27.9.14

Doğum günün kutlu olsun Google!




 Bildiğiniz gibi bugün Google'ın 16 yaşı oluyor.Ben de Google için bir doğum günü paylaşımı hazırlamanın hoş olacağını düşündüm.Buradan Google şirketini de kutluyorum.Google her şeyi bulmada bize yardım ediyor,öyle bir uygulama ki biz daha aramak istediğimiz şeyi daha biz yazıp bitirmeden tahmin ediyor.Google şirketine böyle bir uygulamayı,böyle bir efsaneyi bize sunduğu için teşekkürler.





Diğer bir yandan Google üç büyükleri de kendinde         içeriyor.Facebook,Google+ ve Twetter'i kastediyorum.Bunlarda  az da olsa Google payı var.Esas da Google+'da.Google+ hem de bizim Adsense'e bağlanarak bloglarımızı sadece hobi olarak değil,hem de iş olarak büyütmemize imkan sağlıyor.Teşekkürlerimizi sunarız. :)


Google bir çok tabletler ve modern telefonlarda Google Play Store uygulamasını içinde barındırır.Bu uygulama sayesinde biz tabletimize ve ya da telefonumuza istediğimiz herhangi oyun ve ya program ya da uygulamayı gayet rahat ve kolay bir şekilde indire biliyoruz.Bunu da bize yine Google sağladı.TEŞEKKÜRLER GOOGLE!


İYİ Kİ DOĞDUN GOOGLE! :)

Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar