30.12.14

Noel Mimi


 Herkesin noel günü izleyeceği filmler,yapacağı hazırlıklar vardır.Bizim de var.Mesela noel günü(çarşamba) Ben bilmem eşim bilir'in yeni ünlülü bölümünü izlemeye karar verdik.Bir de gece Arkadaşım Hoşgeldin izleyeceğiz biraz.Ondan önce yapacağımız hazırlıklar da var tabii.Gelin ben sizin için onları sıralayayım:


Yılbaşı günü hazırlıkları (2015)
1.Çam ağacı süsle.(yapıldı.)
2.Evi süsle.(yapıldı.)
 3.Hoş kar taneleri süslemeleri as. (yapıldı.) 
 4.Bir tür hediye kartı hazırla. (yapım aşamasında)
5.Ablanla Napoleon pastası yap.(yapım aşamasında)
6.Blogda evdeki süslemelerin fotoğraflarını paylaş.(yapılacak.bu gün!)
7.Talking Angela'yı yılbaşı için hazırla.(yapılacak.hemen bu gün.)
8.Stardoll'unu yılbaşı için hazırla.(yapılacak:hemen bu gün.)
9.Bilgisayarın masaüstü fotoğrafını değiştir.(yapıldı.)
10.Yılbaşı arifesinde düzenlemesi bitmiş Şimşek Kız'ın güncesi kitabının bölümlerini paylaş.(yapılacak;yakında)
11.Ablanla birlikte noel yemeklerinde annişine yardım et. (yarın)

Tüm bunlardan başka,kendimize bir de Noel programı da hazırlasak?İşte:
 Seymen sisters new year's programme(wednesday)
1.Noel cicişleri giy.(günlük)
2.Ben bilmem Eşim bilir izle,saat farkıyla saat 3'de,ekran karşısında,yemek hazırlarken.(Carlos&Yaren de var,izlenmez mi qıız?!) 
 3.Televizyonda ne olursa izle.
4.Aha,eski komik şeyleri izle! (nostaljik...)
 5.Gece saat bilmem kaç,Arkadaşım Hoşgeldin zamanı.

Belki de unuttuğum bir şeyler vardır,ama bence bu kadar.Bu bir mimdir.İsteyen herkes yapa bilir! :)




Mutlu 2015'ler!


Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. heeeey baksanaaaa şimşek kızın güncesiiiiii ve napolyon pastaaaa ve anniş yemekleri nasıl olduuuuu pirensees :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel oldu yakında paylaşacağım tembellik yapıyorum biraz ne zamandır yazmıyorum bir şey. :/ :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar