17.11.16

Kız Kardeşler Arasında - Blog Keşif Etkinliği


Merhabalar.

Deeptone sayesinde tanıdığım bir blogdan ve onların faydalı blog keşif etkinliğinden bahsedeceğim bu gün.
Kız Kardeşler Arasında,bana beni ve ablamı hatırlatan Büşra ve Esra kardeşlerinin tatlılıktan ölen blogu.Onları takip etmemin bir nedeni de dediğim gibi bana beni ve ablamı hatırlatması.Hatta Büşra bende psikoloji okuma isteği uyandırdı.Aslı da bir ara psikoloji okumak istemiş,ama olmamış.

Gelelim Blog Keşif Etkinliği'ne.Blogların bir birini tanıması ve yeni açılmış blogların okuyucu kazanması için faydalı bir yol.Özellikle de yeni açılmış bloglar için.Lütfen siz de destek olun ve duymayanlara duyurun.
Sağlıcakla kalın! :)

4 yorum:

  1. Benim de takip ettiğim bir blog :) Hoşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana beni ve ablamı hatırlatıyor çok hoşlar. :)

      Sil
  2. Ya çok teşekkür ederiz bize değer verip etkinliğimizi paylaştığın için :) ayrıca bloğumuzda bir çekiliş var ona da katıl mutlaka :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar