FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

21 Aralık 2016 Çarşamba

Hwarang 1. bölüm - İlk izlenimler



Herkese merhaba!



BTS'e oluşan derin sevgimden artık haberiniz var.Ben de ARMY oldum.Bu yüzden Bangtan'la ilgili her şeyle ilgileniyorum.
Belki bilenleriniz vardır,üyelerden V,gerçek adıyla Kim Taehyung Hwarang adlı diziye çekildi. Haliyle bir çok ARMY,hatta k-drama izlemekten uzun süre önce vazgeçmiş olan ben bile heveslendim.Ve birinci bölümü hevesle beklemeye başladık.Dizinin ilk bölümü iki gün önce,pazartesi günü yayımlandı.



hwarang ile ilgili görsel sonucu
Hwarang karakterlerinden Hansung(BTS'den V,Kim Taehyung)
Hwarang,konusunu çok beğenmem bir yana,dizide V olunca izlememem mümkün değil elbette.Kim Taehyung olunca hangi ARMY izlemez?İlk bölümünü sabırsızlıkla bekliyordum,ballandıra ballandıra anlatmak istiyordum diziyi.Ve dün gece izledim ilk bölümü,çok sevdim.Bu gün anlatacağım.
Bu arada dizi pazartesi ve salı günleri yayımlanıyor.İkinci bölümü de dün yayımlandı ama henüz izleyemedim.Günlerdir aklımda olan bu yazıları yayımlar yayımlamaz izlemeye koşacağım.Zira V ilk defa ikinci bölümde görünüyor.


hwarang ile ilgili görsel sonucu

Diziden bahsedecek olursak,konusu hoşuma gitti.Evet,tarihi bir dizi,fotoğraflardan falan anlamışsınızdır zaten.Ama Hwarang,aynı Türkiyenin Muhteşem Yüz Yıl dizisi gibi(elbette kıyaslama gibi bir niyetim yok,kimse yanlış anlamasın) tarihin daha çok sosyetik tarafını(terim doğru olmadı pek sanki :/ ) ele alıyor.Ama tarihi dizi.
Silla Krallığı döneminde, "Hwarang" ("Beautiful Knights” / "Güzel Savaşçılar”) adı altında genç erkek savaşçılardan oluşan elit bir grubu anlatmaktadır. "Hwarang" atçılık ve kılıç kullanmaktaki fiziksel yeteneklerinin iyi olmasının yanında mükemmel görünüşleri ile de tanınmaktadırlar.


hwarang ile ilgili görsel sonucu

 V (Kim Taehyung) dizide 'Hwarang' grubunun en geç üyesi olan Hansung karakterini canlandırmaktadır.Onun karakteri güneş gibi açık ve sıcak kalplidir.(Nasıl da V'yi anlatıyor...)
Dizi hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın
Şimdi öncelikle dizinin kadrosu dört dörtlük,çok güzel.Bu V'nin ilk oyunculuk deneyimi,bu yüzden heyecanla bekliyorduk.Ama elbette,V oyunculukta da başarılı olduğunu gösterdi.İzlediğim videolardan ve yorumlardan(zavallı henüz ikinci bölümü izlemedi) gördüğüm kadarıyla harika bir iş çıkarmış.Hwarang'ı keyifle izleyeceğim.


hwarang a ra ile ilgili görsel sonucu

Şimdi,diziden bahsetmek gerekirse,gerçekten çok beğendim.Ben pek k-drama izlemem,kore dizileri izleme hevesim Playfull Kiss'le tarihe karıştı.Animeleri daha çok severim,zaten blogda da bunu gösteriyorum.Ama Hwarang benim için kore dizilerine bir dönüş olabilir.


hwarang ile ilgili görsel sonucu
Hwarang'ın 6 karakteri

İlgili resim
Hwarang'ın romantik bir dizi olmaması da izleme hevesimi artırdı.Sevmiyor öyle çok romantik dizileri,özellikle de bu aralar hiç izleyemiyorum.
İlk bölümden gerçekten çok güzel bir iş çıkardıklarını gördüm.Hele o aşk üçlüsünü(Moo Myung(Kanatlı Köpek),A-Ro ve Sam Maek Jong karakterleri arasındaki aşktan bahsediyorum,ama ben A-Ro'yu Kanatlı Köpeğe daha çok yakıştırıyorum o başka tabii. :D ) çok beğendim.A-Ro'ya ayrı bayıldım,bir kere çok tatlı.Ve dizi,kore isimlerinin ne kadar zor olduğunu ve düzgün hatırlayabilmek için ne kadar uğraşılması gerektiğini yeniden hatırlattı. :/ :D  Playfull Kiss'i izlerken en takıldığım ve sonunda pes ettiğim nokta isimlerdi.Sonunda sadece baş karakterleri öğrensem yeter deyip vazgeçmiştim. :)

Hwarang çok güzel.İzleyin,izletin.Belki kore dizilerine devam etmem için bir başlangıç olabilir.Belki :)
Kendinize iyi bakın,görüşürüz!
Bu arada,mutlu yıllar!2017 hepiniz için güzel olsun. :)
Jaa ne minna! ^_^
Hwarang OST (BTS'ten Jin ve V söylüyooor,dinlemeden geçmeyin)

10 yorum:

  1. Ben de genelde Kore dizilerini fazla seyretmem, bunun etkisi anime ve Amerikan dizilerine oranla sürelerinin uzun olması. Seyrederken cidden karakterler güzel dahi olsa bir müddet sonra "bölüm ne zaman bitecek?", "bunun yerine üç bölüm anime seyredebilirdim" derken buluyorum veya sahneleri atlatıyorum ki, o vakitte diziden hiçbir şey anlamıyorum. Hwarang'ın konusunu sevdim. Romantizm barındıran dizileri sevmesem dahi, kurgusunda tarihe yer verilmesi hoşuma gitti. Şu an sadece Goblin isimli Kore dizisini seyrediyorum, o da fantastik bir dizi diye başlamıştım. Hwarang'ı da listeme aldım. Bakacağım ilk fırsatta. Açıklayıcı anlatımın ve önerin için çok teşekkürler Aysel. ^^

    YanıtlaSil
  2. Ben de uzun olmasını sevmiyorum,ayrıca animelerin konularını ve konuların işlenişi,karakterlerini falan daha çok seviyorum.Kore dizileri genelde romantik diziler oluyor.Ama Hwarang tarihi ve kore imparatorluğuna bayılan,o yıllarda yaşamak isteyen ve Jeon Geum'la büyüyen biri olarak izlerken keyif alıyorum.Beni 4-5 yaşlarıma,o yıllara götürüyor.Yakında Jeon Geum'la ilgili bir yazı da yazmayı planlıyorum.Rica ederim Riveeer. ^_^

    YanıtlaSil
  3. Uzunca bir süre dizi izlememeyi planlıyorum ama sosyetik tarih beni çekmedi desem yalan olur:)

    sevgi ve ışıkla

    Melike

    YanıtlaSil
  4. yeni keşfettim blogunu takipteyim bende beklerim sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,sefalar getirdiniz.Hemen iadeyi ziyarete gidiyorum! ^_^

      Sil
  5. Romantik değilmiymiş , ay ama öyle bir diziye benziyordu ama inşallah değildir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide romantik ilişki var,yani aşk var ama romantik ilişkiler,aşk üzerine kurulmuş bir dizi değil.Keyifli izlemeler! ^_^

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...