FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

20 Ekim 2017 Cuma

Fudanjuku yeni şarkı tepkilerim




Selam dünya ben Menolly!

Nasılsınız bakalım?Ben?Ben iyi değilim.
Her şey üst üste geliyor!
Okul,anime ve takip ettiğim diğer herşey derken yük altında eziliyorum resmen.
Lindsey'in yeni yılbaşı albümü çıkarken ve LP Forever For Now için Deluxe Edition yayınlarken,bu akşam,bir kaç saat önce hiç beklemediğim bir zamanda Fudanjuku yeni şarkı için fragman videosu,kısa versiyon yayımladı...

14 Ekim 2017 Cumartesi

Okudum Bitti - Herbert George Wells - Görünmez Adam


H.G.Wells görünmez adam ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Bu hafta salı günü okul kütüphanesinden aldım bu kitabı.Kütüphaneden kitaplar okumaya karar vermiştim yaz tatilinde ve tahmin ettiğim gibi kütüphaneye giden nadir çocuklardan birimiymişim..Fakat kendileri benim için henüz kütüphane kayıtları arasında boş yer olmadığını söylediler,boş yer olur olmaz atlamayı düşünüyorum.Çünkü kökünü kurutmak istiyorum oranın.

Salı günü aldığım kısa kitabı,çok beğenerek ultra hızlı şekilde cuma günü bitirdim(hatta annem ne çabuk okudum diye şaşırmıştı :D) ve cuma günü kendilerine geri iade ettim.Ve tada,hafta sonunda da yazısını hazırlıyorum.

13 Ekim 2017 Cuma

İzledim Bitti - Hindi Medium

hindi medium ile ilgili görsel sonucu


Selam dünya ben Menolly!


Siz başlığa bakmayın,ben bunu geçen haftanın perşembe günü izledim bitti ama,erteleye erteleye bu güne kaldı.
Yazı girmeye konu bulamamam,bir türlü yazamamam ve yazmaya konu bulsam bile bu sefer de ödev yığını altında kalmam sonucu,biraz uzaklaştım buralardan.

4 Ekim 2017 Çarşamba

Okudum Bitti - Tess Gerritsen - Diriliş (Rizzoli&Isles #11)


tess gerritsen diriliş ile ilgili görsel sonucu

Tekrar selam!

Hani çok sevdiğiniz ve sürekli dinlediğiniz bir şarkıyı bir süre sonra dinlemeyi bırakırsınız,sonra da uzun süre sonra yeniden dinlersiniz de aynı hisleri yeniden yaşarsınız ya,öyle bir histi bu kitap.
Ya da çocukken yediğiniz farklı bir şeyi yıllar sonra yeniden yersiniz.
Çok eski bir dostunuzla tekrar görüştüğünüzde hissettikleriniz gibi.

Evet,3 yıl oldu galiba,3 yıl sonra yeniden Gerritsen okudum.

Chanmina My Name tepkilerim - Chocolate albümü



Chanmina my name ile ilgili görsel sonucu
Selaaaam!

Etkisinde kaldım galiba...

Evet,Chanmina My Name klibi yayımlandı.
Hazır değildim ben ya.

25 Eylül 2017 Pazartesi

Yaradılışın Günahkarları


humanity tumblr ile ilgili görsel sonucu

♫P!NK - What About Us

Ölüm sessizliği dediğim şey,her şey bittiğinde olacak şey.

Şarkı Listesi ~3


JUST LİSTEN MUSİC ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Nasılsınız?Ben okuldan yorulmuş durumdayım biraz.Alışıyorum ama yavaş yavaş.
Bir kimya dersi var ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Her ders en az beş sayfa...Hiç acımıyorlar.
Rusça ise her zamanki gibi ne beni seven ne benim sevdiğim dil olmakta direniyor.Olmuyor ya.Ben ne kadar öğrenmeye çalışsam da beni itiyor sanki.
Neyse,idare ediyoruz.Matematiği de seviyorum bu yıl,fena da başlamadım hani. :D
Yeni bioloji öğretmenimiz dünyanın en ponçik kadını olabilir,o kadar sevdim,bu yıl biolojiden ful çekeceğim o zaman ^_^
Ders programımızda İngilizce,Resim,Edebiyat,Müzik,Azerbaycan Dili,Fizik(evet nedensizce seviyorum galiba :D),Beden gibi dersler oldukça vazgeçmeyeceğim açıkçası :D
Neyse,gelelim esas konumuza.3. şarkı listesi geldi,neden,çünkü hiç bir şey yapamadığım şu zamanlarda en iyi yapabildiğim şey her zamanki gibi müzik dinlemek.Bir sürü yeni şeyle beraber aynı zamanda bi de,sanırım gittikçe daha fazla kpop dinliyorum ehehe.
Bu liste benim bu aralar daha çok dinlediğim,tavsiye ettiğim şarkıları içermektedir.Hiç bir şekilde sizi gidin dinleyin diye zorlamıyorum sadece beğendim ve tavsiye ediyorum.Eğer blogu biraz takip ediyorsanız zaten benim ne tür şarkılar sevdiğimi de biliyorsunuzdur.Dediğim gibi bu şarkılar tamamen benim kişisel zevkim ve kişisel tarzım.Benim sevdiklerim sadece yani.
~~~~~

P!NK - What About Us (bunu kesinlikle dinleyin)
IU - Autumn Morning (IU'nun büyüsüne her gün daha fazla kapılmam...)
Fudanjuku - Kaze Ni Notte
Fudanjuku - Tanada Mai
Fudanjuku - Otokozaka
Fudanjuku - Hoshizuku no Shizuku (bunu çok dinlediğimden önceki şarkı listelerinde ya da önceki şarkı yazılarından birinde de bahsetmiş olmam lazım)
BTS Park Jimin - Serendipity
BTS - Dimple
BTS - DNA
BTS - Go Go
BTS - Pied Piper
BTS - Mic Drop
Justin Bieber - Company
Justin Bieber - Boyfriend
MoonMoon - Contrail
Dua Lipa - New Rules (biri beni durdursun evde I gat nyu rulz diye diye geziyorum...)
LP - Death Valley
LP - You Want İt All
Flowback - Booyah!
Vixx - Milky Way
One Ok Rock Takahiro Moriuchi - Pierce (her dinlediğimde ağlama noktasında getiriyor bu çocuk beni sebepsizce...)
BTS Rap Monster&V - 4 O'clock
BTS Jeon Jungkook - 2U
G-Dragon - Bullshit
T.O.P - Doom Dada (bunu da yazmış gibi hissediyorum ama :/ )
Taeyang - Darling

Hmm,sanırım bu kadar.Mutlu dinlemeler :)
Bu aralar yeni şeyler keşfetme çabasındayım,en çok da Justin Bieber'ı,hadi bakalım.
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

24 Eylül 2017 Pazar

Fudanjuku'nun 10 yılı


24 eylül 2007.

Belki çoğu insan için basit bir tarih.Ama benim için çok çok çok önemli.
Evet,bu gün Fudanjuku'nun kuruluş yıldönümü.

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...