4.10.14

Danaya girdik!



Selamlar,selamlar,selamlar!

Evet,bildiğiniz gibi mübarek Kurban bayramı geldi,biz de danaya girdik.Doğru bildiniz,ne kadar içim acısa da kurban kestik.Hiç sevmiyorum bunu ya....Koyun yerine tavuk kessek olmaz mı?Biliyorum,tabiatın kanunu bu ama hep kesiyoruz tavuk,yine kessek?İlla koyuncuğun canına kıymak mı gerek?!

Neyse işte,kestiler,ben de bir şey demedim.Allah kabul etsin!


Kurban bayramı hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın. :) 


Efendim,kurban bayramında ne yapılır?Söyleyeyim,kurban kesilir ve ihtiyacı olanlara dağıtılır.Kurban kesmek sevaptır.Tabi kurban olarak kesilen koyunlarca bu onlar için bedbahtlık ama ne yapabiliriz,Allah bunu buyruyor.Ve biz de tabiatın kanununa uymalıyız. :)

Tabiatta her gün herkes açlık çekmemek için bazı hayvanları yiyorlar.Farklı bir şey olamaz.

Şu karikatürlerle sizi biraz neşelendire bilir miyim? :)

Koyun kendisinin pirzola yiyeceğini sandı.Halbuki pirzola olacak olan o. :)


Kredi kartıynan koyun kesmek :D

İnekle bayramlaşmak.... :P




Doyun?.... :P


İneğin son arzusu!

İneklik sözleşmesi!

Kurban bayramınız kutlu olsun! :)







Logo Design by FlamingText.com




2 yorum:

  1. güldüm ki evet ama demek dana kestiniz. çok mu büyüktü yaaa. sen bakmadım ama görmedin di miii :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, güldüm... :)

    Bu arada yeni öykü dizim başlıyor. Tanıtımlar Kafa'da. Beklerim, sevgilerle... :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar