24.9.16

Anime İncelemeleri - Ao Haru Ride


ao haru ride foto ile ilgili görsel sonucu

Anime listesi paylaşmıştım,bu ara bunları izleyeceğim diye.Ve listede en başta olan Ao Haru Ride'ı bitirdim.Az önce bitirdim.


Kısa,12 bölümlük bir anime olmasına rağmen,iki hafta gibi bir sürede bitti.Daha kısa bir sürede bitirebilirmişim,zira listede daha bir sürü anime var.

Anime Adı: Ao Haru Ride
Diğer Adları: Blue Spring Ride, Aoharaido
Tür: Romantik, Okul, Dram, Komedi, Hayattan Kesit, Shoujo
Bölüm Sayısı: 12+ 2
Yapımcı: Production I.G, TOHO animation
Yayın Tarihi: 8 Temmuz 2014
Konusu:
Yoshioka Futabanın yeni bir lise öğrencisi olarak görünüşünü ve hayatını sıfırlamak istemesinin bazı sebepleri vardır.
Güzel olmasından dolayı orta okuldayken kız arkadaşları tarafından hep dışlanmıştır ve bir yanlış anlaşılmadan dolayı hoşlandığı çocuk Tanaka-kuna, hislerini açıklayamamıştır.
Artık lisededir ve elinden geldiğince erkek gibi davranmaya çalışacaktır. Böylece arkadaşları artık onu kıskanmayacaktır.
Hayatından gayet memnunken Tanaka-kun ile tekrar karşılaşır ama bu sefer onun adı Mabuchi Koudur. Tanaka, bir zamanlar Futuba ile aynı hislere sahip olduğunu açıklamıştır ama artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Futuba, üç yıl önce başlayan aşkına devam edebilecek midir?

ao haru ride ile ilgili görsel sonucu

Çok güzel bir romantik anime.Sadece aşkı değil,aynı zamanda komediyi ve çok güzel arkadaşlıkları da konu alıyor.İzlenmesi gereken bir anime,zaten on iki bölümcük,bir de iki OVA var.

ao haru ride futaba ile ilgili görsel sonucu

Animenin baş karakteri Futaba'ya bayıldım.İlk önce ortaokulda dışlanmasından dolayı hareketlerini değiştirip erkek gibi davranmasını,düzensiz olmasını çok sevdim.Kız tam benim kafada ya.Fakat sadece dışlanmamak için arkadaş bile olmayan arkadaşları olmasını Kou gibi ben de sevmedim.Hele bir tanesi var,Akami.Sanırsın İngiltere kraliçesi.Kızda öyle bir hava var bence,baya itici geldi bana.

ao haru ride yuuri ile ilgili görsel sonucu

Neyse ki, anime ilerlerken Futaba ve Yuuri Makita arkadaş oluyor.Ama nasıl arkadaş.Makita animenin başında çok kötü biri gibi gösterilse de(erkeklere tatlı görünmeye çalışan falan)anime ilerledikçe harika bir arkadaş ve çok çok iyi biri olduğu ortaya çıkıyor.Animenin en sevdiğim yan karakteri.Öyle bir karakteri var ki,kötü bir yan bulmaya çalışıyorum yok.Melek gibi.

ao haru ride murao ile ilgili görsel sonucu

Murao animenin sonradan açılan karakterlerinden.İlk başta oldukça içine kapanık ve karamsar,üzgün biri gibi görünüyor.Sonra harika arkadaşları oluyor ve gerçekten mutlu oluyor.

ao haru ride kou ile ilgili görsel sonucu

Kou,Kou...Gerçekten başka bir konu.Hayret verici ve taş kalpli birinin bile gözlerini yaşartacak bir hikayesi var.Ben çok ağlayan biri değilimdir ama Kou'nun hikayesinden bahseden bölümlerde resmen gözlerim yaşardı.

ao haru ride kominato ile ilgili görsel sonucu

Kominato-kun...Murao'nun peşindeki talihsiz çocuk.Murao'nun onu sevmediğini içten içe bilse de,yine de mutlu.

ao haru ride tanaka sensei ile ilgili görsel sonucu

Kou'nun abisi.Murao'nun aşık olduğu kişi,Tanaka-sensei.Ao Haru Ride kliplerini izlediğimde onu Kou ile karıştırdığım olmuştu.

ao haru ride ile ilgili görsel sonucu

Karakterler harikaydı.Hele bizim beş kişinin oluşturduğu bir arkadaş grubu var ki...Kou'nun resmen açılmasını sağladılar ya.Bana göre imkansızı başardılar.Ayrıca hepsi de,zamanla grupta yer buldular.Harika arkadaş oldular.

Animenin bütün bölümlerini izlesem de,hala 2. OVA'yı izlemedim.Bu yazıdan sonra bir ara izlerim muhtemelen.

Sadece 12 bölüm olması beni çok üzüyor.Bu animenin  daha uzun,çok uzun olması gerekiyordu.

ao haru ride opening ile ilgili görsel sonucu

Opening'ine bayıldığımı söylemiş miydim?Hem şarkıya,hem de videoya.
Sanırım bu kadar.Şimdi listedeki ikinci animeye geçiyorum,yani Golden Time'a.O da bir gençlik,okul animesi sanırım.

Not:Deep'in beni mimlediği Hayal Mimi'ni yarın yazacağım sanırım,çok geç oldu.

Başka yazılarda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar