16.2.15

Goodreads'ta kitaplar karışmış,ben de ayırdım-Dave Gurney serisinden sonra ne okuyacağım?



Bu aralar baya yavaş okuduğumu düşündüğün polisiye seri Dave Gurney ile çok fazla oyalandım.Ama az kaldı,azimle seriyi bitireceğim.Şeytanı Uyandırmadan sonra sadece bir kitap,Peter Pan ölmeli kaldı.Sonunda bitirdiğimde,sonrasında okumak için beni oflaya puflaya bekleyen dünya kadar bir listedeki kitaplara bakabilirim.

Bu arada,Goodreads'da okumak istediğim yüzlerce,yüzüne bile bakmadığım çocuk ve genel kitaplar,daha Türkçesini bile okumadığım,yüzüne bile bakmadığım güzel eserler kalmış.Onları sıraladım ve düzelttim.Bunu sizinle de paylaşmak isterim:
Genel:
Deborah Harkness-Cadıların Keşfi(All Souls Trilogy #1)
Goodreads'ta ilk gördüğüm kitap,buydu.Fantastik,güzel bir seri gibi geldi bana ve diğer kitaplarını da okumak istiyorum ama şöyle bir pürüz var ki, serinin bütün kitapları çevirilmemiş.O yüzden galiba yarıda kalacak.Ama bekleyeceğim,kitap hoşuma gitti canım! :)
Kami Garcia-Muhteşem Yaratıklar(Caster Chronicles #1) 
Bu da ikincisi.Bu kitapta dikkatimi özellikle kapak çekti.Çok mu çok ilginç ama galiba bu Caster Chronicles serisinin son kitabı da daha çevrilmemiş.Bakarım. :)
Cassandra Clare-Kemikler Şehri(Ölümcül oyuncaklar #1)
Aslında Ölümcül Oyuncaklar serisini bir süredir okumayı düşünüyordum.Kısmet 2 seri sonrasıymış. :)
Rick Riordan-Kırmızı Piramit(Kane Günceleri #1)
Aslında bir süredir onu başlayıp başlayıp durduruyorum.Arada kitap olmayınca okuduğum ve karışıklığından ve uzunluğundan dolayı sürekli durdurmak zorunda kaldığım bir Riordan eseri.Ama okumak istediklerimi bitirdikten sonra kesinlikle başlamalı ve bitirmeliyim. :)
Doktor Who:SHADA
 Doktor Who'nun filmini çok övdünüz bana,bende zamanım olunca kitabını da araya sıkıştırırım diye düşündüm. :)
 Dmitriy Glukhovsky-Metro 2033
Ablamın da okumak istediği,ilginç bir kitap.Bir de Metro 2034 var.İkisini de araya sıkıştırmak isterim.
Camilla Lackberg-Buz Prenses(Patrik Hedström #1)
Ablamın epeydir bana tavsiye ettiği ama her zaman emin olamadığım bir kitabı bir ara okuyacağım ve kararlıyım.
Çocuk:
Roald Dahl-Matilda
Filmini de izlediğim ama galiba daha çevirisi yapılmayan favorilerimden biridir.
Roald Dahl-Çarli'nin Çikolata Fabrikası
Bu da çok çocuk be Leyla! diyeceksiniz ama çok da tatlı değil mi?Yine Roald Dahl. :)
Frances Hodgson Burnett-Gizli Bahçe
İlginç bir kitap. :)
Roald Dahl-Dev Şeftali
Neden eklediğimi bilemediğim,sadece ilginç bulduğum ve adı çok komik gelen bir kitap,yine Roald Dahl,evet. :)
Nail Gaiman-Caroline
Bunu eklememin sebebi gerçekten ama gerçekten kurgusunu sevmiş olmam.Yani arka kapak yazısından anladığım kadarıyla hafif fantastik. :)
İlave:
Stephen King kitaplarına bir göz atsam diyorum
Bir süredir çocuklar için uygun görünen Stephen King kitaplarında kararsız kaldım.Sizce okusam olur mu? :)
 
İşte bunlar okumayı düşündüğüm kitaplar.Bu liste daha da uzanıyor ama ben burada kesmeği tercih ettim.Bu aralar paranoyakça bir şeylere geç kaldığımı hissediyorum.Belki de okul,hafta günlerine sıkıştırmaya çalıştırdığım kitap yazmak ve ingilizce kitap okumak biraz daralttı beni galiba.Bu arada Hellen'in Anahtarı'nın düzenlemesi bitti.Prenses'in dönüşü'nden sonra sizlere sunulacak.Umarım beğenirsiniz. :)

Hiç bir şeye gecikmiyoruz,hiç bir şey bizden önemli değil.Hiç bir şey sağlığımızdan  önemli değil. :)

Sağlıkla kalın! :)




Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar