9.10.16

Yasmine Galenorn - Cadı (Ayın Kız Kardeşleri #1)


yasmine galenorn ayın kız kardeşleri ile ilgili görsel sonucu

Herkese selam!


yasmine galenorn ayın kız kardeşleri ile ilgili görsel sonucu

Bu gün Aslı sayesinden bulduğum seriden,serinin bitirdiğim ilk kitabından bahsedeceğim.

Aslında bu seriyi Aslı okuyordu,ama bıraktı,bana da ilginç geldi.Zaten kitap bulamıyordum.Uzun bir seri gibi görünüyordu,polisiye bir şeyler bulana kadar oyalar beni dedim.

Dünyalar Savaşı yeniden başlıyor...
Karanlık Gölgeler yükseliyor...
Öteki dünyanın gizemli karakterleri bu sefer aramıza karışıyor...


"Cadı, gerçekten muhteşem… Mükemmel bir kadın kahraman, moda tutkusu, ölü adamlar ve Seattle yağmurları!" 
MaryJanice Davidson

Gençlik, fantezi ve gizem edebiyatında ki yükselen ses Galenorn, Sisters of The Moon serisinin ilk kitabıyla eğlenceli bir maceraya adım atıyor.Çok zekice yazılmış fantezi kurgusu ve karakterlerinin yanısıra, vazgeçemediğimiz dedektiflik de kitaba çok eğlenceli bir hava katıyor.

"Hayat dolu, seksi ve büyüleyici."
Romantic Times

"Kesinlikle muhteşem."
Mary Janice Davidson

"İlgi uyandıran, espirili bir kitap. Elimden bırakamadım."
Candace Havens

"Cadı, seksi, fantastik, doğaüstü, gizemli ve romantik bir kitap."
Terese Rain

"Galenorn'un baştan çıkarıcı perisi, olağandışı bir dünyada aksiyonu arttırıyor. Bayıldım!"
Patricia Price

"Cadı, şaşırtıcı ve büyüleyici bir roman… Okuması gerçekten çok keyifli…"
Linda Winstead Jones

Kitap,fantastik ve sihirli bir dünyadan bahsediyor.Anneleri insan,babaları ise peri olan üç kız kahramandan bahsediyor.Camille,Delilah ve Menolly D'Artigo.Bu üç kız kardeş elbette bazı arkadaşlarının da yardımı ile bu iki dünyayı kurtarmakla uğraşıyorlar.

Okuyanlarınız vardır çünkü serinin ilk kitabı 2006'da çıkmış.Ben çok beğendim ve okumayanlar da başlasınlar derim.Üç kahraman da bir birinden harika ve kendinizi bir anda bitirmiş buluyorsunuz.

Öncelikle isimler...İsimleri kesinlikle seçememiş.Camille ne ya?Yine diğerleri biraz daha iyi de,daha güzel isimler seçebilirmiş.Bence isim konusu becerememiş.

Sanırım ben en çok Menolly'i seviyorum.Henüz onun kitabına gelmemiş olmasam da,o daha çok hoşuma gidiyor.

Trillian'a(Camille'in svartan sevgilisi) gıcık oluyorum arkadaşlar.Neden bilmiyorum ama şu çocuk hiç mi hiç hoşuma gitmiyor ve sanırım seri boyunca ne yaparsa yapsın sevmeyeceğim.

Morio karakteri özellikle hoşuma gitti.Hem japon(Japonya'yı,özellikle bu aralar çok sevdiğimi biliyorsunuz),hem de karakterini sevdim.'Camille bırak artık şu Trillian'ı' bile dedim.Morio varken.

Seri her ne kadar biraz yetişkin olsa da,okuyacağım.Okurken yaşımdan dolayı bazı kısımları atladım fakat kesinlikle her şeyiyle harikaydı.
Çok mu kısa oldu?Evet,ama söyleyeceğim pek bir şey yok.Biraz da aceleyle yazıyorum çünkü zamanım yok.
Tek kelimeyle harika ve okunması gerekiyor.Fantastik seviyor ve bu aralar fantastik seri arıyorsanız atlayın diyorum. 
Şimdi serinin ikincisini,Değişim'i(Delilah'ın kitabı) okuyorum.
Başka yazılarda görüşmek üzere,hoşça kalın! 


1 yorum:

Okuduğum bloglar