19.8.14

Kitap tanıtımı-Natasha Boyd-Aşka var mısın?


"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde mega starı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...

Yeniliklere açık olan ben bir aşk romanı ile karşınızdayım....

Seveceğinizi düşündüğüm bir hikaye var elimde....

Elinizde dondurmayla geçireceğiniz kitap saatleri daralıyor,o yüzden bence hemen bu teklife atılın... :)

Kitap bilgileri
Kitap ismi:Aşka var mısın?
Yazar:Natasha Boyd
Kategori:Aşk romanı
Yayınevi:Yabancı yayınevi
Fiyat(%25 indirim):15,00 TL (KDV Dahil)
Kitabı satın almak için tıklayın. :)

Dikkat:Bu kitap idefix.com sitesinden alınmıştır.Kitabı satın alırken bir sorun çıkarsa bunu idefix.com sitesine bildirin.




İYİ OKUMALAR! :)




Alida Marmaris




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar