FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

18 Ekim 2014 Cumartesi

Ablam mimlemiş-Yiyecek ve içecek


Ablacığım mimlemiş,yazmayayım mı?Hem de yiyecek ve içecek mimi.Çok eğğğğlenceliii!


Aslında ben obur falan değilim.Ama yemek mimini de kaçırmam canım. :D

O zaman haydi mime:

1.En sevdiğiniz yemek:

Bilemedim ki şimdi,ben her şeyi yerim.Ama ben domates tiryakisiyimdir,en çok sevdiğim içinde domates olan yemekler ve patates yemekleri. :)

2.En sevdiğiniz tatlı:

Dondurma. :) Doğru,mevsimi değil ama dondurma seviyorum.Puding de severim.Ama dondurma.Dondurma.Hep dondurma! :D

3.Siz çocukken anneniz sizi:

Bir şey yapmamış.Benim çocukluğum yazımın rengi gibi tozpembe geçti.Annem gözünden uzak tutmaz,üzerime titrerdi ya. :)
  
4.Çocukken de şimdi de:

Bilmiyorum sizde öyle mi ama benim düşmanım çocukken de şimdi de lahana çorbası!Bir de kelle paça!Ya affedersiniz,kusarım ben ya.Iğğ.Bak yine aklıma getirdiniz,Iyy. :/

5.Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler:

Pek ilginç deği

Krekerler cipsler,onun gibi abur cuburlar.Bir de en çok suşinin nasıl tattığına bakmak isterdim.Bir gün bana bilirim İnşallah. :)

6.Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak:

O daha çok sevdiğiniz bir mutfak olmalıydı.Benim Azerbaycan mutfağından başka Türk mutfağını severim.İlla bir seçim yapmam istense,Çin,Fransa ve Türk mutfağından döktürsünler.Yanında da bir solukluk polisiye,başka bir şey istemem.Belki yazmaya bir kağıt kalem. :)

7.Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey:

Kim abur cubur yememiştir ki bu güne kadar.Ben de bir aralar patates cipsi yiyordum ama artık bıraktım.Şimdi tuzlu krekere merak saldım.Ama adı üzerinde:zararlı.Tabi benim yediğim pek zararlı değil bence,en azından patates cipsi kadar.Ama bence bir paket tuzlu kreker,patates cipsi ya da çubuk krekeryerine,bir tabak meyve,bir domates ve bir bardak çay gerekli. (Ben domates tiryakisiyim. :)

8.Alerjiniz:

Herşey.En sevdiğim yiyecekler,meyveler benim en çok sinir olduğum şey lanet olasıca alarji.Herşeye alerjim tutmuş benim angut bünyenin.Milletin sarımsağa,soğana,patlıcana falan alerjisi olur,benim eriğe,çileğe,mandalinaya,onun gibi muhteşem şeylere alerjim var. :(

9.  En sevdiğiniz meyve:

 Muz,çilek,erik,mandalina,elma,şeftali.Yarısına da alerjim var. :(

 10.Kitap okurken,film izlerken ve s. elinizin altında bulunması gereken şeyler:

Patlamış mısır,tuzlu krekersade kreker ve en önemlisi çay.Tüm bunlar bana yeter,bir de birlikte seyredeceğim bir arkadaş,ablam falan olsun yanımda. :D

11.En sevdiğiniz atıştırmalık:

Bizim ailenin en çok yediği çekirdek ama ben en çok patlamış mısır severim.Onlar olur. :)

12.En sevdiğiniz içecek:

Meyve suyu,annemin kompostoları ve çay.Güzel,ılık bir çay olsun.Meyve suyu olarak da-eee-portakal suyu ya da elma suyu ola bilir.Annemin kompostoları da olur. :)

13.Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler:

Asla yemeyeceğim,tabi ki de kelle paça ve lahana çorbası.Asla içmeyeceğim ise,bilmem,ben her şey içerim,tadarım,bakarım,hoşuma gitmezse içmem. :)

14.Sonsuz tane de olsa yiyebileceğiniz bir şey:

Domates. :) Sonsuz tane de olsa yerim. :)

15.Çorbaların kralı:

Kesinlikle lahana çorbası değil.Ama annemin başka herhangi bir çorbası olur tabi. :)

16. Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey:

Ben de yumurta tercih ede bilirim.Bilmiyorum ya,herşey yerim. :)

17.Açken ben:

Ben aç olmam ki.İmkanım olsa yemek yemem zaten.Hep akşam yemekleri derslerimi yapmak için bulduğum bir gıdım vaktin ortasında patladığı için,yemek yemeği pek sevmiyorum.Ama sevdiğim yemekler olduğunda,tabi ki de yerim.Ama yemek yemeğe her zaman hevesli değilimdir ve açken hiçbir şey hissetmem;yemesem de olurdu. ;)

18.Bir keresinde yemek yerken:

Bir şey olmadı,ben yemek yerken inadına konuşan biri değilim ve konuşsam bile ya keyfim yerinde ya da önemli bir konu.Konuşanlara da iyi bakmam açıkçası.Annem hariç. :) 


Bitti.İşte yemek ve içmek benim için. :)

Ben kimseyi özel olarak mimlemiyorum,isteyen herkes yazsın.Mimleyen ablama  çok teşekkürler. :)

      




Logo Design by FlamingText.com


5 yorum:

  1. Obur şey,ne demek yemek yemem. Yersin sen yersiiin. ;) Harika olmuş canım eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. magnum klasik ve magnum double çikolata seviyon muuuu. bütün yaz her akşam yedim yaaa. pudiiiing ah ah bayılırıım :)

    YanıtlaSil
  3. ay ben gece film izlerken hep çiğdem yiyom. ay çekirdeği yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de yeriz ya,ailecek her gece alışkanlık oldu. :)

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...