18.3.14

Oyun/uygulama eleştirisi-Criminal Case



Merhaba arkadaşlar, bu gün sizlere bir süre önce oynamaya başladığım Criminal Case ismindeki oyun hakkında bir Oyun eleştirisi sunacağım.Criminal case bir Facebook oyunu ve ben çok seviyorum.Her zaman giriyorum.Size de tavsiye ederim ve nasıl oynanacağını size göstermek isterim.Criminal Case'i nasıl oynayacağınızı fotoğraflarla adım-adım göstereceğim.İşte başlayalım. :D




  1. Altın:Oyunda altın kazanmak vardır.Altınlarınızı karakteriniz için seviye atladığınızda yeni açılan elbiselere ve boosterlar'a harcaya bilirsiniz.Altın'ı kazanmak için seviye atlamalı,olay yerlerindeki incelemeleri bitirmelisiniz.Bunlarla altın kazana bilirsiniz.
2.Boosterlar:Boosterlar şunlardır Anında büyüteç, 5 yardım ve 6x kombo başlatıcı.Anında büyüteç bulmanız gereken eşyaların isimlerinin üzerine mouse ile bakınca bu eşyaların nasıl göründüğünü gösterir.5 yardım ise arkadaşlarınızdan 5 kez yardım isteye bileceğiniz anlamına gelir.Bir olay yerini incelediğinizde arkadaşlarınızdan hangisini partner seçerseniz o size yardım eder.Her normal oyunda 1 yardım hakkınız vardır.Fakat bu 5 yardım booster'ini alırsanız bu yardımdan 5 tane olur.Bu booster da her booster gibi altın ile alınır.6x kombo başlatıcı ise sizin hızınızı ölçen kombo'yu 6 tane ile başlatır ve öyle devam edersiniz.Oynadıkça 6 kombo azalır.Bu da altın ile alınır.

3.Karakteriniz'in görünüşünü değiştirin:Altın ile karakterinizin görünümünü de değiştire bilirsiniz.İstediğiniz elbiseyi, aksesuarı, saçı ve yüz şekli ve rengini seçe bilirsiniz.İsterseniz cinsiyeti de değiştirmeniz mümkün.İstediğiniz gibi üstünüzdekileri taka bilir  ve ya çıkara bilirsiniz.İstediğiniz yeni giysiyi, aksesuarı, saçı ve ya beden görünümünü ala bilirsiniz.Yeni giysi, saç, aksesuar ve beden şekli seviye atladığınızda gelir.Bazen bir vakada bir şüpheliye yardım ederseniz size yeni giysi, aksesuar, saç ve ya beden şekli gelir.Ben bir keresinde bir şüpheliye yardım etmiştim ve şapka kazanmıştım.Pek güzel değil ama dolabımda hala duruyor.








4. Cash:Oyunda başka bir para birimi olan cash da vardır.Benim  hiç bir zaman kazanamadığım cash mesela.Ya anlamıyorum, cash'ı nasıl kazanacağız ki?Bu resim benim Criminal Case hesabımdan ve gördüğünüz gibi hiç cash'ım yok.Hiç bir zaman da kazanamıyorum zaten.Ama bu çok faydalı bir para birimidir.Suç yerlerini inceleyip yıldız almanız için enerji gerekir ve enerjiniz bittiğinde yukarıda gördüğünüz enerji çubuğunun üstüne tıklayıp oradan cips, hamburger ve ya portakal suyu almanız gerekir.Eğer bunlar yoksa bunları cash ile ala bilirsiniz.Ve bunlar günlük hediye seçeneğinden alına bilir.Hamburgeri ise her hangi bir şüpheli hediye olarak size vere bilir.Altınınızın ne kadar olduğunu yukarıda gösterilen çubukta göre bilirsiniz.Şu anda 14.000 kadar param var.Sağ üst tarafta ise seviye çubuğu var.Buradaki mavi renk sona kadar dolduğunda seviye atlarsınız.Seviyeniz vakaları bitirdiğinizde ve ya olay yerlerinde inceleme yaptığınızda atlanır.Yıldız ise vakaları incelediğinizde alınır.Yıldız almak için ise olay yerlerinin hemen altında bulunan yıldızları tamam ile sarı ile doldurmalısınız.Yıldızlar ile olay yerlerinden bulduğunuz incelenmesi gereken eşyaları inceleye bilir ve  ya şüphelileri sorgulaya bilirsiniz. :D





5.Adli kit:Adli kit'de incelemeniz gereken eşyaları yıldız ile incelersiniz.Onları inceleyerek enerji kazana bilirsiniz.



6.Laboratuvar:Labaratuvar'da kurbanın cesedi ve ya başka şeyler analiz edilir.Bunlar başka yardımcılar tarafından yapılır.İncelemenin bitmesi için biraz beklemelisiniz.İsterseniz tekrar analiz'e baka bilir ve ya yeni analiz'i göre bilirsiniz.





7.Şüpheliler:Şüphelileri tutuklaya bilir ve ya onları sorguya ala bilirsiniz.Tutuklamak için elinizde yeterli Profil olmalı.


8.Tablet:Tablette incelediğiniz vaka ile ilgili görevler ve detaylar bulunur.Tabletin yanında ise harita ve başka seçenekler olur.Harita ile vakalarınıza gire bilirsiniz.

Ben  bu oyunu çok beğendim.İsterseniz siz de gire bilirsiniz.Seçim size kalmış.Hoşça kalın! :D



-Alida-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğum bloglar