10.11.16

Grup Tanıtımı - BTS - Bulletproof Boy Scouts


BTS ile ilgili görsel sonucu

Duyanlar duymayanlara duyursun,ben de artık bir A.R.M.Y'im.

Tamam,biraz kötü bir giriş oldu.Herkese iyi akşamlar!


Şimdi öncelikle Korecan'ları,Kore severlerini,özellikle de Bangtan Boys sevenleri buraya alalım.Ben de artık bir BTS hayranıyım!


BTS ile ilgili görsel sonucu

BTS'yi hala duymadınız mı?Yapmayın ama,bir yerde adına rastlamışsınızdır.K-pop yolda sokakta evde okulda işte popüler,eminim duymuşsunuzdur.

Neyse,şaka bir yana BTS hakkında bilgi vermeliyim.

BTS ile ilgili görsel sonucu

BTS,Bangtan Boys,Bulletproof Boy Scouts,hangisini isterseniz diyebilirsiniz,Kore'nin 7 kişilik k-pop erkek grubu.Grubun adının anlamı 'Kurşungeçirmez İzciler'.Hayranlarının adına ise A.R.M.Y deniyor.BTS 2013 ağustosunda ilk çıkışını yapmış.7 yetenekli erkek üyeden oluşan grup,kısa sürede çok popüler oldu.
BTS ile ilgili görsel sonucu

Şimdi diyeceksiniz Aysel,hani sen k-pop sevmiyordun?Hani sen j-pop dinlerdin sadece?Evet,öyleydi ama k-pop da dinliyorum.K-pop benim için asla J-pop'u geçemez ama k-pop asla dinlemem,nefret ederim diyen biri de değilim.

Uzun zamandır iki k-pop grubunun arasında kalmıştım.Twice ve şu an yazısını okuduğunuz BTS.Kısacık bir süre daha araştırdım ve sonunda BTS'de karar kıldım.

BTS ile ilgili görsel sonucu

BTS'yi seçmemin sebebi,BTS'nin komikliği.Dün kahkahalarda gülmemin sebebi oldu kendileri.Fudanjuku ve The Hoopers'tan beri hiç bir grubun videolarına bu kadar gülmemiştim.Ama BTS yüzümü güldürmeyi başardı.Bu yüzden BTS'yi takip etme kararı aldım.

Fudanjuku'ya olan kelimerle anlatılamayacak aşkımı anlarsınız.BTS'ye de bunları hissediyorum şu an.Şimdi bazı akıllılar vardır aranızda,sadece müzik grupları için bu fazla değil mi diye?Onlara bir cevabım var.Önyargılarınızı,düşüncelerinizi ve yorumlarınızı alın ve buradan gidin lütfen.

BTS ile ilgili görsel sonucu

Şu an üye isimlerini aklımda tutma,tanıma ve kimin kim olduğunu ayırt etme sahfasındayım.Fudanjuku'da bu sahfa çok sancılı geçmişti benim için,özellikle de Kouki ve Kojiro'yu diğerleri ile karıştırıyordum.BTS'de ise ondan bin kat daha zor.Çünkü hepsi bir birine benziyor.Ve benim şöyle bir altın kuralım vardır,eğer bir grubun üyelerini ve seslerini ayrı - ayrı ayırt edemiyorsan,isimlerini unutuyorsan o grubu gerçekten sevmiyorsundur.Ben Fudanjuku'yu tam bir ay tam olarak tanımaya,isimlerini aklımda tutmaya,üyeleri tam olarak,arkadan bile ayırt edebilmeye,seslerini yüzde yüz yanlışsız ayırt etmeye çalıştım.Ve başardım da,şu an seslerini tam olarak ayırt edebiliyorum,arkadan bile kim olduklarını biliyorum.BTS'yi de bu şekilde tanıyabilmeyi umuyorum.

BTS ile ilgili görsel sonucu

Ben BTS'yi en son şarkıları Blood and Sweet Tears ile tanıdım.En sevdiğim şarkıları da odur.Size ilk iki şarkılar No More Dream,We are Bulletproof ve dediğim gibi en son şarkıları Blood and Sweet Tears'ı dinlemenizi tavsiye ediyorum.

Blood and Sweet Tears
We are Bulletproof
No More Dream
BTS albüm,single ve bütün diğer ıvır zıvırları satın almak için (BTS OFFİCİAL SHOP)
Bu arada şunu da söyleyeyim,BTS k-pop grubu olarak geçse de içinde bolca üst düzey dans ve rap bulundurmaktadır.Eğer rap'tan rahatsız oluyorsanız(öyle insanlar var ve saygı duyuyorum) zamanınızı boşa harcamayın derim ben.Çünkü BTS'nin şarkılarında,özellikle de ilk ikisi No More Dream ve We are Bulletproof'da sert bir rap var.Ben uyarımı yapayım da.

Üyelere geçelim.

Rap Monster

BTS Rap Monster ile ilgili görsel sonucu

Rap Monster
Gerçek Adı: Kim NamJoon
Doğum Tarihi: 12.09.1994
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 14.08.2010
Görevi: Lider, rap, yapımcı
Özellik: Lider, rap, Yıkım Tanrısı
Memleket: Ilsan, Gyeonggi-do
Aile: Anne, baba ve kız kardeş (1997 doğumlu)
Eğitim Durumu: Resmi bir açıklama yok
Boy: 181 cm
Kilo: 66 kg
Kan Grubu: A

Rap Monster kısaca RapMon, Bangtan’a katılan ilk üye olduğu için lider odur. Diğer 3 üye ondan büyük olduğu halde liderin RapMon olmasını rahatsız edici bulmadıklarını söylediler. Çıkış öncesi yayınlanan şarkılarda en çok sesini duyabileceğiniz, grupta İngilizcesi en iyi olan, en harika doğaçlama rape sahip olan, dans koreografilerinde Jin'le birlikte en geride kalan, diğer üyeleri odadan kaçırtacak dereceden horlayan, isteyerek yapmasa da bir şekilde bir şeyleri yıkan-kıran üyedir. Şarkı sözlerini kendi yazabilmek ve kelime haznesinin geniş olması için çıkış öncesi her türlü kitap ve yazıyı okumaya özen göstermiştir. Ne kadar yoğun olursa olsun dünyada olup bitenleri bilmek için haberleri düzenli olarak takip eder. Twitter üzerinden sürekli olarak hayranlarına farklı türlerden beğendiği şarkıları tavsiye eder. Çıkış öncesinde Daenamhyup (DNH) adlı bir rap ekibinin üyesiydi. Şu an aktif olarak içinde yer almasa da onlara her an desteğini gösteriyor. 
Benim düşüncelerim:
Rap Monster şu anda grupta tam olarak ayırt edebildiğim tek üye.Blood Sweat and Tears'teki solo bölümüne özellikle bayılıyorum,sesi çok güzel.Üyelerin karakterleri beni özellikle gldürüyor.Horlayan bir grup lideri?Rap Monster yaşadıkları yurdun yerlerini süpürmekten sorumluymuş biliyor musunuz?Grup lideri ol ama yerleri süpür.BTS beni gerçekten şaşırtıyor.En büyük üye o olmasa da,lider olması beni de rahatsız etmedi,çünkü bence lider olmaya en çok yakışan o.Fudanjuku'da da Kojiro en büyük üye değil(en büyük üye Uramasa) ama yine de şu anda lider.Yani herkesten büyük olmak lider olmak demek değildir :)

Jin

BTS Jin ile ilgili görsel sonucu

Gerçek Adı: Kim SeokJin
Doğum Tarihi: 04.12.1992
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 29.07.2012 (*yurda giriş tarihi, şirkete V'den daha önce girmiştir)
Görevi: Vokal, Visual
Özellik: Grubun en büyüğü, Pembe Prenses
Memleket: Gyeonggi-do Gwacheon
Aile: Anne, baba ve abi
Eğitim Durumu: Konguk Üniversitesi
Boy: 179 cm
Kilo: 61 kg
Kan Grubu: O

Üyeler arasında en iyi Çince konuşabilen, ailesi Seoul'de yaşadığı için kaldıkları yurda en son gelen,görünüşü konusunda yüksek özgüvene sahip, oyunculuk eğitimi alan üyedir. Pembe rengini sevdiği için hayranlar ona Pembe Prenses dediler ve bu onun lakabı olarak kaldı. Numaralı lens kullanıyor. Grupta yemek yapmayı sevmesiyle ünlü; fakat üyeler onun yemeklerinin hep birbirine benzediğini söylüyor. Evleneceği kadının iyi yemek yapan birisi olmasını istiyor. Super Mario'dan vaz geçemez, oyun oynamaya bayılır. Dans konusunda diğer üyelerden geride kaldığını kabul etmesine rağmen dansını geliştirmek için çok çalışıyor. ToppDogg üyesi ve eski Bangtan stajyeri Kidoh ile yakın arkadaşlar.
Benim düşüncelerim:
Bence lakabı ona yakışıyor,Pembe Prenses yani.Sizce de öyle değil mi?Görünüşü hakkında özgüveninde de haklı.Ve grubun en büyüğü imiş...Bence o kadar da büyük görünmüyor.Ve size Jin hakkında biraz da utandırıcı bir gerçekten bahsetmek istiyorum.Debut performansında Jin'in pantolonu düşmüştür.

Suga

BTS suga ile ilgili görsel sonucu

Suga
Gerçek Adı: Min YoonGi
Doğum Tarihi: 09.03.1993
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 07.11.2010
Görevi: Rap, yapımcı
Özellik: Rap ve müzik aşığı, üşengeç Min, Syub DJ
Memleket: Buk-gu, Daegu
Aile: Anne, baba ve abi
Eğitim Durumu: Cyber Üniversitesi
Boy: 174 cm
Kilo: 58 kg
Kan Grubu: O

Twitterda ve imza günlerinde şirin davranır ama aslında bunu sadece hayranlara karşı yaptığını söyler. Gerçek yaşamda komiktir, eğlencelidir ve acımasızca konuşur. Ortada hoşuna gitmeyen bir şey görürse bunu çekinmeden söyler. Boynundaki fotoğraf makinesiyle her an fotoğraf çekmeye hazırdır. Çıkış yapmadan önce bloglarında yayınladıkları birçok fotoğraf ona aittir. Hala imza günlerinde, performanslar öncesi kuliste ve yurtlarında fotoğraf çekmeye devam ediyor ve bunları hayranlarıyla paylaşıyor. V onun gruptaki en iyi aşçı olduğunu düşünüyor. Grubun 'babası' lakabını üyelerle her an ilgilenmesinden, evde kırılan eşyaları tamir etmesinden ve gerekli gereksiz çeşitli bir çok şey bilmesinden alıyor. 
Benim düşüncelerim:
Ne derseniz deyin ama bence grubun en tatlısı o.Bu düşüncemi kimse değiştiremez.Grubun babasını Rap Monster kadar olmasa da bazı kliplerde ayırt edebiliyorum.

J-Hope

BTS j-hope ile ilgili görsel sonucu

Gerçek Adı: Jung HoSeok
Doğum Tarihi: 18.02.1994
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 24.12.201o
Görevi: Rap, Dans
Özellik: Grubun Umut Vericisi
Memleket: Gwangju
Aile: Anne, baba ve abla
Eğitim Durumu: Resmi bir açıklama yok
Boy: 177 cm
Kilo: 59 kg
Kan Grubu: A

Dans etmek için doğan, ismi gibi umut dolu üye J-Hope. Grubu No More Dream ile yeni tanıyanların maskesiyle ayırt edebildiği, yurdun temizliğinden sorumlu, grupta ablası olan tek üye. RapMon, J-Hope için “Ben ateşsem, o sudur. Benim kötü alışkanlıklarımı söndürmede çok iyidir” der. Şirkete katılmadan önce de dans konusunda yerel bir popülerliği vardı. Şirkete katıldıktan sonra Jimin ve Jungkook ile birlikte normal çalışmalar bittiği zaman bile dans etmeye devam ederdi. Grupta beatbox'ı en iyi yapan, grubu her zaman güldürebilen, küçüklerin maskaralıklarına sorgusuz uyan ve katılan, dans koreografilerine en çok fikir veren, kendi deyimiyle ARMYlerin umudu ve meleği olan üye. Ayrıca çıkışlarından önce aynı şirketteki 2AM üyesi JoKwon’un solo çalışmalarında katkıda bulundu, Animal performanslarında rap yaptı.
Benim düşüncelerim:
Ben de sadece maskesi ile ayırt edebiliyorum.Buna çalışmam gerekiyor.Ama o maskeyi gerçekten seviyorum,hep taksın.Grubun küçük meleği :)

Jimin

BTS jimin ile ilgili görsel sonucu

Gerçek Adı: Park Jimin
Doğum Tarihi: 13.10.1995
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 15.05.2012
Görevi: Dans, Vokal
Özellik: Karın Kaslarından Sorumlu Üye
Memleket: Busan
Aile: Anne, baba ve erkek kardeş (1997 doğumlu)
Eğitim Durumu: Busan Sanat Lisesine birincilikle girdikten sonra, bir öğretmeninin tavsiyesiyle şirket seçmelerine katılmış ve Bighit'e seçilip Seoul'e geldikten sonra (15.05.2015) V ile Kore Sanat Lisesinden (Korea Arts High School) Şubat 2014'te mezun olmuştur. Mezuniyetinden sonra üniversite eğitimiyle ilgili resmi bir açıklama bulunmamaktadır.
Boy: 173 cm 
Kilo: 61 kg
Kan Grubu: A

Gruba en son katılan, No More Dream'de kaslarını gösteren çocuk olarak tanımlanan, kendini grubun karizmasından sorumlu tutan üye. Dış görünüşü haricinde dansıyla da ön plana çıkar. BigBang üyesi Taeyang’ı ve Shinhwa üyesi Minwoo’yu kendine örnek alır. Busan’da Dans ve Oyunculuk Lisesi’ne gitti. Şirkete girdiğinde Seoul'e geldiği ilk zamanlarda okulunda insanlarla yakınlaşamadığı için sıkıntı yaşadı. Bir çok şeye çok heveslidir fakat dikkati çabucak dağılır. JungKook, V ve J-Hope'la birlikte grubu neşelendirir. Kamera karşısında göstermese de kaybedince sinirlenen, şarkılarda Jungkook'tan sonra yüksek tonları söyleyen, gülen gözleriyle şirin, performanslarda kaslarını göstermediği zamanlarda bile seksi olabilen üye. Diğer üyeler onunla uğraşmaya bayılır çünkü onlara kırılmaz. Çok ön plana çıkarmasa da iyi bir çizim yeteneği var.
Benim düşüncelerim:
Karın kaslarından sorumlu üye... :D İzlediğim kliplerden en az ikisinde karın kaslarını gösteriyor arkadaşlar.Ama karın kasları göstermek içindir,değil mi?

V

BTS V ile ilgili görsel sonucu

Gerçek Adı: Kim TaeHyung
Doğum Tarihi: 30.12.1995
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 03.09.2011
Görevi: Vokal
Özellik: 4D, Tae Tae, Blank Tae
Memleket: Daegu
Aile: Anne, baba, erkek kardeş, kız kardeş
Eğitim Durumu: Kore Sanat Lisesinden (Korea Arts High School) Şubat 2014'te Jimin'le birlikte mezun olduktan sonra üniversite eğitimiyle ilgili resmi bir açıklama yok
Boy: 178 cm
Kilo: 61 kg
Kan Grubu: AB

Şarkıcı olmaya babasının tavsiyesiyle karar verdi ve 3 yıl boyunca saksafon çaldı. Grupta Japoncası en iyi olan, gariplikleriyle 'grubun uzaylısı' lakabını alan, saflığı ve içtenliğiyle hayranların kalbini çalan, çıkış öncesi tüm grup çalışmalarında olmasına rağmen, grupta olacağı duyurulan son üyedir.  Jin ile birlikte anime izlemeyi sever. Çıkış yaptıktan sonra aldığı ilk hayran mektubunu sabah 4’e kadar oturup 15 kere okumuştur. Birbirinden farklı mimikleriyle performanslara renk getirir. Uykusunda konuşur hatta bazen çığlık atar. İlk aşkıyla evlenip sonsuza kadar onunla olmak istiyor. Eski okul arkadaşlarını ve ailesini çok özlüyor. Müzik yapımcılığı için çalışıyor. 
Benim düşüncelerim:
Rol modeli babası...BTS'yi sevmem için bir neden daha.Bu üye baloncukları seviyor.Henüz tam bir ilişki yaşamamış.Ve aynı zamanda saksafon çalabiliyormuş,ama bıraktı.Gerçekten yetenekli ve duygusal bir üye :)

JungKook

BTS jungkook ile ilgili görsel sonucu

Gerçek Adı: Jeon JungKook
Doğum Tarihi: 01.09.1997
Şirkete/Yurda Giriş Tarihi: 06.03.2011
Görevi: Dans, vokal
Özellik: Golden Maknae
Memleket: Busan
Aile: Anne, baba ve abi (1995 doğumlu)
Eğitim Durumu: Seoul School of Performing Art (SOPA) Lisesi (Mart 2014 girişli)
Boy: 178 cm
Kilo: 69 kg
Kan Grubu: A

Diğer grup üyelerden farklı olarak hem dansta hem rapte hem de şarkı söylemede çok iyi olması ona Golden Makne lakabını vermiştir. Normal standartlara göre daha 15 yaşındayken çıkış yaptı. Sahnede çok ön planda olmasına rağmen röportajlarda sessizdir. Şirkete alınmadan önce Superstar K2'nin seçmelerine katıldı ama kabul edilmedi. Dans eğitimi için çıkıştan önce bir süreliğine Amerika’ya gitti. Abilerini ve diğer idolleri taklit edebiliyor. Kıyafetlerine çok değer verip ve onları paylaşamayan, aileden gelen bir yetenekle güzel çizimler yapan, üyelerin içerisinde 10lu yaşlarda olup liseye giden tek üye. Yurtta diğer üyeler ranzalarda yatarken JungKook tekli yatakta yatıyor. Bu yüzden yatağı her zaman dağınık. Jimin’den iki yaş küçük olmasına rağmen ondan uzun olduğu için bazen Jimin’le aday ediyor ve onunla sık sık şakalaşıyor. Suga başta olmak üzere diğer üyeler ise onunla küçük ve hala ergenlik döneminde olması sebebiyle dalga geçiyor. RapMon, Suga ve J-Hope gibi şarkı sözleri yazan bir müzisyen olmak istiyor. Justin Bieber'ı gördükten sonra gitar çalmaya başladı ve bu yeteneğini geliştirmeye çalışıyor. G-dragon'a büyük hayranlık duyuyor.
Benim düşüncelerim:

BTS'deki favorim,k-pop dinleyenler nasıl der,bias'ım Golden Maknae JungKook.Kendisi Blood Sweat and Tears klibinde gördüğüm gülümsemesine aşık olmamdan beri favorim.O fotoğrafı klipten çekip buraya koyacağım.

Yazı bu kadardı.Dinlemeseniz bile videolarını izleyin.Yüzünüzü güldüreceğini düşünüyorum.

Oh,vay canına.Dün akşamdan beri yazıyorum ve şimdi bitirdim.Fudanjuku kadar uzun oldu ve Fudanjuku kadar uzun sürdü.

O zaman başka yazılarda görüşmek üzere!
Linkler:

11 yorum:

  1. baaaak son yazımaaa bi dee bu yazın dönem ödevi gibi olmuş :) bi de işte bak üstteki o foton çok şeker valla yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bakıyorum hemen :) Evet uzun oldu biraz.O fotoğraf aşağıda idi,yukarı aldım.Daha iyi oldu bence.Teşekkürler. ^_^

      Sil
  2. kızkerdeşlerin blogunda gördüm yorumunuu eveet benziyolar sizeee onlar da esra ile büşraaa sizin gibi şekerler iştee :)

    YanıtlaSil
  3. Ya o kadar ayrıntılı olmuş ki emeğin için hayran kalınır onlara. Hem dinleyip hem yorum yazıyorum. Emeğine sağlık. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer ^_^
      Ben koyu bir ARMY'm,böyle anlatmasam olmazdı.
      Sevgileer ~~~

      Sil
  4. Ne kadar ayrıntlı anlatmışsın, hayranlığına hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. forever and always together!we never walk alone,we'll fly with our beautiful wings ^^

      Sil
  6. Ya bts in albümlerini nereden indiriyorsun

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar