25.8.14

Bu yaz ne okumuşum?


 Kayıtlarımı şöyle bir gözden geçirdim.Bir yandan 100 paylaşımım olduğuna sevinirken bir yandan da paylaşımlarıma bakıp yaz içerisinde kaç kitap okuduğuma baktım.Kitap tanıtımları ve diğer paylaşımlar bir kenara itilince,iki ay öncesinden bu yana neredeyse 8 kitap okuyup bitirdiğimi farkettim. :)

Az bir rakam olsa da yaz içerisinde bu kadar çok kitap okumak beni şaşırttı.Malum,yaz bitiyor ve kaç kitap okuduğumun kaydını tutmanın iyi olacağını düşündüm.Yaz içerisinde bir seri okuya bilmiştim,en azından o serinin sekiz kitabını okuya bilmiştim,hala iki kitabı kalmıştı,ve bilin bakalım o seri hangisi?Tess Gerritsen'in Rizzoli & İsles serisi tabi. :D

Bu aralar polisiyeye fazla merak salmam ve Gerritsen'in harika yazıyor olması beni bu güne kadar 8 kitabı bitirmeme sürükledi.Bazılarınız bunun büyük bir rakam olmadığını düşünecek,sekiz kitap bazılarınız için bir bardak su içmek gibidir belki de.Ama ben kitap okumaya geçen yıldan başladığım için benim için büyük bir rakam ve bir seriyi bitiriyor olmam da beni çok çok şaşırttı.Şu anda serinin 9. kitabını okuyorum.Hala kitapların nasıl öyle aktığının düşünüyorum. :)




Alida Marmaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar