teklinin kısa versiyonu paylaşılmış.Ve ben biraz geç görsem de izlemeyi başardım.

Müthiş ya...Harika bir şey olmuş.Tam The Hoopers'tan beklediğim gibi yine güzel bir iş çıkarmışlar.

Shirotsumekusa yine The Hoopers'ın çok sevdiğim hikaye tadındaki mv'lerinden.Genelde klipleri hikaye gibi oluyor,böyle film izlermiş hissi yaratıyor.Ame wo Oikakate ve Jonetsu wa Kareha No Youni öyle idi ama Shirotsumekusa tam anlamıyla film gibi.Bayıldım :)

Shirotsumekusa,anladığım kadarıyla eski zamanlardaki sekiz samuraydan bahsediyor(sekiz The Hoopers üyesi).Onların hikayesi gibi bir şey.

Klip,Mirai'nin Sena'nın cesedini görmesi ile başlıyor.Öncelikle,kızlar yine harika olmuş.Mirai'nin siyah saçları neydi öyle ya!Harikaydı.Sena da yine döktürmüş.Bu kadar iyi oyunculukları olduğunu bilmiyordum(hehe :D).Mirai Sena'nın başında ağlıyor ve şarkı Mirai'nin vokali ile(her zamanki gibi,çünkü genellikle şimdiye kadarki bütün teklilerde Mirai ile başlıyor şarkı,e olacak o kadar sonuçta Mirai grubun lideri :D) başlıyor.


Öncelikle,müzik videosunda neler olduğunu tam olarak anlamadığımı itiraf ediyorum.Ama benim çıkardığım sonuç,üyeler samuray ve bir kısım(Mirai,Sena,Makoto,Cecil) üyeler,diğer kısım üyelerle(Yuhi,Mizuki,Haruki,Tsubasa) anlaşamıyorlar.Mirai ve Haruki'nin kavgasını izliyoruz,Cecil,Makoto ve Mirai pratik yaparken Mizuki bir casus gibi onları izliyor,Yuhi Mirai'yi sertçe durduruyor.Ama benim tahminime göre düşmanlık,Mirai Sena'nın öldürüldüğünü gördükten sonra başlamış oldu.Sonra Mirai,Cecil ve Makoto Tsubasa,Mizuki,Yuhi ve Haruki'ye düşman oldular.Ama aralarında rekabet önceden vardı,muhtemelen.İki farklı klan da olabilirler.Benim müzik videosundaki hikaye hakkında düşüncem bu.

Vay be,film olsa izlenir ya!Yani,ben izlerdim.Şu an daha bir aşık oldum Hoopers'a :)

Üyelerin dansları ve vokalleri harikaydı.Şarkıya bayıldım.Full versiyon için sabırsızlanıyorum.

Bahsettiğim o Mirai tarzı şok ifadesi ^_^

Dediğim gibi video,Mirai'nin Sena'nın cesedini görmesi ile başlıyor.Sena yere düşüyor,sonra Mirai ormanda(evet ormanda geçiyor) onun yerde yatan bedenini görüyor.
Mirai'nin oyunculuğuna bayıldım :D O baştaki nasıl bir şaşkınlıktı ya...Sen bizi fazla ponçiklik görmekten öldürmek mi istiyorsun!



Mirai Sena'nın cesedinin  üzerinde ağlamaya başlıyor.Gerçekten,burası harikaydı.Tekrar ediyorum,Mirai'nin siyah saçlarına ba-yıl-dım!

Haruki sen bizi öldürmek mi istiyorsun? *_*


Sonra Mirai Haruki ile kavga etmeye başlıyor(kılıçlarla).Ve lanet olsun,Haruki!O nasıl bir bakış,o nasıl bir yüz...O nasıl mükemmeliyet...Haruki yine harikaydı.

Tsubasa o nasıl bir ponçiklik! :)

Sonra Mirai ve Haruki'nin kılıçlar kına giriyor.Ve Tsubasa'nın suratını görüyoruz,biri ona kalkması için yardım ediyor.
Burada durun,yaa Tsubasa çok tatlııı!Yanaklarını ısırırım! ^_^
Sonra Mirai,Cecil ve Makoto kılıç pratiğine başlıyorlar.

Ceciiiil :)

Cecil gruba çok uyuyor,gerçekten.Gruba 2015'te AXELL'den katıldı ve tek kelimeyle ha-ri-ka!Özellikle bu teklide çok havalı olmuş.

Makoto-kun :)
Sizce de Kyohei'yi andırmıyor mu?


Yazı kendi seyrinde devam ederken,bir konuya parmak basmak istiyorum.Makoto.Makoto bana inanılmaz derecede Kyohei'yi hatırlatıyor.Fudanjuku'dan Kyohei'yi.Bilenler varsa,şu an anladılar, Kyohei'nin böyle sakin,garip bir atmosferi vardı,böyle kimseye karışmazdı,kendi dünyasında gibiydi.Etrafınızda yogaya ya da meditasyona kafasını takmış olanlar varsa biliyorsunuzdur,öyle bir sakin aurası vardı kızın('vardı' diyorum çünkü kendisi geçen yıl nisanda Fudanjuku'dan ayrıldı).Hoopers'da da Makoto'nun sanki öyle farklı bir tarzı varmış gibi.Diğer üyelerden daha sakin ve daha kendi dünyasında.Bu yüzden,Makoto bence The Hoopers'ın Kyohei'si.Bu arada ben hem Kyohei'ye hem de Makoto'ya bayılıyorum. :)

Ve dans kareografisini görüyoruz.Tek kelime etmiyorum,harika olmuş.
Sonra Mizuki'nin Mirai,Cecil ve Makoto'yu kapıdan gizli gizli izlediğini görüyoruz.

Mizuki :)
Mizuki yine harika ya...


Mirai kılıca dokunurken(oturmuş bir kılıca bakıyordu) birden Mizuki yanına geliyor.Oradaki haraketine pek bir anlam veremesem de sanırım giysisinin önünü yırtıyor,ya da çekiyor gibi bir şey.(çok iyi açıkladım değil mi) ve Mirai anında kalkıp gidiyor.
Ve işte son sahne,en sevdiğim sahne...

işte o son sahne ^_^
Son sahnede Yuhi Mirai'yi sol omzundan tutarak durduruyor ve Mirai ona şaşkınlıkla bakıyor.İşte bu sahneye bayılıyorum.

Yuhi'yi bilerek sona sakladım hehe :D Yuhi resmen mükemmeliyetin vücut bulmuş hali şu an benim için.O saç stili,o bakışlar,o haraketler,o oyunculuk.Yuhi'ye söyleyecek bir şey bulamıyorum...Kalpten götürdün kız beni!


Evet arkadaşlar,kısacası harikaydı.Full versiyonu deli gibi merak ederek bekliyorum ve sabırsızlanıyorum.Ama klip,Hoopers'ın en başarılı klibi kesinlikle.Çok harikaydı ya!
The Hoopers'ı hiç bilmiyorsanız,lütfen öğrenin.Çünkü böyle güzel insanların sevilmeye ihtiyacı var.
Bu videyu izleyin.Hoopers sevmeseniz bile izleyin.Çünkü çok güzel.Tavsiye ediyorum.İzleyin,izletin.
O zaman Shirotsumekusa için geri sayım başlasın!
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
The Hoopers Shirotsumekusa

2 yorum:

  1. hiii aradığım yazıyı buldum sonunda! daha doğrusu aradığım demeyim de; 'acaba Aysel hakkında yazmış mıdır' diye merak ettiğim. YAZMIŞSIN! CANSIN! Haruki hakkında ki gözlemin de katılıyorum. ah, o kılıç müsakabasında ki bakışı yok mu. klibi seyreder, seyretmez bizim kızlar tarihi bir dizide oynamalı dedim. mimikleri ve oyunculukları mükemmeldi. sen de aşırı güzel anlatmışsın, tıpkı klipteki dansları, ve performansları gibi rengarenk geldi bana. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer :) Allahım yazılarımı merakla bekleyen birileri var ya,seni yerim River!Asıl CAN OLAN SENSİN KIZ!
      Keşke tarihi bir dizide oynasalar.Mirai'nin mimikleri,Tsubasa ve Cecil'in tatlışlığı,Haruki'nin bakışları,hepsi harikaydı yaa
      Shirotsumekusa bir yayımlansın,dağılacak buralar.
      Canım arkadaşım benim! ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar