29.9.14

Şimşek kız'ın güncesi-Koşun Mobidik'e!



 Bildiğiniz gibi benim en iyi olduğum konu yazmak.Okulda da bu konuda iyiyim,okumak ve yazmak.Sesimi diyaloglarda öyle iyi uygunlaştırıyorum ki,herkes bunu kimden öğrendiğimi sorup duruyor,bende onların sorularını cevaplıyorum tabi,her çocuk gibi ben de büyüklere bakıp bütün yaptıklarını yapıyorum,onları taklit ediyorum,ve ablam da tıpkı benim yaptığım gibi diyaloglarda sesini uygunlaştırmayı beceriyor.Ben de onun sayesinde bunu yaptım.



Ve bir çok kez taslak hikayeler yaptım.Hepsi fiyaskoydu.Kesinlikle aklımdakiler onlar değildi.Ve sonunda,binlerce taslaktan sonra işte bu!!! diye bileceğim bir öyküm oldu.Şimşek kız'ın güncesi'nde beni anlatan bir şeyler vardı.Eğer mobidik sitesine gidip kitaplarıma bakarsanız,her bölümde Alida'nın çocukluğunda olan hikayelerden,yani benim çocukluğumda olan anılardan kesitler göre bilirsiniz.Ben Alida'yı kendime uygun kurdum.Belki Şimşek kız değilim,ama Şimşek kız'ın
yaratıcısıyım. :)

Şimşek kız'ın güncesi şimdiye kadar üç kitabını bitirip Mobidik'te pdf'sini e-book olarak sattığım bir öykü.Kitap sırası:

  • 1. kitap-Prensesin dönüşü
  • 2.kitap-Hellen'in anahtarı
  • 3.kitap-Ateş elementi 
İşte bu kitaplar.Şu günlerde Şimşeğin laneti isimli 4. kitap üzerinde çalışıyorum.Ne yapacağımı tahminen biliyorum,ama yine de detayları düşüneceğim.
 
Bilgisayar alındığından beridir kitap yazıyorum.Bir gün Azerbaycan'da kitaplarımın satılması için elimden geleni yapacağım.Kitaplarım başarılı belki,belki başarısız,belki sıkıcı,amatör ama benim elimden gelen bu. :)

Alida'nın karakteri biraz bana benziyor,ama benden farklı olarak okul konusunda berbat.Şimşeğin kızı olduğunu öğrenmeden önce tamamen sade,her insan gibi normaldi,kalabalık ailesinde ortancıydı.Ama herkesin hayatında olduğu gibi,her kitapta olduğu gibi onun hayatında da küçük bir esrar vardı.Ne olduğunu öğrenmek için yanıp tutuştuğu bir şey.Babası....Babası bir gün birden bire kaybolmuştu.Bir daha hiçbir yerde görülmemişti.Alida denizde kaybolduğunu düşünüyordu,nasıl da yanılıyordu.Aslında babası,yani Şimşek,onu ve ailesini çok önceden,o daha doğmamışken annesine de neden olduğunu açıklayarak terk etmişti.Annesi onu yargılamıştı,ondan bir çocuğu olduğunu,yani elementlerin çocukları olarak adlandırılan Özel'in karnında olduğunu anladığında ise,bütün çocuklarına Alida'yı,onun babasını saklamak için babasının neden kaybolduğu hakkında doğru olmayan bir hayal hikaye anlatmıştı.Alida babasını biliyordu az çok,ama bir gün görmeyi çok isterdi.

Alida'nın eski hayatı ise tamamen farklıydı.Tüm özel'lerin güvende ve mutlu olduğu Özel Melek Kampı'nda yaşamıştı eski hayatında,arkadaşları,aşkı vardı o zamanlar.Şimdi yoktu,tüm bunları yeniden bulacaktı.Hayatına çok önceden yeniden başlamıştı.Her şeyden bihaber.21. Şimşek Prensesi olduğunu bilmeden,şu dünyanın en güçlü elementi'nin kızı olduğunu bilmeden yaşamıştı.Ve sonunda kim olduğunu öğrenmişti.Özel melek kampı'nı öğrenmişti.

Ama bunlarla bitmiyordu sorunlar.Alida daha kim olduğunu bilmeden önce bir düşmanı vardı.Her kitapta olduğu gibi bu kitapta da bir düşman var,evet.Estenor isimli bu yaratık,bir zamanlar bir element olmuştu.Bunu Şimşeğin laneti kitabında öğreneceğiz.Ama ben şimdiden size Estenor'un ne olduğunu anlatayım. :)

Estenor aslında bir zamanlar kötülüğün elementi olarak bilinirmiş.Voldemort yaratmadım tabi,böyle bir şey yapmam,onu yapamam ben,bambaşka bir şey.Neyse,kötülüğün elementi en büyük gücü elde etmek istiyormuş,diğer elementlerden dışlandığı,kötülüğün simgesi olduğu için herkesin ondan korktuğunu farkediyordu ister istemez.Kötülüğün elementi kendine bir isim bulmak istemiş.Gücü elde ettikten sonra esip gürlemek istediği için Estenor,yani bütün elementlerin kabuslarının ta kendisi oluvermiş.Ve Alida'nın baş düşmanı.

Tabi ki gücü elde etmenin bir yolu olduğunu biliyordu.Nesillerdir Özel melek kampında Şimşek Prenses'lerinin elinde olan,ama sonunda kaybolup giden yüce kristal taş Hayat Vaadi'ni elde etmeliydi.(1. kitap-Şimşeğin laneti kitabında Hayat Vaadi'nin ilk ortaya çıktığı zamandır.)
Hellen Lossherring(Bonnie Wright)

Hayat Vaadi öyle bir kristal taştır ki,her insan onu elinde tutamaz.Çoğunu öldürmüştür.Çoğunu delirtmiştir.Onu çalmayı,evine saklamayı başaran tek bir Özel vardır:Hellen Lossherring. (2.kitap-Hellen'in anahtarı)

Joseph Stansong(Logan Lerman)
Ve Ateş elementi,yani 7 yüce meleğin,elementin dışlanmışlarından biri olan kayıp element.İkinci kitabın ortalarında Alida'yı kaçıran Ateşin oğlu Joseph,ondan babasını bulması için ona yardım edecek olan tek kişinin 21. Şimşek prensesi Alida olduğunu söyler ve ondan yardım ister.Bu 3. kitapta tekrarlanır.Alida 3. kitapta bu teklifi kabul eder ve Joseph ve onun arkadaşı Shue ile birlikte Ateş elementi için yola çıkarlar. (3. ve 2. kitaplar-Ateş elementi ve Hellen'in anahtarı)
Artemis Luve(Anne Hathaway)
 
Üçüncü kitabın sonlarına doğru platin rengi saçlı buz kızı Artemis Luve ortaya çıkar.Harika biridir,Alida ve diğerleri ile çok iyi arkadaş olacaktır.Onu siz de çok seveceksiniz.(3. kitap-Ateş elementi 15. bölüm Artemis Luve.) :)


Her kitapta farklı bir macera.Mobidik'deki kitap pdf'sinin adresi aşağıdadır.

Lütfen kitablarımı okuyun ve nasıl olduğunu belirtin.Fikirlerinize ihtiyacım var. :)



okumak için tıklayın. :)


İYİ OKUMALAR! :)





Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar