28.9.16

Akazono Kojiro ve Seimyouji Uramasa Fudanjuku'dan ayrılıyor


Moralim çok bozuk.



Seimyouji Uramasa ile ilgili görsel sonucu
Seimyouji Uramasa eski üyelerden Ruhara Renji ile birlikte.
Bu gün çok kötü yağmur yağıyordu.Okuldan sırıl-sıklam geri döndüm.Fakat mutluydum.Ödevlerim azdı ve hemen sonra eğer Fudanjuku ve diğer sevdiğim şeylerle ilgili yeni bir şeyler varsa telefonuma bildirim olarak geldiği için,onları izleye,onları okuya bilecektim.

Modemi açtım ve annem bana çay verince de biraz oturmaya,çayım bitene kadar bildirimlere bakmaya karar verdim.Facebook'ta Fudanjuku İnternational Fans diye bir sayfa var ve Fudanjuku hakkında en güncel haberleri bu sayfa yayımlıyor.Buna benzer başka sayfalar da var.Gerçekten Fudanjuku sevenler,ama japonca bilmeyenler için çok yararlılar.

Akazono kojiro ile ilgili görsel sonucu
Akazono Kojiro ve Seimyouji Uramasa,eski üyelerden Midorikawa Kyohei ile birlikte
Her neyse,bu sayfanın bir videosuna yorum yapmıştım ve sayfa sahibi yorumuma cevap vermiş.Ona baktım,yeniden cevap verdim.Sonra da her zaman yaptığım gibi sayfaya girdim,yeni nelerin olduğunu görmek için.
İlk önce son Fudanjuku.net yayınından bir fotoğraf(bütün üyeler birlikte) ve paylaşım açıklamasında haberler...(the news...) yazıyordu.Üç nokta ile yazılması ve sadece haberler demesi beni şüphelendirdi.Biraz korkuya düştüm,acaba üyelerden biri ayrılıyor mu?Ya da daha iyisi,yeni bir single ya da albüm hakkında mı?
Ve korktuğum başıma geldi.
Daha aşağılara gelince ne gördüm dersiniz?Akazono Kojiro ve Seimyouji Uramasa'nın birlikte bir fotoğrafı ve paylaşım açıklaması(ingilizce) şöyleydi:Akazono Kojiro ve Seimyouji Uramasa 2017 ilkbaharda ayrılacaklarını açıkladılar
Sanki başımdan aşağı kaynar su döktüler.Çok kötü sürpriz olmuştu bu benim için.Ve dünya üzerindeki diğer bütün Fudanjuku hayranları için de.
seimyouji uramasa ile ilgili görsel sonucu
Seimyouji Uramasa,Seto Kouki ve Aiba Kensui ile birlikte(Showroom)
İlk önce Uramasa ve Kojiro'dan kısaca bahsetmek istiyorum.
Önce şunu söyleyeyim,Uramasa ve Kojiro'yu(her ikisini de) çok severim.Her ne kadar favorim Light olsa da onları da diğer bütün eski ve şimdiki üyeler gibi çok severim.
Ve Uramasa ve Kojiro Fudanjuku için çok önemli üyelerdir.İlk önce şunu söylemeliyim,grubun orijinal üyeleri çok önemli ve açıkçası pek fazla orijinal üye kalmadı.Orijinal üye grubun başından beri grupta olanlardır.Grubun başından,2006'dan ve onu takiben bir kaç yıldan,yani Nakano Fujoshi Sisters'ten beri grupta olan beş kişi vardı;Kyohei,Momotaro,Kojiro,Yousuke,Uramasa,Kisaragi.
Nakano Fujoshi Sisters lakaplarıyla:Kyoumoto,Kyanchi,Konan Maru,Yokyuun,Zansu,Uraa.
Kisaragi 2008'de gruptan ayrılmıştır.
Yousuke,bilindiği gibi 2011'de gruptan ayrılmıştır.
Momotaro,bilindiği gibi 2014'de gruptan ayrılmıştır.
Kyohei,çok değil,sadece dört ay önce,yani 2016 4 nisanda ayrıldı.
seimyouji uramasa ile ilgili görsel sonucu
Seimyouji Uramasa
Geriye sadece Uramasa ve Kojiro kalıyor.Kojiro şu anki lider.
Onlar kesinlikle ayrılmasını hiç istemediğim(gerçi diğerlerinin de çıkmasını istemiyorum) ve ayrılabileceğini hiç düşünmediğim üyelerdi.Önümüzdeki yıl ayrıldıktan sonra,grupta hiç orjinal üye kalmayacak ve grup şu anki liderini kaybedecek.Liderlik Kouki'ye geçer gibime geliyor.
Haberi ilk duyduğumda gerçekten bir süre şokunda kaldım.Onlar nasıl ayrılır ya?
Ne kadar üzülsek de,ne kadar itiraz etsek de,ne kadar ağlasak da Kojiro ve Uramasa önümüzdeki ilkbaharda ayrılıyorlar ve bu onların kendi kararı.Biz değiştiremeyiz.Bize de mutlu ayrılışlar demek kalıyor.
Bu benim ilk üye çıkışı görmem olacak(dünyanın en saçma cümlesini kurdum) ve ardından gelecek üyeleri ve ya üyeyi çok merak ediyorum.Umarım Leo gibi biri olur.
Neyse ki, onlarla vedalaşmak için henüz yarım yılımız var.O yüzden Uramasa ve Kojiro ile son zamanlarımızı iyi geçirelim.
Bu arada,her bir üye gibi,onlar da Fudanjuku'daki dostları ile irtibatta kalıp bağları koparmayacaklar.Çünkü üyeler sadece meslektaş ve bir grubun üyeleri değil,hem de sağlam arkadaşlardır.
Uramasa ve Kojiro'nun ayrılış mektuplarını(yazılarını) buraya yazıyorum(ingilizcesini).Orijinal hali için:Facebook
NOT:Ben bunları okuduğumda ağladım. :(
NOT 2:Yazılarını sembolik olarak gruptaki renkleri ile yazdım.Kojiro'yu kırmızı,Uramasa'yı koyu mavi.
Announcement

akazono kojiro kimi no monogatari ile ilgili görsel sonucu
Akazono Kojiro
Thank you for always supporting Fudanjuku.
It has been decided that Fudanjuku members Seimyouji Uramasa and Akazono Kojiro will graduate next Spring.

Below are comments from each of them.
[Seimyouji Uramasa Comment]
I've been thinking about graduation since 2 years ago.

When I was 20, I loved idols, and Hanawa-san made my, until then half given up dream of becoming an idol, come true, with the creation of a wota idol group.

Starting by doing lives on internet shows is how Fudanjuku started.

It's hard to believe it's been about 10 years since I started, and I never thought I would be able to fulfill the dream of being able to be an idol like this.

Really, thank you very much.

A few days ago, Fudanjuku reached 10 years and is starting a new journey, with many new winds blowing.

It's been 10 years since Hanawa-san and I met.

Now, when I think about what to do from here on, I want to continue to support Fudanjuku.

From now on, I very much wish to support Fudanjuku from the outside, together with the fans.

So now, graduation has been decided.

I'm sorry to surprise you with this sudden announcement.

There is half a year left before graduation, the tour is coming up, and there are still many chances for us to meet, so instead of feeling sad, I want to spend this last half year having fun each day.

Please come see the current Fudanjuku's lives.

From now on, please continue to support Fudanjuku.

Seimyouji Uramasa
[Akazono Kojiro Comment]
It's been 10 years since I joined Fudanjuku.
During that time, I have thought about myself up until now, as well as myself in the future.

I feel that the milestone of "10 years" can be a turning point of my life.

Thinking about what to do from now on, the thought of "graduation" suddenly came up.

Even though I won't be a member of Fudanjuku, I still want to continue to be someone who can grant smiles and happiness to everyone, even as an individual. 
So more than anything, to the fans, I'm sorry if this causes you sadness.

I'm sorry if this surprised you.

But it's because of everyone's love and support that I have been able to do my best.

Thanks to everyone, no matter the situation, as "Fudanjuku" and as "Akazono Kojiro" I was able to continue my activities with pride.

As graduation draws close, to the fans who have granted me support, I offer my gratitude.

I want to be connected to Fudanjuku in the future as well.

I want to leave behind proof that I was a member of Fudanjuku, so until the end, please grant me your support.

Akazono Kojiro
Please support Fudanjuku.

Eğer Kyohei'nin ayrılışındaki gibi bir ayrılma projesi olacaksa,elbette ben de fotoğraf yayımlayıp mutlu ayrılışlar('happy graduation' ) diyeceğim.
Aynı zamanda ayrılmalarından bir kaç ay önce her ikisi için sadece kendilerinin şarkı söylediği parçaları(kliplerden,konserlerden) keserek bir klip yapacağım.

Dediğim gibi,henüz ayrılmadılar ve henüz ayrılmalarına aylar var.Onlarla son zamanlarımızı düzgün değerlendirmeliyiz.Her ikisini çok seviyorum.
Dediğim gibi,yeni üyeleri çok merak ediyorum şu an.Umarım dikkatli davranır ve Leo gibi harika birini seçerler.
Hoşçakal Akazono Kojiro,Hoşçakal Seimyouji Uramasa!
Başka yazılarda görüşmek üzere arkadaşlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar