2.5.19

Netflix'i Keşfetmek


netflix ile ilgili görsel sonucu

Heyyo!

Buralarda yokken olan güzel şeylerden biri de artık Netflix kullanıyor olmam.Gerçekten çok uzun zamandır düzenli bir şekilde dizi izlemek istiyordum,ama internetten bulmak artık çok zor biliyorsunuz.Bu yüzden uzun zamandır Netflix denemek istiyordum ve sonunda ben de düzenli dizi izleyebiliyorum.

Geçen yılın sonlarında ablamla Supernatural'a yeniden başladık (ve biraz geç olsada bir Spn fanı oldum) ve dedik ki neden daha fazla dizi izlemeyelim. (Supernatural ile ilgili ayrı bir yazı yazacağım yakında) Bütün bunlar sayesinde Netflix'den üyelik aldık ve kullanmaya başladık.

Ve söylemeliyim ki, acayip güzel bir platform!Kim yapmışsa eline sağlık.
Hem sevdiğiniz dizileri takip etmek açısından,hem kullanım ve erişim rahatlığından Netflix çok kullanışlı.Bir çok kaliteli TV dizisinin,yapımın bir araya toplandığı ve her birine rahatlıkla erişebildiğimiz bu tür bir site hayat kurtarıcı gerçekten.
Kullanmaya başladığım ilk bir kaç günden sadece Netflix'le yaşayabileceğimi falan bile düşünüyordum,o derecede sevdim yani.Bana Netflix verin biraz yem biraz su biraz da kitap,sonra da ellemeyin ben yaşayıp giderim öyle :D

Netflix'de ne izleyebileceğinizle ilgili internette bir sürü bilgi var,bir çok da güzel dizi var platformda.
Biz kullanmaya başladığımız zaman özellikle son zamanlarda yeni sezonu çıkacak diye çok konuşulan Stranger Things'i izlemek istiyorduk.Ve öyle yaptık.
Stranger Things,çok güzel.

stranger things ile ilgili görsel sonucu
müziğiyle herşeyiyle çok güzel :)

Biraz nostaljik,eğlenceli,macera dolu,fantastik ve aynı zamanda bilim kurgu içeren bir dizi izlemek isterseniz,bence Stranger Things güzel seçim.Kabaca bahsetmek gerekirse,bir grup çocuğun başına gelenler işleniyor,fantastik bazı canavarlar ve gerçek üstü güçleri olan bir takım çocuklar var.

Baş karakterlerimiz Mike,Will,Lucas ve Dustin.Will'in bir gün eve dönerken kaybolmasıyla olaylar başlıyor.Bir yandan şerif Hopper,Will'in annesi ve abisi Jonathan,bir yandan da çocuklar Will'i arıyorlar ve çocuklar Will'i ararken Eleven adlı bir kızla tanışıyorlar.Sonradan bu kızın başına gelenler,insanüstü güçleri,geçmişi ve dört çocukla kurduğu dostluklar derken,2 sezon ne olduğunu anlamadan bitiyor.

stranger things ile ilgili görsel sonucu
son 10 yıl için favori dizi karakterlerim :D

İlk olarak,bence çok sürükleyici ve eğlenceli bir dizi.Bilim kurgu da seven biri olarak favori dizilerimden oldu bu aralar.Diğer bir güzel yanı ise olayların 80lerde geçmesi,çok sıcak bir nostalji hissi de veriyor dizi yani.İçten karakterler ve sürükleyici kurgusuyla kendisini izlettiriyor ve merak ettiriyor.

Eleven'ı oynayan oyuncuyu,Millie Bobby Brown'a Oscar vermek lazım bence.Kız o kadar güzel oynuyor ki.Mimikleri,davranışları,ses tonu,her şeyiyle nefes kesici.El'in her anını,korktuğu,ağladığı,üzüldüğü,şaşırdığı ve güçlü olduğu,her bir anını bize çok güzel yansıtıyor.


stranger things eleven ile ilgili görsel sonucu

Çocuk oyuncuların hepsi çok başarılı gerçekten.Will'in annesi karakteri ve şerif Hopper karakteri de çok beğendiğim karakterlerden.İzlediğinizde size bir şeyler katabilecek,sıcacık bir dizi Garip Şeyler.
Ben bu diziyi öve öve bitiremem en iyisi siz izleyin.
Temmuzda yeni sezonu geliyor.Sabırsızlıkla bekliyorum.
Bu diziden bir şarkı isterseniz:
The Clash - Should I Stay or Should I Go


riverdale ile ilgili görsel sonucu

Şu an izlediğim bir diğer dizi ise Riverdale,duymuşsunuzdur.Riverdale adlı sakin bir kasabada bir gencin kaybolmasıyla birden kasabanın nasıl değiştiğini ve burada olan olayları işliyor dizi.Stranger Things kadar beğenmesem de,henüz güzel.Favori karakterlerim ise henüz Jughead ve Veronica.
Bu arada,Riverdale biraz daha genç yetişkin tarzı,biraz daha genç dizisi gibi.Stranger Things'i ise bence herkes izleyebilir.
(belki bitirince daha ayrıntılı bir yazı hazırlarım,kim bilir)

Bence,Netflix çok kullanışlı ve başarılı bir platform.Siz ne düşünüyorsunuz?

Şimdilik görüşürüz :)

8 yorum:

  1. Ben de çok sevdim Netflix i. Çok iyi fikir ve kaliteli uygulama.

    YanıtlaSil
  2. Netflix`e kimin sayesinde kavuştun acabaaaa. Neden ona da bi teşekkür yoook. Terbiyesiz seniiiii.

    YanıtlaSil
  3. netflix dizilerini izliyom ben deeee severek. stranger things de ivit güzellerden yaaaa :) bak bi ara blogumda bi dolu dizi vaar yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de jugheadi cok sevmistim. Hatta diziye baslama nedenimdi:D Ama 2ci sezonunu bitirmeme az kala tüm hevesim kaçtı. İlk sezonun ilk bölümleri favorim))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sezon fena değil şimdilik ama ilerde fikrim değişebilir gibi geliyor :)

      Sil

Okuduğum bloglar