1.12.16

2020 Tokyo Olimpiyatları'da şarkı söyleyecek sanatçı için oy verin!



İlgili resim

Herkese merhaba!

Bu gün biraz farklı bir konu hakkında yazıyorum.Bilindiği gibi Yaz Olimpiyatlarına bu sefer Japonya ev sahipliği yapıyor.Yaz Olimpiyatları 2020 yazının temmuzunda başlayacak.Ve 2020 olimpiyatlarında şarkı söyleyecek sanatçıyı seçmemiz için bize oy hakkı tanınıyor ve bu yazımda ondan bahsetmek istiyorum.


Evet,elimizde oldukça uzun bir liste var.Bu listede Fudanjuku(elbette olacak ve ben ona oy verdim),Babymetal,One Ok Rock,AKB48,Scandal,The Gazette,E-girls,ShuuKaRen,SOLİDEMO,℃-ute,Parfume,Kis-My-Ft2,Morning Masume gibi meşhur,sevdiğim ya da sadece adını duyduğum müzik grupları vardı.Listede sadece Japonya'da olan sanatçı ve müzik grupları yoktu elbette,bütün dünyadan,ya da şöyle diyelim,bütün Asya'dan sanatçı ve müzik grupları vardı fakat Japonya ağırlıklı bir liste idi.BTS(hemen oy verdim tabii ki),BİG BANG,Super Junior gibi k-pop gruplarının adına da rastladım.Japonya ağırlıklı,fakat Güney Kore'den sanatçı ve müzik grupları da olan bir listeydi ve gerçekten uzadıkça uzuyor.

Sitede üç ayrı liste şeklinde verilmiş,Group A,Group B ve Group C.Bu şekilde ayrılıyor ve her listeden bir seçim hakkınız var.Bu yüzden ben Group A'da Fudanjuku'ya,Group B'de BTS'e,Group C'de ise ShuuKaRen'e oy verdim.Fakat gerçekten üzücü bir durum,Babymetal,One Ok Rock,SOLİDEMO,The Gazette gibi müzik grupları bana bakıyorlardı ama sadece bir seçimim olduğu için hepsine oy veremedim.Group A'da Fudanjuku vardı,elbette ona oy verdim.Group B'de ise en sevdiğim ikinci müzik grubu olan BTS vardı,ona oy verdim.Group C'de ise ne kadar baksam da,ShuuKaRen'den başka sevdiğim bir müzik grubu göremedim.Bu yüzden oyumu ShuuKaRen'e verdim.Ama Babymetal,One Ok Rock ya da SOLİDEMO Group C'de olsaydı hiç düşünmeden onlara oy verirdim.Fakat saydıklarımın hepsi Group A ya da B'de idi.

Linki buraya koyuyorum.Siz de oy verin.Fudanjuku'ya ya da BTS'e oy verin diyemem,en sevdiğiniz müzik grubunu seçin.Fakat Fudanjuku ya da BTS'i de unutmayın tabii. :D

The Hoopers ve AXELL'i ise ne kadar arasam da üç listede de göremedim.Siz de oy verirken iyice bakın lütfen,eğer varsa bana da söyleyin,gözümden kaçmış olabilir çünkü.Zira sevdiğim grupları listede görünce bir sevinç doğuyor içime. :)

Siz de oy verin,olur mu?Unutmayın.Bütün müzik gruplarına başarılar o zaman!Kendinize iyi bakın!

Oy vermek için: Siesta Tokyo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar